Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mitä tarkottaa vaassaposven?

Vierailija
22.11.2014 |

Olen puhelinmyyjä ja eilen sieltä vastasi joku ihan peruspirjo (nimeltään) ja kun kuuli että olen puhelinmyyjä, sanoi tuon aika arasti ja kun kysyin että "anteeksi" niin kysyi normaalisti suomeksi myynkö jotain.
Mietin vaan olikohan tarkoitus kysyä ruotsiksi puhunko ruotsia, sitten ei osannutkaan :D Sillähän ne monet koittaa puhelinmyyjistä eroon päästä. Onneksi osaan ruotsiksi vetää myynntipuheen ja käsitellä aika hyvin vastaväitteet.:D Tuo meni vähän ohi

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
22.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä vihaan puhelinmyyjiä!! Mitäs häiritsette aina ihmisiä! Raukka joutuu valehtelemaan, että pääsee eroon teistä!

Vierailija
2/7 |
22.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.11.2014 klo 17:31"]Mä vihaan puhelinmyyjiä!! Mitäs häiritsette aina ihmisiä! Raukka joutuu valehtelemaan, että pääsee eroon teistä!
[/quote]

Koska saan siitä palkkaa?:D ja ihmiset kyllä ostaa vaikka ne meitä vihaiski :D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
22.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hmm, osaat ruotsia, mutta et ymmärtänyt, mitä se toinen sanoi. Olisit kysynyt sitä häneltä. 

Sitäpaitsi tuosta sinun aloituksestasi en ymmärtänyt, missä vaiheessa hän tuon sanoi. Jos vaikka oli ruotsinkielinen ja aloitti ruotsiksi puhelun. Huomattuaan, että puhelimessa on joku suomenkielinen helppoheikki, vaihtoi sujuvasti suomeksi. Noin omat ruotsinkieliset kaverini tekevät. 

Sinulle taisi tulla myös ihan yllätyksenä, että ruotsinkieliselläkin voi olla suomenkielinen nimi. Näitähän kyllä riittää. Ja jotkut ovat kaksikielisiä ja puhuvat äidinkielenään sekä suomea että ruotsia. 

Vierailija
4/7 |
22.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.11.2014 klo 21:20"]Hmm, osaat ruotsia, mutta et ymmärtänyt, mitä se toinen sanoi. Olisit kysynyt sitä häneltä. 

Sitäpaitsi tuosta sinun aloituksestasi en ymmärtänyt, missä vaiheessa hän tuon sanoi. Jos vaikka oli ruotsinkielinen ja aloitti ruotsiksi puhelun. Huomattuaan, että puhelimessa on joku suomenkielinen helppoheikki, vaihtoi sujuvasti suomeksi. Noin omat ruotsinkieliset kaverini tekevät. 

Sinulle taisi tulla myös ihan yllätyksenä, että ruotsinkieliselläkin voi olla suomenkielinen nimi. Näitähän kyllä riittää. Ja jotkut ovat kaksikielisiä ja puhuvat äidinkielenään sekä suomea että ruotsia. 

[/quote]

Oletin että mutisi ruotsiksi jotain. Nimi oli tosiaan ihan peruspirjo ja puhelu meni jota kuinkin näin:

Asiakas vastasi: "Peruspirjo!"
Minä: "Paula soittaa Paulalasta hei, soitan semmosella kun plaaplaaplaa, onko hetki aikaa?"
Asiakas: "Vaassaposven" Sanoi sen aika arasti
Minä:" Anteeksi?"
Asiakas: "myytkö jotain?"
Puhelu jatkui normaalisti.
kyllä nämä oikeasti ruotsia osaavat kysyvär rehellisesti ruotsiksi puhutko ruotsia tms.

Vierailija
5/7 |
22.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yrittti puhua ruottia

Vierailija
6/7 |
22.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

XD

Vierailija