Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Arvotatko ihmisiä ulkonäön perustella?

Vierailija
22.11.2014 |

Arvotatko? Mistä luulet sen johtuvan ja mistä olet sen oppinut?

Kommentit (25)

Vierailija
21/25 |
22.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.11.2014 klo 16:19"]

vähän. en niinkään kauneuden tai semmoisen tai onko hienot vaatteet vai ei, vaan tyylistä, pukeutuuko kuin huora tai meikkaako kilokaupalla. siis onko se ihminen pinnallisen näköinen vai ei. en pidä pinnallisista ihmisistä.

[/quote]

Itse laittauduin ja käytin jos mitkä kauneuskikat näyttääkseni mahdollisimman nätiltä ikävuoteen 24, jonka jälkeen älysin etten saavuta sitä mitä haluan, eli uskottavuutta. Jotkut toimintatavat ovat juurtuneet niin helvetin tiukkaan että niiden huomaaminen tapahtuu myöhään. No tämän jälkeen olen alkanut panostaa ulkonäössä muuhun kuin seksikkyyteen niin johan mutkin otetaan vakavasti. Yhä olen joissain piireissä liian laittautunut. Hipit eivät kunnioita minua koska eivät näe heti kätelyssä että vaatteeni ovat kierrätettyjä, ruokavalio vegaani ja arvot hyvin vihreät.

Vierailija
22/25 |
22.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Arvioon vaikuttaa tietenkin se millaisena typeryksenä itse kävelee kaupungilla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/25 |
22.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihailen toki kauniita tai tyylikkäitä tai muuten viehättäviä ihmisiä, mutta en pidä ulkonäköä erityisen tärkeänä ominaisuutena. 

Vierailija
24/25 |
22.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En arvota. Olen aina itse kokenut olevani erilainen kuten meistä varmaan aika moni.Kulta kiiltää, mutta osaan erottaa jyvät akanoista.

Vierailija
25/25 |
22.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.11.2014 klo 16:33"]

En arvota. Olen aina itse kokenut olevani erilainen kuten meistä varmaan aika moni.Kulta kiiltää, mutta osaan erottaa jyvät akanoista.

[/quote]

Minkä perusteella erotat jos et ulkonäön?