Aiotko käyttää kaupassa maskia?
Sehä on matalan riskin paikka kuin myös koulu joten mä en aio käyttää maskia.
Kommentit (84)
Vierailija kirjoitti:
Jos kauppa pyytää käyttämään, niin sitten käytän. Kauppa ei ole julkinen tila, vaan yksityinen, joten sillä on oikeus asettaa omia rajoituksiaan.
Ei ne voi pakottaa käyttää maskia
Huoleton kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Totta kai kkäytän ff- 2 maskia. Nythän ne vasta ovatkin tarpeen, kun rokottamattomat alkavat hillua.
On teillä vaan kova luotto maskeihin, vaikka maskipakkomaissa on aivan helvetisti koronaa. Maskipaketissa lukee, ettei se suojaa viruksilta. Lisäksi viranomaiset ovat sanoneet, että maskien hyöty koronan ehkäisyssä on vähäinen, mutta pitää yllä kriisitietoisuutta. Ja se vähäinen hyötykin on muille ihmisille, eikä itselleen, ellei käytä ffp3-maskia.
Mutta eihän maski-intoilijat faktoista piittaa.
En niin. Mitä nyt olen vajaa kaksi vuotta lukenut kansainvälisiä vertaisarvioituja tutkimuksia arvostetuista tieteellisistä lähteistä. Pidä. FFP2- maskia. Montako tuoretta vertaisarvioitua tutkimusta olet itse lukenut?
Vierailija kirjoitti:
Jos kauppa pyytää käyttämään, niin sitten käytän. Kauppa ei ole julkinen tila, vaan yksityinen, joten sillä on oikeus asettaa omia rajoituksiaan.
Kauppa pyytää noudattamaan alueellisia suosituksia. Muu ei kauppaa kiinnosta.
Vierailija kirjoitti:
Miksi hitossa tämä on joku ”juttu” jollekin?
Minä käytän ja se ei kuulu kellekään. Jos joku ei käytä, niin ei kuulu minulle. Mikä tässä on ongelma???
Täysin samaa mieltä!
Vierailija kirjoitti:
Itse asiassa kauppojen katsotaan olevan puolijulkisia tiloja
Vierailija kirjoitti:
Minä käytän ja se ei kuulu kellekään. Jos joku ei käytä, niin ei kuulu minulle. Mikä tässä on ongelma???
Juuri näin!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä ne voi, ihan samalla periaatteella kuin yökerho voi valikoida asiakkaansa (ei sisään ilman krakaa).
Mutta tuskin kaupat tähän lähtevät ja valvontakin olisi vaikeaa.
Mutta se oikeus niillä on.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kauppa pyytää noudattamaan alueellisia suosituksia. Muu ei kauppaa kiinnosta.
Luultavasti näin, mutta käytän sitä maskia niin kauan kuin ovella on kyltti "Käytä maskia".
Kyllä nyt on suomalaisilla maskiorjilla jännät paikat kun ei tiedä osaako tai uskaltaako olla ilman maskia!
Vierailija kirjoitti:
Huoleton kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Totta kai kkäytän ff- 2 maskia. Nythän ne vasta ovatkin tarpeen, kun rokottamattomat alkavat hillua.
On teillä vaan kova luotto maskeihin, vaikka maskipakkomaissa on aivan helvetisti koronaa. Maskipaketissa lukee, ettei se suojaa viruksilta. Lisäksi viranomaiset ovat sanoneet, että maskien hyöty koronan ehkäisyssä on vähäinen, mutta pitää yllä kriisitietoisuutta. Ja se vähäinen hyötykin on muille ihmisille, eikä itselleen, ellei käytä ffp3-maskia.
Mutta eihän maski-intoilijat faktoista piittaa.
En niin. Mitä nyt olen vajaa kaksi vuotta lukenut kansainvälisiä vertaisarvioituja tutkimuksia arvostetuista tieteellisistä lähteistä. Pidä. FFP2- maskia. Montako tuoretta vertaisarvioitua tutkimusta olet itse lukenut?
Kumoaako ne sinun vertaisarvioidut tutkimuksesi kertomani faktat? Jos niin minkä noista?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä ne voi, ihan samalla periaatteella kuin yökerho voi valikoida asiakkaansa (ei sisään ilman krakaa).
Se on syrjintää. Ei ne voi heittää pois koska ei oo maski.
Vierailija kirjoitti:
En. Tänään Lidlissä oli jo puolet jättänyt pois. K-kaupassa ei oltu varmaan luettu uutisia.
Lampaat tottelee kun pääministeri sanoo ettei maskeja tarvi enää. Kyllä ihmiset ovat sitten lampaita, eikö heillä ole omia aivoja lainkaan?
Ehkä jos joutuisi menemään todella ruuhkaiseen kauppaan. Mutta enpä semmoiseen aikaan oikeasti mene kauppaan. Rokotusten jälkee olen muutenkin pitänyt sitä vain koska se oli suositus, ei enää niin pelota tartunta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se on syrjintää. Ei ne voi heittää pois koska ei oo maski.
Ei ole syrjintää, koska maskittomuus ei ole ominaisuus, jolle ihminen ei voi mitään.
Todellakin. Nyt se vasta alkaakin levitä ja vaikka kaksi rokotusta on takana niin en viitsi ottaa mitään riskiä. Rokotettukin voi taudin saada ja huonolla tuurilla voi sairaalaan päätyä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä käytän ja se ei kuulu kellekään. Jos joku ei käytä, niin ei kuulu minulle. Mikä tässä on ongelma???Täysin samaa mieltä!
perisuomalainen häpeäkulttuuri..
Käytän maskia edelleen yleisissä tiloissa.
Vierailija kirjoitti:
No en ole missään vaiheessa käyttänyt maskia enkä ajatellut jatkossakaan käyttää.
-rokottamaton-
Kuin myös! Tajusin jo 3/2020 tämän koronaplandemiahuijauksen.
Vierailija kirjoitti:
Tottakai käytän. Käytän myös kypärää ja haarniskaa. Suojaudun <3 Kannan kansalaisvastuun!
Muista myös suojalasit, uimalasit on hyvät! Niitähän Faucikin ehdotti, uskokaa Faucia, Fauci = tiede.
Aion käyttää edelleen, vaikka olenkin rokotettu