Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

vituttaa pukee huutavaa lasta

Vierailija
22.11.2014 |

Toi lapsi on nyt vuoden eli koko ikänsä huutanut kun palosireeni aina kun puetaan vaatteita. Aivan sama koittaako tehdä hellästi sylissä vai väkisin lattialla. Olen todella kyllästynyt. Luulis oppivan jo että hän häviää tämän taistelun joka ikinen kerta ja että nopeemmin ne on päällä jos ei huuda ja rimpuile. Loppuuko tämä ikinä? Sit kun muuttaa kotoa? Harmi kun ei voi alasti antaa olla talvella. Ei mulla muuta.

Kommentit (26)

Vierailija
21/26 |
22.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä teen välillä pukeutumiskoneen , joka ääntelee ja antaa ohjeita. joskus lasketaan aikaa kuinka moneen lasken, että on housut jalassa. EttÄ on takki päällä, että on pipo päässä...

lapsi toivoo välillä kutistustemppu. Joskus pukemiskone kutittaa ohimennen ja jatkaa pukemista.

mielikuvitusta ja leikkimieltä. Yllätyksiä. Tai jokin porkkana. Hei ulkona on lunta. Lumiukon tekoon. 

On itellekin silloin mukavampi.

joskus voi erehtyä laittamaan pipon jalkaan ja lapsi voikin yllättäen opastaa... Että ei sinne, kun tänne!

Vierailija
22/26 |
22.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No jos pukeminen ei millään onnistu niin mitäs jos menisitte vaikka ne pelkät alusvaatteet päällä ulos edes yhden kerran...ei se lapsi siihen kuole vaan ehkä jopa hoksaa ihan itse että miksi ne vaatteet pitää pukea päälle.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/26 |
22.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entäs jos laittaisit ne lapsen vaatteet joskus itsellesi päälle. Tai yritä kovasti ainakin. Katso lapsen ilme sitten ja naurakaa yhdessä.

Ehkä sitten menee oikeaan osoitteeseen ..

Vierailija
24/26 |
22.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin paljon olisi ollut vaan harhauttaa ja rallatellen pukea miehelle se kondomi. Nyt saatte tuhansia kertoja rallatella pennullenne vitutuspäissänne.

Vierailija
25/26 |
22.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Helpompi sana hukkui. 25

Vierailija
26/26 |
22.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enemmän vituttais elää lapsettomana ja silti ne lapset saa joskus vituttaa. Ihanaa että toisilla on niin ihana elämä että ikinä mikään ei harmita <3

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kaksi viisi