aloitus räsäsen puheista?
Joku on varmasti jo ehtinyt tehdä aloituksen räsäsen viimeisimmistä puheista ja selittelystä, mutta ei vaan satu silmään..
Olisko jollain linkkiä jos semmonen keskustelu on?
Kommentit (5)
Tai jos semmoista ei ole niin mielipiteitä?
Itse olen sitä mieltä että on järjetöntä kuinka meillä voi olla niinkin korkeassa päättävässä asemassa ihminen joka puhuu mitä sattuu ja sitten taas seuraavana päivänä peruu puheitaan. Tai puhuu jossain ohjelmassa järjettömyyksiä ja jälkeenpäin ilmoittaa että puheet olivat vain hänen omia henk koht mielipiteitä. Ehkä järjettömin oli tämä hänen ilmoitus että hän uskoo ja elää ensin raamatun oppien mukaan ja vasta sitten suomen lakien niiltä osin kuin ne kohtaavat. Kuinka hitossa meillä voi olla päättämässä poliisiasioista ja laeista ihminen joka on sanonut ettei itse koe tarvetta niitä välttämättä noudattaa?!
3# siis ap.
2#, tuo on varmaan varsin hyvä ratkaisu, munkin verenpaineet varmaan kiittäisi kun en lukisi sen juttuja :D
Ap
Ikävä kyllä en pääse nyt koneelle ja tässä puhelinversiossa ei taida olla sanahakua? Tai en ole ainakaan hoksannut, olisi kyllä kätevä!
Ei mulla ainakaan. En lue ikinä lehistä mitään Räsäseen liittyvää. Syynä se että alkaa vaan ärsyttää sen ihmisen puheet ja kaikki muukin. En halua kohottaa verenpainettani turhaan! >_