Työpaikan pikkujouluihin ilmoittautuminen ja sairasloma.
Olin melkein kaksi viikkoa sairaslomalla ja sinä aikana piti ilmoittautua pikkujouluihin. Kukaan ei ottanut yhteyttä minuun haluanko osallistua. Nyt ilmoittautumisaika mennyt umpeen. Olisin halunnut osallistua, mutta nyt siihen ei ole siis mahdollisuutta. Harmittaa.
Kommentit (12)
Haluat silti mennä, vaikka kukaan ei vaivautunut edes ilmoittamaan sulle! Mä en menis, tympeetä henkilöstöpolitiikkaa!
Meilläkin meinasi unohtua pari pitkällä sairauslomalla ollutta. Viime tipassa joku muisti kysyä. No, joka tapauksessa ylimääräisiä lippuja olisi ollut, koska pari sitten sairastui tms. juhlapäivänä. Äkkiä värvättiin pari eläkkeelle jäänyttä juhliin.
Olisi ollut kiva mennä, mutta tämän jälkeen eu kyllä kiinnosta. Jätän menemättä vaikka paikkoja vapautuisikin jonkun peruessa/sairastuessa.
Meilläkin ollut tapana kysyä sairaslomalaisilta näitä asioita, mutta näyttää tämäkin asia menevän pärstän mukaan.
Ap
Ei aina käy niin, että joku peruisi. Esim. meillä yllättäen tänä vuonna ei kukaan perunut pikkujouluja, joten kannattaa pyytää lisäämään sinut listaan (=varata jälkikäteen ravintolapaikka/teatterilippu tjsp.), ettei käy niin ettet pääse ollenkaan mukaan.
Ap: Älä nyt vedä tuosta herneitä nenäään. Inhimillinen erehdys taitaa olle kyseessä, eikä mikään kiusanteko sinua kohtaan. Tai ainakaan sitä ei kannata ensisijaisesti kuvitella sellaisena.
Kyllä mun mielestä voi ajatella toisinkin päin. Otitko yhteyttä ja kysyit, koska pikkujoulut mahtaa olla? itse en ainakaan millään töiden lomassa muista ajatella jokaista yksityiskohtaa tai jokaista henkilöä erikseen. Tämä ei todellakaan liity mitenkään kenenkään sorsimiseen tms, ei vain yksinkertaisesti pysty muistamaan kaikkea. Minä ainakin arvostan aktiivisuutta eikä sitä, että odotetaan kaiken lankeavan luonnostaan jonkun toisen järkkäämänä.
Iso vai pieni työpaikka? Isolla työpaikalla pikkujoulujen järjestäjä ei tietenkänä tiedä toisten poissaoloja. Mukaan pääsyä kannattaa kysellä siltjä joka ne pikkujoulut järjestää. Eiköhn sinne pääse vielä mukaan.
Pienellä työpaikalla tulkitsisin tuon suorana vittuiluna, sinua ei haluta sinne mukaan.
Kyllä sä voit ilmoittautua. Soita pomolle suoraan, tai sille, joka järjestää.sanot, että toki haluat mukaan, mutta et voinut sairaslomalla ilmoittautua, kun et tiennyt.
älä heittäydy lattiamatoksi ja itsesääliin.
mukaan vaan.
Ota yhteyttä minne piti ottaa yhteyttä ja selitä tilanne.
jos on esim ostettu määrätty määrä lippuja, ihan varmasti joku peruuttaa.
juhlapäivänä asennoidut juhliin, viimeistään silloin jonkun lapsi tulee kipeeksi tai koira karkaa jne.