Tapaamisvaiheessa seksiä toisen miehen kanssa
Hei!
Tilanne olisi nyt semmoinen, että minulla on ollut nyt n.2 kk ajan juttua erään miehen kanssa. Alussa varsinkin tekstailimme melkein päivittäin, mutta nyt tässä viimeisen kuukauden aikana se on vaihtunut vain 1-3 kertaan viikossa viestittelyyn. Olen kiinnostunut tästä miehestä, mutta minulla on ollut välillä semmoinen tunne/ajatus, että tätä miestä ei aina niin paljoa kiinnosta. Emmekä ikinä ole jutelleet mistään "syvemmistäkään" asioista, puhe on aina jäänyt aikalailla kuulumisien vaihtamiseen. Ollaan nähty kasvotusten 4 kertaa, mutta vain nopeasti tupakan merkeissä. Kerran nukuimme samassa sängyssä, mutta mitään lusikassa nukkumista isompaa ei tapahtunut. (halaus on isoin lähikontakti mitä olemme vaihtaneet.)
Nyt sitten viime viikonloppuna, tapasin baarissa vanhan säätöni. Ilta päätyikin siihen, että olin tämän luona yötä ja harrastimme seksiä. (mitään tunteita ei tätä miestä kohtaan enään ole)
Minulla on nyt ollut hirveät omantunnontuskat tässä asiassa. Tuntuu kun olisin pettänyt, vaikka minun ja miehen välillä ei ikinä mistään vakavammasta ole puhetta ollutkaan.
Onko minulla oikeutta enään puhua tälle miehelle, pitäisikö minun vain lopettaa yhteydenpito kokonaan?
Vai pitäisikö hälle kertoa mitä tuli tehtyä?
Olenko hirveän lutkamainen/kevytkenkäinen ihminen kun hyppään sänkyyn vanhan säädön kanssa vaikka minulla on mielenkiinto toista miestä kohtaan?
En tekisi sitä enään uudestaan, nyt viimein tajusin, että yhdenillan jutut eivät ole minun juttuni...
Kiitos jo etukäteen vastauksista! :)
Kommentit (9)
Et mielestäni tehnyt mitään väärää. Ette seurustele ettekä ole keskustelleet rajoista? Joten en näe mitään väärää. Itse ymmärrän toimintasi, kukapa ei pikku sievässä olisi imarreltu huomiosta ja jatkaa siitä sitten kotiin. :) oletko varma, ettei säädölläsi ole ketään muita?
Eihän se ikinä kivalta tuntuisi, mutta kun meidän juttu ei niin vakavaa ole, niin enpä tähän mulla mitään sanottavaa olisi. Kunhan tietenkään se ei jatkuisi, jos meidän juttu menisi vakavammaksi.
Ei siis seurustella, eikä olla ikinä puhuttu rajoista mitään! Enkä suoraan sanottuna tiedä, onko hänellä ketään ollut tässä.
Ja kiva kun jonkun mielestä en ainakaan ole mikään ihmishirviö :)
Otsikossakin jo mainitaan että tapailuvaiheessahan te olette, joten sanoisin että huolet pois! Ette ole keskustelleet rajoista tai muusta, et ole tilivelvollinen tekemisistäsi miehelle. Ajattele tätä vaikka siltä kantilta, että ainakin tuli selväksi että välität tästä tapailemastasi miehestä, kerran omatunto kolkuttelee ja on ehkä paha mieli.
Huh, pitäisi sitten varmaan vähän yrittää rentoutua tän asian kanssa, eikä aina ajatella liikaa :)
Turha sun tollasesta asiasta morkkista ottaa. Ette ole vielä tehnyt sopimuksia puoleen ja toiseen.. Kunhan jatkossa muistat, minkälainen olo sulle tuli niin mietit seuraavan kerran mitä teet ja kenen kanssa!
Jos miehenä tekisin vastaavan aloituksen, olisin munan vietävissä oleva kusipää? Nyt kaikki on ok, koska nainen aloittajana? Mitä muutakaan voi miesvihapalstalla odottaa.
[quote author="Vierailija" time="23.11.2014 klo 01:05"]
Jos miehenä tekisin vastaavan aloituksen, olisin munan vietävissä oleva kusipää? Nyt kaikki on ok, koska nainen aloittajana? Mitä muutakaan voi miesvihapalstalla odottaa.
[/quote]
Miesvihapalsta :D
AV-mammoille lanseerattu uusi imizi miesviha-mammat (ja hitokseen teitä miehiä täällä muuten pyöriikin) ;)
Jos mies jota "tapailisit" tekisi samanlailla niin mitä mieltä olisit?