Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Sanna, 32, teki Tinderiin 18-vuotiaan feikkiprofiilin, järkyttyi ja ajaa nyt tomerasti suojaikärajan nostamista

Vierailija
30.09.2021 |

"– Oisko sekstailut kiinnostanut? Ens viikolla??

– Ootko seksuaalisesti aktiivinen?

– Mikäs sut Tinderiin toi ja tällaisen pervon sedän seuraan?

Muun muassa tällaisia viestejä Sanna Viherlehto, 32, sai keski-ikäisiltä miehiltä, kun hän teki Tinderiin feikkiprofiilin 18-vuotiaana Elisana.
...
Hän sääti Tinderin asetukset näyttämään hänelle 45–65-vuotiaat miehet.
...
Viherlehto on aiemmin ollut Tinderissä omana itsenään. Hän kertoo, että kaikki aloitukset omalla iällä ollessa olivat asiallisia.
...
Viherlehto korostaa kuitenkin, että moni 18-vuotias on jo fiksu ja tietyllä tavalla kypsä. Elämänkokemus ei kuitenkaan ole vielä samanlaista kuin kymmeniä vuosia vanhemmilla ihmisillä."

Jutusta ei selviä, mikä suojaikärajan tulisi olla hänen mielestään. Pikaisella googlettamisella hänellä näkyisi olevan pyrkimyksiä politiikkaan, joten ehkä tämä selviää myöhemmin!

Kommentit (68)

Vierailija
61/68 |
20.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei sille voi mitään, että yli 25-vuotiaat naiset rupsahtavat.

Vierailija
62/68 |
26.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos hän kannattaa kahdeksantoista vuoden suojaikärajaa, miksi häntä järkyttää, että kahdeksantoistavuotiaan seksiseuraa yritetään saada? Järkyttyy jopa siitä huolimatta, että itse on asettanut seuranhakunsa alaikärajaksi 18. Lisäksi tällaiset feikkiprofiilit on Tinderissä nimenomaan kielletty.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/68 |
26.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos hän kannattaa kahdeksantoista vuoden suojaikärajaa, miksi häntä järkyttää, että kahdeksantoistavuotiaan seksiseuraa yritetään saada? Järkyttyy jopa siitä huolimatta, että itse on asettanut seuranhakunsa alaikärajaksi 18. Lisäksi tällaiset feikkiprofiilit on Tinderissä nimenomaan kielletty.

Ihan tervehenkinen kokeilu joka selventää, miten 18-vuotiaisiin suhtaudutaan tuolla suuressa maailmassa. 

Setämiehet eivät btw rajoita kyselyjään teineihin, jotka ilmoittavat itse hakevansa setämiesseksiä. Sedät on kovin aloitteellisia.

Vierailija
64/68 |
26.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluaako Sanna suojaikäerolain vai kieltää täysi-ikäisten itsemääräämisoikeuden?

Vierailija
65/68 |
26.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kunnon emakko, instakin löytyy ihan googlettamalla

Vierailija
66/68 |
26.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kaikki naiset valehtele ikäänsä.

Vierailija
67/68 |
26.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eihän sua haittaa et oon nuorempi....

Itehän se on valinnu ja tykänny noista siellä

Tää. Mulle ei tullut 18v tuollaisia lähestymisiä, kun en ollut missään saatavilla vanhemmille miehille. Jos joku haluaa testailla keski-ikäisiä miehiä/naisia nuorena ja vaikka heti 18v, niin en tiedä kuuluuko se sinänsä kellekään. 

Pojathan tekee tuota myös, mutta se ei tunnu kiinnostavan edes ketään.

T: nyt myös 32v 

Vierailija
68/68 |
26.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lisään: siis jotkut pojat tekee tuota, että haluavat testailla esim. viiskymppisiä naisia ollessaan itse tyyliin 18.

Ja jotkut bi pojat pyörii myös grinderissä saamassa vanhemmilta miehiltä lahjoja, ja nämä samat pojat voi olla äidin ja isin silmissä ihan perus heteroja 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kuusi kuusi