Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Minä niiiiiin haluaisin Jonne Aaronin kanssa vällyjen väliin

Vierailija
21.11.2014 |

En tiedä mikä hitto minuun meni, mutta näin hänet aamulla tv:ssä laulamassa Helsingin rautatieasemalla ja oli jotenkin koskettava. Haluaisin oikeasti tutustua tuon miehen hmm... sielunelämään vähän syvemmin ;-) Haave vain, mutta sinkku olen. Oi jos vaan osuisi omaan kaupunkiin keikalle...

Kommentit (32)

Vierailija
1/32 |
21.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ulkomuodollisesti näyttää aika lailla keskenkasvuiselta teiniltä, ei miellytä minua. Muuten varmaan on symppis.

Vierailija
2/32 |
21.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jonne on ihana ja haluaisin ehdottomasti tavata :)

T: Kolmen lapsen äiti :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/32 |
21.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.11.2014 klo 23:25"]

[quote author="Vierailija" time="21.11.2014 klo 23:14"]

Jotenkin surkea hahmo. Ei ole koskaan saanut sitä menestystä josta on haaveillut, ja se näkyy.

[/quote]

Kyllähän Negative kiersi ympäri maailmaa ja todella suosittu myös ulkomailla. 

[/quote]

Negativella ei ole yhtään platinalevyä ja kultalevyt on kymmenen vuoden takaa (2 kpl). Niiden myyntimäärät oli jotain neljäsosa Cheekin nykyisistä, ja Cheek myy vain Suomessa.

Vierailija
4/32 |
21.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minuun vetoaakin jokin hänen olemuksessaan, en osaa selittää. Vetää vaan puoleensa. Luulen että olisi aika mahtavaa sängyssä hänen kanssaan. Jotain haurasta hänessä on, jonka takana on mielettömän vahva ihminen. Jännä fiilis. 

p.s. En yleensä hetkahda mistään. Kävin kesällä Cheekin keikalla enkä edes huomannut kun lopetti esiintymisen =D Ei mikään viisari värähtänyt sen miehen kohdalla, mutta jokin maaginen pieni asia Jonnessa tänään liikutti minussa jotain jota vaan en osaa selittää...

Vierailija
5/32 |
21.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mäkin voisin viereeni hänet ottaa nukkumaan muttei taida tällainen nelikymppinen harakka paljon häntä kiinnostaa, mutta ihana päiväuni joka tapauksessa .

Vierailija
6/32 |
21.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.11.2014 klo 23:36"]

Jotenkin surkea hahmo. Ei ole koskaan saanut sitä menestystä josta on haaveillut, ja se näkyy.

[/quote]

[/quote]

Negativella ei ole yhtään platinalevyä ja kultalevyt on kymmenen vuoden takaa (2 kpl). Niiden myyntimäärät oli jotain neljäsosa Cheekin nykyisistä, ja Cheek myy vain Suomessa.

[/quote]

Negativen kitaristin nimi "Sir Christus" on kyl yks tyhmimmistä artistinimistä mitä oon kuullut. :D

Vierailija
7/32 |
21.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]

Niin ja sitten vielä Hanoin jätkätkin haukkui sen. :/

Vierailija
8/32 |
21.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö se ole vähän kulahtanut jo tätä nykyä?

Vierailija
9/32 |
21.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.11.2014 klo 23:48"]

[/quote]

Niin ja sitten vielä Hanoin jätkätkin haukkui sen. :/

[/quote]

Törkeää viiskymppisiltä hanoilaisilta haukkua nuorta jonnea.

Vierailija
10/32 |
21.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huvittavaa kuinka täälläkin mitataan jonkun menestystä pelkkien levymyyntien ja rahan perusteella. Minä ainakin nostan hattua kaikille jotka ovat vaikeista oloista selvinneet voittajiksi ja tekevät sitä mitä rakastavat.

Huomaa tästäkin keskustelusta kuinka negatiivisia ihmiset ovat ja heti haluvat lyödä jonkun alas. Onko tosiaan oma elämä niin surkeaa, että ainoa asia mistä saa tyydytystä on toisten haukkuminen.

Tekisi mieli kysyä joskus näiltä haukkujilta mitä sinä olet tehnyt niin hienoa että sinulla on varaa hakkua ja miksi sinulla haukkuja on niin heikko itsetunto.

Vierailija
11/32 |
22.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.11.2014 klo 23:58"]

Huvittavaa kuinka täälläkin mitataan jonkun menestystä pelkkien levymyyntien ja rahan perusteella. Minä ainakin nostan hattua kaikille jotka ovat vaikeista oloista selvinneet voittajiksi ja tekevät sitä mitä rakastavat.

[/quote]

ok, mut tolla perusteella kuka tahansa joka tekee vesivärimaalauksia yksin kotona, on menestynyt koska tekee sitä mitä rakastaa. Silloin ei voi ketään palkita toista enempää, vaan kaikki on sosiaalidemokraattisesti yhtä hyviä.

Vierailija
12/32 |
22.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.11.2014 klo 00:02"]

[/quote]

ok, mut tolla perusteella kuka tahansa joka tekee vesivärimaalauksia yksin kotona, on menestynyt koska tekee sitä mitä rakastaa. Silloin ei voi ketään palkita toista enempää, vaan kaikki on sosiaalidemokraattisesti yhtä hyviä.

[/quote]

Hän on selvinnyt vaikeasta lapsuudesta ja tekee sitä mitä rakastaa, tienaa sillä leipänsä ja antaa omalla esimerkillä toivoa myös muille, sekä musiikilla viihdyttää ja tuo lohtua monien elämään.

Jos se ei sinulle kelpaa tai täytä menestymisen mittoja, niin se ei ole minun tai Aaronin ongelma, se kertoo vain sinun maailmankatsomuksesta ja arvoista kaiken, eikä ne mielestäni ole kovin hienot.

Vierailija
13/32 |
22.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.11.2014 klo 23:36"]

[/quote]

[/quote]

[/quote]

Cheekin menestys on kyllä täysin käsittämätön mysteeri. Se musiikkihan on aivan järkyttävää paskaa.

Vierailija
14/32 |
22.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.11.2014 klo 23:13"]

Mulla on samoja fiiliksiä Olli Hermanista. Tänäänkin katsoin sitä sen kosimisohjelmaa ihan mielissäni ♥

[/quote]

Olli Herman on kyllä ihanan iloinen. Vois olla aika hyvä sängyssä.

Vierailija
15/32 |
22.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

"jonne". mikä naurettava epänimi.

Vierailija
16/32 |
22.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.11.2014 klo 00:07"]

[/quote]

[/quote]

Hän on selvinnyt vaikeasta lapsuudesta ja tekee sitä mitä rakastaa, tienaa sillä leipänsä ja antaa omalla esimerkillä toivoa myös muille, sekä musiikilla viihdyttää ja tuo lohtua monien elämään. Jos se ei sinulle kelpaa tai täytä menestymisen mittoja, niin se ei ole minun tai Aaronin ongelma, se kertoo vain sinun maailmankatsomuksesta ja arvoista kaiken, eikä ne mielestäni ole kovin hienot.

[/quote]

No ennen tätä viimesintä Vain elämää -julkisuutta Jonnen tulot oli luokkaa BB-asukas, joten tiedä sitten kuinka hyvin tuolla leipänsä hankkii pidemmän päälle. Mut jos se hänelle riittää eikä tuon kummempia tavoitteita ole koskaan ollutkaan, niin mikäs siinä, hyvähän se vaan hänelle on että tyytyy vähempäänkin.

Vierailija
17/32 |
22.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisi kiva tietää mikä sinun nimesi on?! Voidaan sitten yhdessä lynkata maantasalle lapsuudestasi lähtien koko elämäsi pelkän nimesi perusteella =D 

[quote author="Vierailija" time="22.11.2014 klo 00:11"]

"jonne". mikä naurettava epänimi.

[/quote]

Vierailija
18/32 |
22.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen nähnyt Jonnen livenä Negativen loppuaikoina, koska tytär fanitti häntä. Ihailen kyllä nyt Jonnea itsekin, koska hän on lähtenyt uusille urille, eli säveltää tosi koskettavan haikeita biisejä  itselleen ja muille, sekä laulaa suomeksi. Oli todella hyvä silloin ennenkin, mutta jotenkin tämä uusi tyyli tuntuu olevan enemmän häntä itseään.

Vierailija
19/32 |
22.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.11.2014 klo 00:15"]

[quote author="Vierailija" time="22.11.2014 klo 00:07"]

[/quote]

[/quote]

Hän on selvinnyt vaikeasta lapsuudesta ja tekee sitä mitä rakastaa, tienaa sillä leipänsä ja antaa omalla esimerkillä toivoa myös muille, sekä musiikilla viihdyttää ja tuo lohtua monien elämään. Jos se ei sinulle kelpaa tai täytä menestymisen mittoja, niin se ei ole minun tai Aaronin ongelma, se kertoo vain sinun maailmankatsomuksesta ja arvoista kaiken, eikä ne mielestäni ole kovin hienot.

[/quote]

No ennen tätä viimesintä Vain elämää -julkisuutta Jonnen tulot oli luokkaa BB-asukas, joten tiedä sitten kuinka hyvin tuolla leipänsä hankkii pidemmän päälle. Mut jos se hänelle riittää eikä tuon kummempia tavoitteita ole koskaan ollutkaan, niin mikäs siinä, hyvähän se vaan hänelle on että tyytyy vähempäänkin.

[/quote]

Oletko lukenut siitä monimiljonääristä joka luopui kaikesta omaisuudesta ja muutti Sveitsiin luonnonrauhaan ja viettää siellä tällä hetkellä yksinkertaista elämää luonnon keskellä. Mies ei ole ikinä ollut yhtä onnellinen, muitakin esimerkkejä löytyy.

Kaikille kun se raha ei ole tärkeintä ja kyllä se jos ihminen löytää onnen ja tekee sitä mitä rakastaa, niin voidaan puhua menestyksestä.

Voisi kysyä sinulta ja muilta kiusaajilta, haukkujilta kuinka onnellisia te olette ja oletteko tyytyväisiä omaan elämäänne. Vaikea uskoa, että hyvän itsetunnon omaava ihminen joka on onnellinen tuhlaa aikaansa haukkumalla jatkuvasti muita, se kertoo minusta vain siitä että on paha olla.

Vierailija
20/32 |
22.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä pyhä lehmä tämä Jonne on? Av:llä arvostellaan jatkuvasti artisteja ja esiintyjiä aamusta yöhön. En ole nähnyt muissa ketjuissa näitä selittäjiä, että "kun hän on sinut itsensä kanssa ja tekee mitä rakastaa", niin hänestä ei saa olla pitämättä.