Pääsitte sit mun kanssa saman peiton alle <3
Kommentit (101)
[quote author="Vierailija" time="23.11.2014 klo 01:03"]Hei mä kuulen jonkun
[/quote]
Oot vaan vainoharhanen hullu ;o ?
Sori että mun kova penis eksyi sun peppuposkien väliin vahingossa. Näin unenpöpperössä voi käydä kaikenlaista.
[quote author="Vierailija" time="29.11.2014 klo 23:30"]Sori että mun kova penis eksyi sun peppuposkien väliin vahingossa. Näin unenpöpperössä voi käydä kaikenlaista.
[/quote]
Ja sori, että se sykkii sun vaginan juuressa. Ei ollut tarkoitus.
[quote author="Vierailija" time="29.11.2014 klo 23:27"]
Löytyiskö unikaveria? -ap-
[/quote]
jos ei mun paskapussi haittaa
[quote author="Vierailija" time="29.11.2014 klo 23:31"][quote author="Vierailija" time="29.11.2014 klo 23:30"]Sori että mun kova penis eksyi sun peppuposkien väliin vahingossa. Näin unenpöpperössä voi käydä kaikenlaista.
[/quote]
[/quote]
Ja anteeksi, että sen kärki osui johonkin kosteaan. Olen todella pahoillani.
[quote author="Vierailija" time="29.11.2014 klo 23:34"][quote author="Vierailija" time="29.11.2014 klo 23:31"][quote author="Vierailija" time="29.11.2014 klo 23:30"]Sori että mun kova penis eksyi sun peppuposkien väliin vahingossa. Näin unenpöpperössä voi käydä kaikenlaista.
[/quote]
[/quote]
Ja anteeksi, että sen kärki osui johonkin kosteaan. Olen todella pahoillani.
[/quote]
Erityisen pahoillani olen siitä, että parempaa uniasentoa etsiessäni se tuntui luiskahtavan sisääsi.
Mä tässä koitan korjata aiheuttamaani vahinkoa ja venyttelen vähän - oho sori, se meni syvälle!
No ei kai tässä sitten auta muu kuin nostaa peppuasi pystyyn ja työntää vielä syvemmälle.
Ja vetää takaisin melkein sen verran, että tulee ulos. Mutta siinä rajoilla työntää takaisin sisään. Sä aloit huohottaa, mikä sun on?
Samaan aikaan katsoin paremmaksi hieroa vähän etukautta märkää ja turvonnutta klittaa.
Hei mä kuulen jonkun