Pääsitte sit mun kanssa saman peiton alle <3
Kommentit (101)
En jaksa nousta. Et aukaise verhoja!!!!!
[quote author="Vierailija" time="22.11.2014 klo 23:16"]Mä tulin taas. Nukuin viime yön sit sängyn alla, kun te piditte hirveetä älämölöä ja piereskelitte.Nyt herää kysymys, kuka pesee noi kaikki mun lakanat? Tuun kyl viekkuun, jos lupaatte olla pieremättä.
-ap-
[/quote]
Katoinki että mikä ilmestyskirjan peto sieltä sängyn alta koluaa.. se olikin vain ap..
Ääääääärghhhhh!!!! Et sitten muistanu pestä meikkejäs eilen illalla! Et viittis tolleen säikytellä viattomia ihmisiä!!!!!! O_o
[quote author="Vierailija" time="23.11.2014 klo 15:53"]Ai käyttääks ap meikkiä :oo ?
[/quote]
Onks kaikki muut jo lähteny?? Jäinks mä yksin ap:n kanssa tänne? :-O
[quote author="Vierailija" time="23.11.2014 klo 15:59"]Mä oon täälä viä :3
[/quote]
Huh! Kiitos! En ollu viä viimone. :-)
Ap ainaki on häippässy ;( nyyhk.. Ehkä mäkin tästä lähden. Oli kiva viikonloppu teidän kans!
[quote author="Vierailija" time="22.11.2014 klo 03:53"][quote author="Vierailija" time="22.11.2014 klo 03:41"]Menkat valuu vaihdetulle lakanalle kun en muistanu yösidettä..
[/quote]
No voe helevetti! On se kumma kun kuset ja paskatkaan ei riitä, vaan pitää vielä valuttaa vertakin... Mitä seuraavaksi!? Kaivakaamme nyt vaikka sitten kaikki nenistämme räät ja tiputtakaamme ne tähän kusipaskaverilakanalle :)
[/quote]
Ja eikun taas vaihtamaan lakanaa. :-/ Joku teistä saa kyllä pyykätä nää petivaatteet!!!
No nyt helevetti lähet sieki, mun ukko on jo eteisessä!! No ala vetää nyt pileines, piru vie, HOPI, HOPI! HUS, HUS!!
Hinkkaa välillä sitä kaupunginpuoleistakin reunaa.
Yrjöön! Ja lakanalla kaikki eritteet.
[quote author="Vierailija" time="22.11.2014 klo 18:18"]Yrjöön! Ja lakanalla kaikki eritteet.
[/quote]
Ei taas.. onko tätä lakanaa edes vaihdettu kusten, paskojen, menkkaverien jälkeen??
Huomenta!