Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mistä naiset ovat toisilleen kateellisia?

Vierailija
21.11.2014 |

Kertokaa mistä asioista naiset olette jollekin kateellinen? Liittyykö se ulkonäköön vai mihin?

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
21.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kateellinen onnellisille ihmisille, en vain naisille. Enkä haluaisi onnellisuutta toisilta pois, haluaisin vain oppia itsekin elämään niin, että pystyisin siihen.

Vierailija
2/9 |
21.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten tää naiste kateellisuus sun mielestä ilmenee? Kerro esimerkki

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
21.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen "kateellinen" itseäni nokkelammille naisille. Niille, joilla on tilanne ja sanan säilä hallussa paremmin kuin minulla. Heitä ei tule vastaan usein. Kateellinen lainausmerkeissä koska kateuteni on ihailevaa sorttia.

Vierailija
4/9 |
21.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen vähän kade naapurin äidille. Iso perhe ja aina iloinen ja elämänmyönteinen. Ei hän aina ole suu korvissa, mutta hänestä paistaa onnellisuus. Sen asenteen kuin saisin.

Vierailija
5/9 |
22.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Urasta.i

Vierailija
6/9 |
22.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä helkkarin järkeä olla kateellinen toiselle? Itse olen tavisakka, mutta ei tulisi mieleenkään kadehtia ketään toista. Annetaan kaikkien elää omalla tavallaan ja nautitaan itse tästä ainutkertaisesta elämästämme.

Vierailija
7/9 |
21.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No esim. miehestä tai sinkkuudesta. Lapsista tai lapsettomuudesta. Työpaikasta tai kotiäitiydestä. Tavaroista tai kyvystä pärjätä vähällä. Koirasta tai kissasta. 

Mutta eniten kai kadehditaan toisten taitoa olla kadehtimatta. 

Vierailija
8/9 |
21.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kadehdi ketään. Olenko hullu? :O

Vierailija
9/9 |
21.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse lähinnä kadehdin toisten naisten ulkonäköä vaikka tiedän etten voi olla kuuma punapää, silari platinablondi, eksoottinen tummaverikkö joka näyttää upealta ilman meikkiä tai upea fitnesspimu kaikkea yhtä aikaa :D Tämä kateus purkautuu pakonomaisella liikunnalla, syömisten tarkkailulla ja loputtomalla peilin vahtaamisella.. ärsyttävää

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kolme viisi