Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

40-50+ -vuotiaat naiset!

Vierailija
30.09.2021 |

Haetteko esim. Tinderistä seksiseuraa? Tai muiden sovellusten kautta?

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
30.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En onnekseni hae enkä aio. Tapaan ihmiset kasvokkain jos tapaan. Se on aitoa kommunikointia. Mut nyt ei tarvi muutenkaan kun oon parisuhteessa. Ja aion pysyä. Enkä ees tirkistele tindereihin tai pettämissivustoille. Rakkaus on niin hyvää ja aito asia. N50+

Vierailija
2/6 |
30.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En. Minulle on ratkaisevan tärkeää, että miehen kanssa on kemiaa, ja sen pystyy tietämään vain livenä näkemällä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
30.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä, AlastonSuomesta

Vierailija
4/6 |
30.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En. Minulle on ratkaisevan tärkeää, että miehen kanssa on kemiaa, ja sen pystyy tietämään vain livenä näkemällä.

Olipa loistava vastaus. Mistä nämä miehet sitten löytyvät siihen live-tapaamiseen?

Vierailija
5/6 |
02.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olipa loistava vastaus. Mistä nämä miehet sitten löytyvät siihen live-tapaamiseen?

Olen eri, mutta itse tapaan jatkuvasti paljon miehiä harrastus-ja työympyröissä. Varsinkin ennen koronaa. En ole koskaan "löytänyt" (siis edes etsinyt) miestä baarista tai netistä, vaan jokainen parisuhteeni on löytynyt ihan normaalin elämisen piiristä, luonnollisesti. Nykyisen (toivottavasti loppuelämän) mieheni löysin yhdistyksen johon molemmat kuulumme, vuosikokouksesta. Ko. yhdistys järjestää myös paljon kokoontumisia, illanviettoja ym ja siellä on monta muutakin paria muodostunut.

N40

Vierailija
6/6 |
02.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä, AlastonSuomesta

Hirveesti huonoja, rumia kuvia. Varmasti jos on hyvät kuvat niin kiinnostusta riittää.