Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kenellä on vielä 2. koronarokote saamatta, mutta olisi kuitenkin tarkoitus ottaa?

Vierailija
30.09.2021 |

Ainakin lähipiirissä jo teinitkin ovat jo useimmiten saaneet kakkospiikin, mikäli yleensä aikovat rokotteen ottaa. Onko jollain seudulla vielä niin pitkä rokotusjono, jotteivat kaikki halukkaat ole saaneet toista rokotetta?

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
30.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla eka piikki otettuna ja toka nyt viikon päästä

Vierailija
2/13 |
30.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huomenna saan tokan piikin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
30.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla olisi ylihuomenna toka, mutta oon flunssassa joten siirtyy tulevaisuuteen.

Vierailija
4/13 |
30.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niitä on suunniteltu 13 eri rokotevarianttia annettavaksi kevääseen 2023 mennessä... Kuinkahan terveellistä kaikki noi yhteensä mahtaa olla?

Voiko aiheuttaa esim lapsettomuutta kuten elokuvassa Children of Men:issä oli visioitu??

Vierailija
5/13 |
30.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parin viikon päästä saan 2. rokotteen. Tällä alueella, kun minun ikäluokkaa aloitettiin rokottamaan oli jonot parissa päivässä yli kuukauden mittaiset. Sain odottaa omaa aikaani 6 vk ensimmäiseen rokotukseen ja sitten tähän 2. rokotukseen piti olla väliä se 2 kk.

Vierailija
6/13 |
30.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

18v poika saa toisen rokotteen ensi viikolla.

Vierailija
7/13 |
30.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

sairastin koronan ekan rokotteen jälkeen, minkä takia olen lykännyt kakkosrokotetta muutamalla kuukaudella.

Vierailija
8/13 |
30.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vanhempi tyttö täytti 12 elokuussa ja sai ykköspiikin toissa viikolla. Tehosterokotteeseen siis vielä aikaa. Ja uusia 12-vuotiaitahan tulee koko ajan lisää ja sitä myötä uusia rokotettavia.

Vierailija
9/13 |
30.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Parin viikon päästä saan 2. rokotteen. Tällä alueella, kun minun ikäluokkaa aloitettiin rokottamaan oli jonot parissa päivässä yli kuukauden mittaiset. Sain odottaa omaa aikaani 6 vk ensimmäiseen rokotukseen ja sitten tähän 2. rokotukseen piti olla väliä se 2 kk.

Oho siellähän on ollut tungosta sitten. Oliko ihan jonoa eli ihmiset jonotti pitkässä letkassa?

Vierailija
10/13 |
30.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sairastin koronan ennen ensimmäistä  rokotetta, rokotusta suositellaan vasta puolen vuoden päästä sairastamisesta.  Sain ensimmäisen rokotteen äskettäin,

Vierailija
11/13 |
30.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lahdessa ensimmäinen rokote heti kun sen sai ja toiseen rokotteeseen aika varattuna 1.11.

Jos muilla Lahdessa sama verran aikaa kakkosrokotteeseen niin sitten kyllä kaikilla teineillä on vielä kakkonen saamatta vaikka aika varattuna.

Vierailija
12/13 |
30.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ois vielä maskihi kokeilematta, testitikusta ja piikeistä nyt puhumattakaan

Vierailija
13/13 |
30.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Otin ekan syyskuun alussa. Toista en ota.