Minkä ikäiselle Posse sopii?
Tekisi mieli katsoa mutta onko sopiva 6- ja 7-vuotiaille?
Kommentit (24)
sanoisin että 12+, sen verran ronskia läppää heittävät
^Samoilla linjoilla edellisten kanssa.
Mua ahistaa toi ohjelma. Lapset 9 ja 10 katsovat sitä ja minkäs teen, 4-vuotiaan nähtävä kans. Mä niin vihaan tota paskaa.
No tuskin ne niitä kaksmielisiä juttuja tajuaa.
Fiksu 9-10v ymmärtää kyllä, mutta en jättäis omaani kattoon yksikseen :)
Ei meillä edes 10v. tajua noita kaksimielisyyksiä. Meillä nuo ei katso kuin ohimennen ja joitan pätkiä. Ei noita esim. joku Tervo kiinnosta lainkaan. Kisailut ja suihkurallia ne välillä katsoo niin ja stuntin.
[quote author="Vierailija" time="21.11.2014 klo 20:24"]
Mua ahistaa toi ohjelma. Lapset 9 ja 10 katsovat sitä ja minkäs teen, 4-vuotiaan nähtävä kans. Mä niin vihaan tota paskaa.
[/quote]
oot tylsä ihminen.
Ohjelma menis jos ymmärtäisivät siistiä kielenkäyttöä. Nyt harkitsen et jätetäänkö katsomatta.
Ohjelman kaksimielisyydet heitellään aika nopeina sivuhuomautuksina ja ovat usein niin övereitä, että menee meidän lapsilta (alle 12v.) ihan ohi.
Meillä katsoo 8 ja 11-vuotiaat ja tykkää kovasti. Tuntuu että tuon 11-vuotiaan kaveripiirissä kaksimielisyydet ovat olleet todella in jo vuoden. Eivät siis tarvitse tv-ohjelmaa puhuakseen jatkuvasti keskenään kaksimielisyyksistä.
[quote author="Vierailija" time="21.11.2014 klo 20:12"]Itse en antaisi katsoa.. Aika ronskia huumoria usein..
[/quote]
Ei ne kakarat sitä ymmärrä...
Avasin possen ja noi on juomapeliä?? Eri värisiä shotteja pöydällä joita joutuvat juomaan. Ei kerrottu onko viinaa. Ilmeisesti on.
Mun mutsi ja faija katsoo tota. Ovat 70 vee
Yli 18-vuotiaille, joiden henkinen kehitys on jäävyt 10-12v tasolle.
Kukaan täysijärkinen yli 10-vuotias ei voi tuota roskaa katsoa tuntematta sietämätöntä myötähäpeää
Tämä on murrosikäisten ohjelma. Siis 14 - 17 v.
Hörhöilyä ja tyhmää. Ei tää oo aikuistenkaan ohjelma.
8-vuotiaille ja sitä nuoremmille.
Olen pian kuusikymppinen. Posse yksi lempiohjelmista.
Itse en antaisi katsoa.. Aika ronskia huumoria usein..