Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kyllä tämä mamma on nyt tyytyväinen!

Vierailija
21.11.2014 |

Tää on niin ihanan iisiä olla kolmen lapsen kotiäiti! isommat lapset 7 ja 5 olivat kavereidensa luona päivän, minä läksin aamusta vauvan kanssa kaupunkiin shoppailemaan!

Ihana päivä kierrellä vaan kaupoissa rauhallisen vauvan kanssa kaikessa rauhassa, välillä huilittiin kahviossa syöden ihania herkkuja. Löysin kaikenlaista kivaa ja tarpeellistakin. 

Sanoin miehelle eilen että oisin shoppailupäivän tarpeessa, antoi 400e josta toin jopa 50 hänelle takaisin, oli tyytyväinen siitä :) Näin tämä mamma rentoutuu, ilta menee ihastellessa uusia hankintoja, ostin miestäkin varten yhen alusasusetin, lapset kohta nukkumaan ja tää lähtee suihkuun ja sitten ;)

Pointtina oli se, että kantsii pikkasen kahtoo, rakastuuko varattomaan vai varalliseen mieheen :)

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
21.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi olkoon vaan :) Enjoy.

Vierailija
2/10 |
21.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä ostit?

En kyllä ymmärtänyt, että pointtisi oli esitellä varallisuutta, mutta on tosi mukavaa että laman keskellä ne kuluttavat joilla rahaa on enempi käytössään. Ainoa asia on tuo, että jätit 5-vuotiaan kaverin luo hoitoon? Toivottavasti siellä oli kunnon hoitaja, ei tuon ikäistä voi vielä jättää kuten ekaluokkalaista. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
21.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meilläkin 5v oli kaverilla aamupäivän kun mulla oli pienimmän kanssa muita menoja, mutta oma 7v oli kyllä koulussa...

Vierailija
4/10 |
21.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostit miehelle alusasusetin? Boxerit ja ?

Vierailija
5/10 |
21.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi sun lapsi ja sen kaverit ei olleet koulussa? Lintsarit!

Vierailija
6/10 |
21.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu juu. 7-vuotias ei ollut koulussa, 5-vuotias ei ollut sun mukanasi vaan jonkun kaverin katsottavana, mies antoi (mukamas) 400 e kouraan tuosta vaan ja sanoi että tuhlaa. Niinpä vissiin....

Vierailija
7/10 |
21.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mm, mä osaan nauttia kotiäitiydestä, elämästä ja vapaa-ajan vietosta ilman että mies on rikas - eipä ole ennenkään raha mulle onnea tuonut :) ikävää että joillekkin se on onnellisuuden määritelmä - entäs jos joskus ei olekkaan miehellä sitä 400 euroa antaa?

Vierailija
8/10 |
21.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole sanonut ettei 7 vuotias ollut koulussa, vai sanoinko... koulussa oli tietysti ja sieltä meni kaverin luo suoraan josta illalla hain :) ja kyllä 5v ihan helposti osaa olla jo kaverinsa luona, ollu jo 4veestä lähtien, tietysti sielä kotona on äiti joka kahtoo heidän perään.

Enkä ole aina mieheltä rahaa kinuamassa, mutta mies haluaa pitää minut tyytyväisenä, niinkuin minä hänet. Kyllä mulle riittää 3-4 kuussa, ei sen useammin, kun pääsee kunnolla shoppailee pelkästään mun juttuja. Ap

Vierailija
9/10 |
21.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä minun onneni ja itsetuntoni pohjaa aivan johonkin muuhun kuin miehen lykkäämiin setelitukkoihin. Olen itse vahvasti sitä mieltä, että perhe on yhteinen yritys ja että kun perheen perustaa, pitää omaisuuskin miettiä/suojata niin, että perheellä on samanlainen elintaso ja ns. yhteiset varat, joiden kanssa operoidaan.

Jos kuitenkin nainen pitää suurimpana saavutuksenaan sitä, että on saanut napattua varakkaan miehen, ei voi kuin tuntea sääliä. Pohjautuuko tällaisen naisen itsetunto miehen tekemisiin, olemisiin, varakkuuteen? Eikö hän itse ole mitään, saavuta mitään, kykene mihinkään? Kun minä olin kotona, en elänyt miehen rahoilla vaan perheemme varoilla, joita olimme yhdesäs kartuttaneet ennen lasten hankkimista ja joita edelleen jaoimme työnjakomme mukaisesti siten, että kumpikin hoiti ns. omaa osuuttaan perheen ylläpitämisessä. Ei tullut mieleeenkään hehkuttaa miehen varallisuutta tai työpaikkaa tai ulkonäköä tai muutakaan miehen saavutusta. Kyllä elettiin ihan tasa-arvoisessa suhteessa, jossa kumpikin sai ja pystyi toteuttamaan itseään, saavuttamaan jotain ja olemaan ylpeä omista saavutuksistaan.

Ehkä 50-luvulla ajateltiin ap:n tavalla.

Vierailija
10/10 |
21.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toi 50-luku osu oikeaan, jos olisin saanut päättää olisin syntynyt silloin. Ihannoin perinteistä naisen ja miehen rooli, niinkuin miehenikin. Mies elättää ja nainen lapsineen on se elätettävä, tää sopii niille joille se sopii! :)

On mulla koulut käyty ja työpaikkakin, mut ikää vasta 25, joten en ole kerennyt varallisuutta itse keräämään. Ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä neljä seitsemän