Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pco-naiset huomio, apua kaivataan...

03.09.2006 |

Eli, mulla ollut pco jo monta vuotta, menkat eivät ole tulleet ilman keltarauh.horm. Käytössä oli pitkään Primolut, sopi hyvin. Nyt viime keväällä vaihdoin Teroihin, kun niihin saa Kelan korvauksen, toimivat ihan ok. Mutta, viime menkat oli 5.5. sitten en ottanut kesällä lääkettä, koska oli paljon uimista, matkoja jne. Otin heinäkuun lopulla Terot ja 4.8. tuli MASSIIVINEN vuoto. Noh, puolivälissä kiertoa hieman tuhrua, ja loppuvaiheessa kiertoa myös. En aloittanut teroja heti 16 pvä... vaan vähän venyi, nyt olen syönyt 6 tablettia ja tuhrua lykkää ja mahakipuja. JOS menkat alkavat nyt, jätänkö loput tabletit syömättä? Ja onko monelle ollut välituhrua Terojen kanssa? Kiitos etukäteen avusta!!

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
03.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla myös pco. Terolutit ei pidä tiputtelua mulla pois. Se alkaa suunnilleen kun 5 terolutia on syöty ja 5 jäljellä.

E-pillerien kanssa tiputtelu alkoi jo 1 - 1,5 viikkoa ennen kuukautisia.

Nyt lapsettomuushoidoissa kun ovulaatio on saatu aikaiseksi niin tiputtelua ei ole tullut ja kuukautiset tulevat normaalisti.

Ilman mitään hormoneja ( terolut) tiputtelu voi kestää jopa kuukauden yhtäjaksoisesti!

Vierailija
2/2 |
08.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun omalla kohdalla sitä ei ole ollut, mutta muuten voin sanoa, että terolutit ei mulla toimineet lainkaan. Kuukautisia ei vaan niillä tullut. sen sijaan primolutit oli ihan taivaallisen hyvät, toimivat pomminvarmasti (paitsi sitten ennen ekaa ivf:ää tuli tiputtelua, joka hoitui annoksen nostolla).

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yhdeksän yhdeksän