G: Minkä ammatin valitsisit nyt jos pitäisi uudestaan valita?
Mikä on siis nyk. ammattisi ja mihin vaihtaisit?
Kommentit (59)
Erityisluokanopettaja -> tutkijatohtori
Aikeissa on vaihtaa :)
Unelmissani pyörivät lentoemäntä, personal trainer/liikunnanohjaaja, tanssinopettaja ja ravitsemusterapeutti.
Rekkakuski -> joku siisti toimistotyö
Kosmetologi> eläinläkäri/ lääkäri
Tai niin, aineenope voisi olla myös jonkin sortin käsityöläinen.
Olen lääkäri. Jos olisi pakko olla joku muu niin ryhtyisin muskariopeksi tai opiskelisin teoreettista fysiikkaa (mitä he sitten työkseen tekevätkään).
Lastentarhanopettaja→ toimintaterapeutti
Älä hitossa kokiksi halua, meidän päälliköillä on sama palkka kun sulla peruspalkka ilman lisiä!
Juristi -> lääkäri. Voi, kun ois lukiossa lääkikseen tarvittavat aineet.
kosmetologi, lähihoitaja -> sairaanhoitaja
mutta tuohon minä tähtäänkin :)
Lähihoitaja -> kätilö (haaveissa edelleen joskus mutta lasten kanssa vaikea opiskella ja lähin missä voi 200km päässä) tai sitten talomaalari
Graafinen suunnittelija->rikostutkija
Vanhustenhoitaja->matkailuvirkailija, kielenkääntäjä, sisustussuunnittelija
Alanvaihto on edessä joka tapauksessa, mutta todennäköisesti valitsen jonkun varmasti työllistävän työn, esim. sosiaalipuolelta.
[quote author="Vierailija" time="21.11.2014 klo 20:50"]
[/quote]
Off topic, mutta miksi? Sh tekee samaa vuorotyötä (useimmiten) kuin lh eikä palkassa ole juuri mitään eroa. Vastuuta tuleekin sitten kasapäin.
Täällä myös toinen vanhustenhoitaja -> varmaan johonkin luovaan alaan esim. meikkaajaksi
Lääkäri. Hyvä palkka, töitä pilvin pimein. DI olen, epävarmoilla työmarkkinoilla.
[quote author="Vierailija" time="21.11.2014 klo 20:58"]
[quote author="Vierailija" time="21.11.2014 klo 20:50"]
[/quote]
Off topic, mutta miksi? Sh tekee samaa vuorotyötä (useimmiten) kuin lh eikä palkassa ole juuri mitään eroa. Vastuuta tuleekin sitten kasapäin.
[/quote]
Siksi että on mahdollisuus päästä töihin esim. leikkaussaliin. Lähärinä ei ole asiaa muuta kun vanhusten persuksia putsaamaan. :( Olen jo 3 vuotta yrittänyt päästä muualle, ei kelpaa kuin sijaiseksi sairaaloihin, haluan vakkariksi.
Henkilöstöjohtaja-->lääkäri... Ei hetkinen, mähän vaihdoin jo. Ei jää harmittaan kun tein tuon ratkaisun :)