Miten suhtautuisit, jos puolisosi menisi päiväksi makoilemaan Mannerheimin tielle tukemaan Elokapinaa?
Kommentit (34)
Vierailija kirjoitti:
Saisi mut huolestumaan sen mielenterveyden puolesta.
Sama. Olisi täysin mieheni luonteen vastaista, vaikka hän mielenosoittajien tavoitteita laimeasti kannattaakin, matkustaa monta tuntia mennäkseen hengailemaan tiiviissä laumassa vieraiden ihmisten kanssa. Siinähän voi altistua koronalle. Kysyisin "Kuka sinä olet ja mitä olet tehnyt miehelleni?"
Ymmärtäväisesti. Minuakin tympii ympäristön tuhoaminen ja päätön kulutus.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ero ja ihan heti, ei mitään mahdollisuutta keskustella ja sopia asiasta, menkööt vaan sinne makoilemaan kerta sille tuntui, takaisin ei tarvitse enää koskaan tulla. Henk.kohtainen omaisuutesi on jätesäkeissä tontin rajalla, niin ja lukot on jo vaihdettu.
Jos on kirjoilla asunnossa, niin ei onnistu lukkojen vaihto vaan pakko päästää sisään.
Ai ei onnistu vai?
Vierailija kirjoitti:
Veisin hänet sinne diesel käyttöisellä autollani ja odottelisin tyhjäkäynnillä siinä lähistöllä että kyllästyy
Tämä😂😂😂
Vierailija kirjoitti:
Ei mee. Vihaamme nqqruja ja niiden halaajia joten pysytellään pois. Itse haluaisin mennä kuseksimaan telttojen päälle mut eipä jaksa.
Ja Elokapina liittyy tähän, että te olette r....sisteja miten?
Saisi mennä ihan vapaasti, itse en kyllä moiseen ryhtyisi. Eikä johdu siitä, että olen heidän kanssaan eri mieltä, vaan en ehkä noin radikaalisti tuo omaa kantaani näkyviin.
Ei olisi enää kotiin tulemista! Ottaisin eron jos alkaisi tuollaisia hörhöilemään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä voisin mennä ihan tuon asian puolesta. Olen työkyvyttömyyseläkkeellä ja rikosrekisterimerkinnät eivät haittaisi. Sakot olisi tiukempi paikka koska olen hyvin pienituloinen. Mutta asian puolesta voisin olla mielenilmauksessa mukana koska huolestuttaa ilmastonmuutos ja joidenkin valtioiden välinpitämättömyys asiaa kohtaan.
Kiinan ja Intian ilmastopolitiikka varmaan muuttuukin kovasti siitä että sinä menisit Manskulle makoilemaan?
Ainahan löytyy syy miksei viitti tehdä mitään. Ittekin makoilen sohvalla kun ei töihin menosta mitään hyötyä globaalisti ole.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ero ja ihan heti, ei mitään mahdollisuutta keskustella ja sopia asiasta, menkööt vaan sinne makoilemaan kerta sille tuntui, takaisin ei tarvitse enää koskaan tulla. Henk.kohtainen omaisuutesi on jätesäkeissä tontin rajalla, niin ja lukot on jo vaihdettu.
Jos on kirjoilla asunnossa, niin ei onnistu lukkojen vaihto vaan pakko päästää sisään.
Ai ei onnistu vai?
No ei kuule onnistu tai tulee poliisiasia. Asunnossa kirjoilla oleva saa etsiä ihan rauhassa uuden asunnon.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ai ei onnistu vai?
No ei kuule onnistu tai tulee poliisiasia. Asunnossa kirjoilla oleva saa etsiä ihan rauhassa uuden asunnon.
No ei niitä sieltä asunnosta löydy, on hyvä ja menee etsimään.
Vierailija kirjoitti:
Erohan siitä tulisi.
Minkä takia?
Varaisin ajan lääkärille, hakisin sen pois sieltä meidän 300 heppaisella turbodiisselillä ja veisin suoraan lääkärin juttusille.
Saisi mennä. Veisin kahvia termarissa ja kannustaisi muutenkin. Rakastan puolisoani.
Odottaisin kotona toiveikkaan, jos hän olisi kuullut jotain konkreettisia muutosehdotuksia näiltä ekohipeiltä. Korviini ei näet ole vielä yhtäkään kantautunut.