Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten suhtautuisit, jos puolisosi menisi päiväksi makoilemaan Mannerheimin tielle tukemaan Elokapinaa?

Vierailija
30.09.2021 |

Eli ei menisikään töihin.

Kommentit (34)

Vierailija
1/34 |
30.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Erohan siitä tulisi.

Vierailija
2/34 |
30.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siitä vaan, jään itse mielummin sohvalle köllötelemään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/34 |
30.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä voisin mennä ihan tuon asian puolesta. Olen työkyvyttömyyseläkkeellä ja rikosrekisterimerkinnät eivät haittaisi. Sakot olisi tiukempi paikka koska olen hyvin pienituloinen. Mutta asian puolesta voisin olla mielenilmauksessa mukana koska huolestuttaa ilmastonmuutos ja joidenkin valtioiden välinpitämättömyys asiaa kohtaan.

Vierailija
4/34 |
30.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä voisin mennä ihan tuon asian puolesta. Olen työkyvyttömyyseläkkeellä ja rikosrekisterimerkinnät eivät haittaisi. Sakot olisi tiukempi paikka koska olen hyvin pienituloinen. Mutta asian puolesta voisin olla mielenilmauksessa mukana koska huolestuttaa ilmastonmuutos ja joidenkin valtioiden välinpitämättömyys asiaa kohtaan.

Kiinan ja Intian ilmastopolitiikka varmaan muuttuukin kovasti siitä että sinä menisit Manskulle makoilemaan?

Vierailija
5/34 |
30.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aattelisin, että näköjään se vitsit menee aina vaan kierommiksi ja kierommiksi.

Vierailija
6/34 |
30.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitäs jos menisitte Kiinaan, Intiaan tai vaikkapa pohjois-Koreaan osoittamaan mieltänne?

Vierailija
7/34 |
30.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juuri nyt on sairaalassa joten olisin oikeastaan ilahtunut jos vointi olisi noin hyvä. Normaalioloissa tuskin menisi ainakaan enää tähän aikaan vuodesta. Kesällä ehkä jos lämpöä ja aurinkoa. Yllättynyt olisin kyllä kovasti silloinkin sillä hän on melkoisen mukavuudenhaluinen. 

Vierailija
8/34 |
30.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan nauraisin.

Vierailija
9/34 |
30.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jättäisin sen sian.

Vierailija
10/34 |
30.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uhkaisin itsarilla

Vierailija
11/34 |
30.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saisi mut huolestumaan sen mielenterveyden puolesta.

Vierailija
12/34 |
30.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisin todella yllättynyt. Ennemmin sieltä minut löytäisi 😊 Mutta en siis olisi moksiskaan vaikka toisella on tai olisi erilaiset mielipiteet.

Vierailija
13/34 |
30.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ero ja ihan heti, ei mitään mahdollisuutta keskustella ja sopia asiasta, menkööt vaan sinne makoilemaan kerta sille tuntui, takaisin ei tarvitse enää koskaan tulla. Henk.kohtainen omaisuutesi on jätesäkeissä tontin rajalla, niin ja lukot on jo vaihdettu.

Vierailija
14/34 |
30.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Veisin hänet sinne diesel käyttöisellä autollani ja odottelisin tyhjäkäynnillä siinä lähistöllä että kyllästyy

Vierailija
15/34 |
30.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajattelisin, että vau, ukossa on yhä kipinää ja veisin puolilta päivin hänelle jotain lämmintä keittoa. Ollaan yli kuusikymppisiä, työelämässä mukana olevia isovanhempia.

Vierailija
16/34 |
30.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No se on hänen asiansa. Ihan sama. 

Vierailija
17/34 |
30.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos mun puoliso menisi, niin olisin kyllä todella ylpeä 😃😃😄

Puoliso ei yleensä pidä ihmisjoukoista ja julkisista avarista tiloista missä olla huomion keskipisteenä. On kuitenkin periaatteen ihminen silloin, kun jokin on hänelle tärkeää.

Jos hän ottautuisi ympäristöliikkeeseen niin vahvasti, että ottaisi riskin tulla pidätetyksi ja ylittäisi omat rajansa asiassa, vielä 40-vuotiaana, niin se tuottaisi kyllä niin paljon arvostusta minussa että seksielämäkin virkoaisi ko tempauksella vähintään vuodeksi ! Näkisin puolisoni aivan uudessa valossa!

Vierailija
18/34 |
30.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Antaisin varoituksen ja seuraavasta mokasta häätö.

Vierailija
19/34 |
30.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ero ja ihan heti, ei mitään mahdollisuutta keskustella ja sopia asiasta, menkööt vaan sinne makoilemaan kerta sille tuntui, takaisin ei tarvitse enää koskaan tulla. Henk.kohtainen omaisuutesi on jätesäkeissä tontin rajalla, niin ja lukot on jo vaihdettu.

Jos on kirjoilla asunnossa, niin ei onnistu lukkojen vaihto vaan pakko päästää sisään. 

Vierailija
20/34 |
30.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Veisin hänet sinne diesel käyttöisellä autollani ja odottelisin tyhjäkäynnillä siinä lähistöllä että kyllästyy

Itseasiassa viimeiset eloapinat lähti eduskuntatalon luota dieselpakulla eilenillalla :-D Tynkkynen kävi kysymässä onko sähköauto ja kuvasi lähdön.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme viisi kolme