Mikä teitä av-äitejä vaivaa??
Siis ihan oikeasti! Te selitätte kaikille vauvaa haaveileville kuinka perseestä se elämä on kun on se vauva. Siis miksi olette ylipäätänsä hankkineet lapset itse jos se on niin perseestä. Sitten luulette että kukaan ei muka tiedä mitä se vauva-arki on. Vai haluatteko paasata sen takia kun oisitte itse halunneet että joku olisi paasannut teille, että ette olisi hankkinut niitä teidän kakaroitanne. Hei cmoon valoja päälle. Sorry vaan mutta se teidän paasaamisenne ei nyt kuule minuun tehoa. Tiedän ihan hyvin mitä siitä vauvasta tulee. Ilkeilette vielä kaiken päälle!
Kommentit (12)
No minun aloituksillani ei näytä olevan paljoa virkaa kun aina vaan joku jaksaa päteä, kuinka en muka tiedä mitä olisin tekemässä. Kysyisin toista asiaaniin johan joku tulee selittämään että vauva-arki on kamalaa, ei kannata lapsia hommata. Lapsettomaksiko pitäisi ryhtyä?! Meijät on luotu lisääntymää, tottakai haluan lapsia. -ap
Siis aloittajahan on ihan väärässä! Äitiyshan on jumaluudesta seuraava tällä palstalla! Mitä sä oikein olet lukenut?
Olet väärässä. Tämän palstan mukaanhan äitiys on parasta mitä on. Eihän lapseton voi olla onnellinen. Ollaankoha me luettu samaa palstaa ollenkaan.
Eipä sitä voi tietää mitä elämä tuo tullessaan. Esim ite en olisi voinut ees kuvitella millaista on kun talossa on koliikkivauva joka itkee suunnilleen 24/7 ja sukulaisetkin suunnilleen syyttää minua että en osaa vaan hoitaa. Mutta selvisipä tuostakin. Ehkä monet haluaa rikkoa äitimyyttiä, että elämä on yhtä auvoa kun lapsi syntyy ja naiselle riittää pelkkä äitiys tekemään onnelliseksi. Tai jotain.. Tai sitten on vaan huono päivä ja purkaa sitä täällä vittuilemalla. Meitä on niin moneksi.
Tällä sivustolla ei ole enää muuta tekemistä vauvojen kanssa kun sivuston nimi. Kannattaa etsiä joku asiallinen sivusto, jos haluaa asiallista keskustelua, tämä on ihan suomi24 ja ylilauta tasoa nykyään.
Jaa, en mä vaan ole semmoisia viestejä kirjoitellut. Mulle vauva-aika on ollut mukavaa.
Minä katsoin parikymppisenä äitinä asioita vaaleanpunaisten sydämenmuotoiste lasien läpi ja kaikki oli niin pirun romanttista. Totta kai pettymys oli suuri kun se olikin jotain ihan muuta. Aika toki kultaa muistot, mutta...Valehdellako pitäisi, että kaikki on ihanaa. Rahasta on tiukkaa, lapset ei tervettä päivää näe, mies jatkuvasti työmatkoilla jne.
Kyllä lapsia tehdää ihan jostain muusta syystä kuin siitä, että meidän on luotu lisääntymään! Paskalla käyminenkin jotain mihin meidät luotu, mutta emme siltiä pasko joka paikkaan vaan ihan teemme siinäkin asiassa henkilökohtaisia arvovalintoja.
[quote author="Vierailija" time="21.11.2014 klo 15:43"]
Kyllä lapsia tehdää ihan jostain muusta syystä kuin siitä, että meidän on luotu lisääntymään! Paskalla käyminenkin jotain mihin meidät luotu, mutta emme siltiä pasko joka paikkaan vaan ihan teemme siinäkin asiassa henkilökohtaisia arvovalintoja.
[/quote]
Nyt oli kyllä hömmentävä vertaus :D
Teitä? Vai meitä? Itsehän et toki ole "sellainen"
[quote author="Vierailija" time="21.11.2014 klo 15:42"]
Jaa, en mä vaan ole semmoisia viestejä kirjoitellut. Mulle vauva-aika on ollut mukavaa.
[/quote]
Edes joku kiva tyyppi täällä :) minä saan vaan joka kerta suoraan sanottuna paskaa niskaakun edes mainitsen haluavani lapsen. Ihanaa kun on niitä kivojakin kokemuksia. -ap
[quote author="Vierailija" time="21.11.2014 klo 15:50"]
Teitä? Vai meitä? Itsehän et toki ole "sellainen"
[/quote]
No minä mikään itsetäydellisyys ole, mutta en minä turhan päiten ilkeile täällä. Kukaan ei mua oikeasti tunne mutta luulevat tuntevansa paremmin ku minä. Mutta minä kyllä haukun takaisin kun minua haukutaan. Enkä toki yleistä että kaikki ovat tälläsiä, mut minun aloituksissani suurin osa.
Jos haluat saada vain tietynlaisia vastauksia, se kannattaa aina ilmoittaa aloituksessa. :)
Tosiasia on, että vanhemmuus voi olla tosi raskasta, eikä vanhemmuus voi perustua sille ajatukselle, että lapsen tehtävä on olla ihana ja vanhemmuuden ihanaa, koska silloin ei jaksa niitä hetkiä, jotka mennään pelkällä vastuuntunnolla, sitoutumisella ja rakkaudella lasta kohtaan. Mutta se, paljonko näitä hetkiä tulee olemaan, riippuu sitten taas ihan yksilöstä.