Flunssa, joka ei ota helpottaakseen! (Ei koronaa!)
Kauhee flunssa, joka ei vaan helpotu. Koronaa ei ole. Viikon verran ollut kauhee nuha, kurkkukipu ja ääni painuksissa. Kuumetta ei ole.
MIKÄ TÄHÄN AUTTAA? Mikä helpottaa oloa?
Olen kokeillut kaiken tämän:
- C-vitamiinia poretabletteina 1000mg päivässä plus tablettina 500mg
- sinkkiä, D-vitamiinia (75mg), B-vitamiinia
- valkosipulia joka aamu leivällä kaksi kynttä
- suolavesikurlausta
- lämpösiä suihkuja (olo helpottuu!)
- hunajaa laittanut teehen
... varmaan nyt unohdin jotain!
... ja ei, olo ei helpotu!
Kommentit (24)
Vierailija kirjoitti:
Miksi olet syönyt kortisonia? Onko lääkäri määrännyt sitä? Miten se auttaa flunssaan? Olen ymmärtänyt, että kortisoni heikentää vastustuskykyä..
Edelleen: en ilmoita olenko ottanut rokotetta vai en. Olen flunssassa, koronaa tämä ei ole. Täällä on muutakin kuin koronaa tai rokotushaittoja. Täällä kiertää myös syysflunssaa. Ilmeisesti hyvin pitkäkestoista sellaista.
- ap
Eli olet ottanut rokotteen. Voivoi.
Mun miehellä flunssa kestänyt nyt yli kuukauden, meillä lisäksi mitä ap luetteli alussa, otetaan inkivääriä.
Syödään raakana ja keitetään inkivääriteetä, johon sekaan laitetaan hunajaa.
On todella hyvää 🙂
Minäkin olen nyt sairastunut flunssaan, ilman kuumetta ja nuhaa. Kurkku oli pari päivää kipeä, nyt vain pää jumissa.
Emme ole sairastaneet koronaa kertaakaan emmekä ottaneet piikkejä.
Sama, nejättä viikkoa puolikuntoinen. Ei kuumetta, yskää . Ei jaksa entiseen malliin, välillä parempi, välillä hirveä olo, ja olen varma että yöksi nousee kuume. Ei, mutta en kunnossakaan ole . Parina päivänä lisäksi huimannut, tuntuu että pyörryn. Kylmää hikeä puskee pienestäkin ja aamulla herää lakanat märkänä. Aivan kamalaa!!! Lisäksi ajatuksetkin jotenkin ihan solmussa ja puhun / teen mitä sattuu....
Miksi olet syönyt kortisonia? Onko lääkäri määrännyt sitä? Miten se auttaa flunssaan? Olen ymmärtänyt, että kortisoni heikentää vastustuskykyä..
Edelleen: en ilmoita olenko ottanut rokotetta vai en. Olen flunssassa, koronaa tämä ei ole. Täällä on muutakin kuin koronaa tai rokotushaittoja. Täällä kiertää myös syysflunssaa. Ilmeisesti hyvin pitkäkestoista sellaista.
- ap