Oletteko huomanneet, aloitteiden määrä (asialliset miehet) arjessa romahtanut, me-too takia ei uskalla enää työtilanteissa flirttailla
Ennen me too kampanjaa suurin osa suhteista alkoi työpaikalta, harrastuksista jne arjen tilanteista. Mies jolla on hyvä työpaikka ei uskalla enää seurausten pelossa tehdä aloitteita kuin Tinderissä.
Kommentit (426)
Vierailija kirjoitti:
Vaikka te naiset ette pidä tästä ajatuksesta, niin miehet tässä vain yrittävät sanoa että koska naisilla on absoluuttinen valta tässä asiassa metoo:n myötä ja kyse on joka kerta subjektiivisesta kokemuksesta niin kyllä se vain nostaa kynnystä lähestyä naista. Jos nainen ei tykkää miehestä hän saattaa kokea saman lähestymistavan epämiellyttävänä, mutta jos samoin lähestyy miellyttävä mies niin se voidaan kokea positiivisena ja toivottuna vaikka kyseiset miehet toimisivat ihan samoin. Nämä eivät ole objektiivisia asioita ikinä. Tästä johtuen miesten kynnys lähestyä naista on noussut koska ihan aidosti pelätään että joku pahoittaa mielensä ja tästä joutuu näinä someaikoina vaikeuksiin. Tätäkín saa alapeukuttaa mutta kun kyse on vain kulttuurin muuttumisesta jonka tämä julkisuus on saanut aikaan.
Puhut vain omasta puolestasi, et kaikkien miseten, etkä ainakaan minun. Ei minun kynnykseni ole mitenkään noussut. Aloitteita tai lähestymisiä tuntemattomia kohtaan en tee usein, mutta ei minun ole tarvinnut mitään pelätä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämän asian tiivistää aika kivasti seuraava:
Jep. Pitempiaikaisen silmäpeli jälkeen kysyjä tiesi että Lisa näyttää vihreää valoa 👍. Ottakaa tästä miehet oppia. Jos Lisa ei ole osoittanut teitä kohtaan mitään mielenkiintoa, tilanne ei tule muuttumaan jos pyydätte häntä kahville.
Voihan silmäpeliä ja pienet vihjailut, älä vihjaile vaan sano suoraan se auttaisi moneen asiaan
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joka toinen tyttö yläkoulusta asti on kokenut kouluterveyskyselyn mukaan seksuaalista ahdistelua. Luulisi että nämä lukemaat saisivat miehet hieman miettimään mieskulttuuria ja ehkä pikkasen häpeämään jos häpeämisen aihetta on. Joka. toinen. tyttö.
En näe että suurta miesten itsehillinnän ja asiallisuuden kasvua olisi tapahtunut. Tai onko sitten kohderyhmä vain siirtynyt nuorempiin tyttöiihin kun aikuisia naisia ei enää kehtaa ahdistella.
Niinpä. Miesten imago-ongelma on täysin itseaiheutettu, eikä asiaa auta että eivät suostu mukautumaan nykypäivään. Näin miehet ampuvat omaan nilkkaan, kun ei vanhoilla käytösmalleilla pärjääkään koulussa, työssä tai parisuhteissa.
En näe miehillä metoo imago ongelmaa. Enempi haittaa naisia, koska metoo riski tulee muiden riskien päälle.
En nyt tiedä pärjäävätkö tytötkään niin hienosti. Tytöt menee nykyisin ihan punarajalla kykyjensä suhteen jo lukiosta alkaen. Tämä näkyy mielenterveystilastoissa.
Mitä tarkoittaa että "metoo-riski tulee muiden riskien päälle"?
Selitäpä vähän, mitä ajat takaa.
Sovittiin poikien kanssa saunaillassa ettei palkata enää naisia.
😂😂😂 Hui.
Kuulostaa siltä, että suurempi riski olisi joutua näiden poikien firmaan töihin....
NIINPÄ. Kuvittele lauteille katkerien setämiesten kööri joka ei palkkaa naisia koska niitä ei saa enää ahdistella. Buahahaha :D.
No niinpä. Just sieluni silmin näin nämä pojat siellä lauteilla. "Ei, kyllä se on nyt vaan parempi ettei naisia tähän firmaan palkata. Ollaan muuten kohta kaikki syytteessä". "Juu, näin on".
Kippis lähetään päätöksen kunniaksi härdelliin. Stephan hoitaa kokkelit.
Kun luin aloutuksen ensimmäisen kerran, jäin miettimään, miten metoo estää työpaikan kehittämisaloitteiden esittämisen.
Vierailija kirjoitti:
Vaikka te naiset ette pidä tästä ajatuksesta, niin miehet tässä vain yrittävät sanoa että koska naisilla on absoluuttinen valta tässä asiassa metoo:n myötä ja kyse on joka kerta subjektiivisesta kokemuksesta niin kyllä se vain nostaa kynnystä lähestyä naista. Jos nainen ei tykkää miehestä hän saattaa kokea saman lähestymistavan epämiellyttävänä, mutta jos samoin lähestyy miellyttävä mies niin se voidaan kokea positiivisena ja toivottuna vaikka kyseiset miehet toimisivat ihan samoin. Nämä eivät ole objektiivisia asioita ikinä. Tästä johtuen miesten kynnys lähestyä naista on noussut koska ihan aidosti pelätään että joku pahoittaa mielensä ja tästä joutuu näinä someaikoina vaikeuksiin. Tätäkín saa alapeukuttaa mutta kun kyse on vain kulttuurin muuttumisesta jonka tämä julkisuus on saanut aikaan.
Vaikka miehet eivät pidä tästä ajatuksesta, niin naiset eivät yleisesti ottaen pidä metoosta jännittyvien miesten lähestymisyritysten vähentymistä minkäänlaisena menetyksenä. Kuten tässäkin ketjussa on monesti tuotu ilmi, on pelkästään hyvä asia että "ahdistelun rajasta" ja "subjektiivisuudesta" ahdistuvat miehet jättävät aivan kokonaan lähestymättä.
Missä maailmassa te oikein elätte? Kuvitteletteko te, että naiset sitten harmistuvat yksin kotona kun kiinnostavat miehet "eivät enää tee aloitteita" tai tiirailevat itseään surullisina peilistä ja miettivät, miksei kukaan työpaikan mies ole pitkään aikaan kehunut heidän ulkonäköään? Oi, tulispa se työpaikan Hannu viimein kehumaan että korkokengät pukee minua ja ehkä pienen silmäpelin jälkeen yrittäis kaulailla pikkujouluissa!
Ei naisia harmita se, että he eivät saa huomiota miehiltä. Naisia harmittaa se, että he saavat liikaa huomiota miehiltä. Naisia ei ahdista se mahdollisuus, että kiinnostava mies ei metoon myötä kehtaa pyytää lasilliselle töiden jälkeen. Naisia ahdistaa se, että miehet ahdistelevat heitä joko tarkoituksella tai sosiaalista kyvyttömyyttään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Puhut vain omasta puolestasi, et kaikkien miseten, etkä ainakaan minun. Ei minun kynnykseni ole mitenkään noussut. Aloitteita tai lähestymisiä tuntemattomia kohtaan en tee usein, mutta ei minun ole tarvinnut mitään pelätä.
Etkä sinä minun kun ilmeisesti et ole ollu perättömien syytösten kohteena
Miehet eivät enää rakasta. Miehet, kuten arkkitehti Tampereella, haluavat vain jatkuvaa naisten kiertoa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämän asian tiivistää aika kivasti seuraava:
Jep. Pitempiaikaisen silmäpeli jälkeen kysyjä tiesi että Lisa näyttää vihreää valoa 👍. Ottakaa tästä miehet oppia. Jos Lisa ei ole osoittanut teitä kohtaan mitään mielenkiintoa, tilanne ei tule muuttumaan jos pyydätte häntä kahville.
Voihan silmäpeliä ja pienet vihjailut, älä vihjaile vaan sano suoraan se auttaisi moneen asiaan
En jaksa uskoa että työpaikkaromanssit syntyvät siten että kahville pyytäjällä ei ole hajuakaan siitä mitä mieltä vastapuoli on. Jos tilanne on se, voi olla melko varma siitä että vastaus on kiitos mutta ei kiitos. Ja jos on molemminpuolista kiinnostusta, hakeudutaan toisen seuraan, hymyillään, katsotaan pitkään silmiin jne.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Raksahommissa olen ja toivon että olisi tapahtunut jotain muutosta mutta valitettavasti ei ole.
Kun on itse kokenut todella vakavaakin seksuaalista ahdistelua työpaikalla niin ärsyttää että metoosta puhutaan tyyliin että ei voi enää edes silmiin katsoa tai sanoa hei kun naiset syyttää ahdistelusta.
Kun minua ahdisteltiin ihan fyysisesti ja se oli jatkuvaa kielloista huolimatta niin se tilanne on aivan kamalan ahdistava. Ja se kynnys puhua asiasta on korkea. Kun ilmapiiri ja asenteet ovat sitä että naiset syyttelevät pienistä tai tekevät sitä rahan tai huomion takia, niin ei se puhuminen ole helppoa. Onneksi uskalsin.
Edelleen tykkään työskennellä miesvaltaisella alalla jossa suurin osa on todella reiluja ja asiallisia työkavereita. Huumori on parasta enkä loukkaannu jos joku välillä pyytää kahville. Mutta työrauhan ja oman tilan tarvitsen, kukaan ei saa koskea eikä toistuvasti ehdotella rivoja. Nykyään olen rohkeampi sanomaan suoraan että nyt ei ole asiallista. Työuran alussa oli tunne että pakko nauraa kaikille jutuille, muuten olet tiukkapipo. Ja näin minulle opettivat vanhemmat naiset.Minkälaisella raksalla olet ollut jos sua on seksuaalisesti häiritty. Naisilla on omat sosiaalitilat ja kahvikämpät. Joskus pienemmillä työmailla naiset nimenomaan haluavat tulla yhteisiin tiloihin kahvitunnille. Aivan käsittämätön väite, että jotain häirintää esiintyisi, se olisi heti oikeusjutun paikka. Yhteys luottamusmieheen ja häiritsijä saa potkut. Loukkaavaa liata rakennusalan mainetta, varmaankin sen takia kun se on niin miesvaltainen. Miehethän on lähtökohtaisesti vain seksiä ajattelevia putkiaivoja.
Älä ole noin naiivi. Tämä on juuri malliesimerkki siitä, miten miehet voivat täysin kieltää sellaisen ilmiön olemassaolon, josta naiset kärsivät.
Viime vuonna tehdystä kyselystä (uutisointi MTVuutiset):
Rakennuslehden teettämään nettikyselyyn vastasi kaikkiaan 200 vastaajaa, joista hieman alle puolet oli naisia. Heistä noin kaksi kolmasosaa kokee joutuneensa ahdistelun kohteena työuransa aikana.
On väkisin koskemista ja on tultu ottamaan käsistä ja leuasta kiinni. Minua on pidetty paikallaan ja tultu väkisin pussaamaan. On pidetty niin tiukasti kiinni, etten ole päässyt otteesta irti millään. On puristettu pyllystä ja yritetty laittaa kättä vyötärölle… On puhuttu ja kysytty asiattomia paljon. Laidasta laitaan se on ollut monimuotoista vuosikausien ajan, eräs ahdistelua kokenut nainen kertaa.
Henkilöt, joille asiasta piti kertoa, oli itse niitä tekijöitä. Työmaalla ei ollut ketään, kenelle olisin voinut kertoa, koska se olisi vaarantanut omaa turvallisuuttani. Rakennusliiton edustajille olen myös kertonut, nainen kertaa.
Naisen kokemuksen mukaan ahdisteluun ei rakennustyömailla juurikaan puututa, vaan pikemminkin ahdistelun kohteeksi joutunut pyritään hiljentämään. Myös asian käsitteleminen itsensä kanssa voi ottaa aikaa, minkä vuoksi rikosilmoituksen tekeminen voi olla liian myöhäistä. Näin kävi myös haastattelun antaneelle naiselle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vaikka miehet eivät pidä tästä ajatuksesta, niin naiset eivät yleisesti ottaen pidä metoosta jännittyvien miesten lähestymisyritysten vähentymistä minkäänlaisena menetyksenä. Kuten tässäkin ketjussa on monesti tuotu ilmi, on pelkästään hyvä asia että "ahdistelun rajasta" ja "subjektiivisuudesta" ahdistuvat miehet jättävät aivan kokonaan lähestymättä.
Missä maailmassa te oikein elätte? Kuvitteletteko te, että naiset sitten harmistuvat yksin kotona kun kiinnostavat miehet "eivät enää tee aloitteita" tai tiirailevat itseään surullisina peilistä ja miettivät, miksei kukaan työpaikan mies ole pitkään aikaan kehunut heidän ulkonäköään? Oi, tulispa se työpaikan Hannu viimein kehumaan että korkokengät pukee minua ja ehkä pienen silmäpelin jälkeen yrittäis kaulailla pikkujouluissa!
Ei naisia harmita se, että he eivät saa huomiota miehiltä. Naisia harmittaa se, että he saavat liikaa huomiota miehiltä. Naisia ei ahdista se mahdollisuus, että kiinnostava mies ei metoon myötä kehtaa pyytää lasilliselle töiden jälkeen. Naisia ahdistaa se, että miehet ahdistelevat heitä joko tarkoituksella tai sosiaalista kyvyttömyyttään.
Tälläkin palstalla kyllä on aika usein aloituksia jossa naiset harmittelevat etteivät saa huomiota miehiltä. Sinä toki voit olla asiasta harmistumatta mutta on niitäkin naisia jotka huomiosta pitävät, tai he eivät yksinkertaisesti saa sitä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joka toinen tyttö yläkoulusta asti on kokenut kouluterveyskyselyn mukaan seksuaalista ahdistelua. Luulisi että nämä lukemaat saisivat miehet hieman miettimään mieskulttuuria ja ehkä pikkasen häpeämään jos häpeämisen aihetta on. Joka. toinen. tyttö.
En näe että suurta miesten itsehillinnän ja asiallisuuden kasvua olisi tapahtunut. Tai onko sitten kohderyhmä vain siirtynyt nuorempiin tyttöiihin kun aikuisia naisia ei enää kehtaa ahdistella.
Niinpä. Miesten imago-ongelma on täysin itseaiheutettu, eikä asiaa auta että eivät suostu mukautumaan nykypäivään. Näin miehet ampuvat omaan nilkkaan, kun ei vanhoilla käytösmalleilla pärjääkään koulussa, työssä tai parisuhteissa.
En näe miehillä metoo imago ongelmaa. Enempi haittaa naisia, koska metoo riski tulee muiden riskien päälle.
En nyt tiedä pärjäävätkö tytötkään niin hienosti. Tytöt menee nykyisin ihan punarajalla kykyjensä suhteen jo lukiosta alkaen. Tämä näkyy mielenterveystilastoissa.
Mitä tarkoittaa että "metoo-riski tulee muiden riskien päälle"?
Selitäpä vähän, mitä ajat takaa.
Sovittiin poikien kanssa saunaillassa ettei palkata enää naisia.
😂😂😂 Hui.
Kuulostaa siltä, että suurempi riski olisi joutua näiden poikien firmaan töihin....
NIINPÄ. Kuvittele lauteille katkerien setämiesten kööri joka ei palkkaa naisia koska niitä ei saa enää ahdistella. Buahahaha :D.
No niinpä. Just sieluni silmin näin nämä pojat siellä lauteilla. "Ei, kyllä se on nyt vaan parempi ettei naisia tähän firmaan palkata. Ollaan muuten kohta kaikki syytteessä". "Juu, näin on".
Kippis lähetään päätöksen kunniaksi härdelliin. Stephan hoitaa kokkelit.
Ja sitten naiset itkee ja syö varmaan jäätelöä suoraan purkista kotona kissansa kanssa, kun heitä ei palkattu näin hienoon firmaan! Heiltähän jäi saamatta timanttinen uramahdollisuus työskennellä erinomaisten työtovereiden ympäröimänä upeassa kulttuurissa.
No en ole huomannut. Edelleen luonto vetää tikanpojan puuhun. Kyllä sen huomaa kun toista kiinnostaa oikeasti, ja niitä joita ei kiinnosta ei tarvitse edes lähestyä. Ongelma on vain vaikeaa esittävillä naisilla ja väsytystaktiikkaan luottavilla ahdistelijoilla, ei normaaleilla ihmisillä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Raksahommissa olen ja toivon että olisi tapahtunut jotain muutosta mutta valitettavasti ei ole.
Kun on itse kokenut todella vakavaakin seksuaalista ahdistelua työpaikalla niin ärsyttää että metoosta puhutaan tyyliin että ei voi enää edes silmiin katsoa tai sanoa hei kun naiset syyttää ahdistelusta.
Kun minua ahdisteltiin ihan fyysisesti ja se oli jatkuvaa kielloista huolimatta niin se tilanne on aivan kamalan ahdistava. Ja se kynnys puhua asiasta on korkea. Kun ilmapiiri ja asenteet ovat sitä että naiset syyttelevät pienistä tai tekevät sitä rahan tai huomion takia, niin ei se puhuminen ole helppoa. Onneksi uskalsin.
Edelleen tykkään työskennellä miesvaltaisella alalla jossa suurin osa on todella reiluja ja asiallisia työkavereita. Huumori on parasta enkä loukkaannu jos joku välillä pyytää kahville. Mutta työrauhan ja oman tilan tarvitsen, kukaan ei saa koskea eikä toistuvasti ehdotella rivoja. Nykyään olen rohkeampi sanomaan suoraan että nyt ei ole asiallista. Työuran alussa oli tunne että pakko nauraa kaikille jutuille, muuten olet tiukkapipo. Ja näin minulle opettivat vanhemmat naiset.Minkälaisella raksalla olet ollut jos sua on seksuaalisesti häiritty. Naisilla on omat sosiaalitilat ja kahvikämpät. Joskus pienemmillä työmailla naiset nimenomaan haluavat tulla yhteisiin tiloihin kahvitunnille. Aivan käsittämätön väite, että jotain häirintää esiintyisi, se olisi heti oikeusjutun paikka. Yhteys luottamusmieheen ja häiritsijä saa potkut. Loukkaavaa liata rakennusalan mainetta, varmaankin sen takia kun se on niin miesvaltainen. Miehethän on lähtökohtaisesti vain seksiä ajattelevia putkiaivoja.
90-luvulla kun olin raksahommissa, niin siivoojat alkoivat jutuillaan kiusaamaan harjoittelijapoikaa ja taisi siinä olla puhetta sukupuoliyhteydestäkin. Silloin ei voinut ottaa oikein mihinkään yhteyttä, piti vain kestää ja vältellä kyseisiä raksasiivoojia. On kuulemma asiat rauhoittuneet ja viinanjuontikin töissä loppunut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Etkä sinä minun kun ilmeisesti et ole ollu perättömien syytösten kohteena
En todellakaan. Nuorempana sain kyllä muutamat tylymmät pakit, mutta viime aikoina lähinnä ilahtuneita hymyjä ja juttuseuraa, ei tosin sen enempää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Älä ole noin naiivi. Tämä on juuri malliesimerkki siitä, miten miehet voivat täysin kieltää sellaisen ilmiön olemassaolon, josta naiset kärsivät.
Viime vuonna tehdystä kyselystä (uutisointi MTVuutiset):
Rakennuslehden teettämään nettikyselyyn vastasi kaikkiaan 200 vastaajaa, joista hieman alle puolet oli naisia. Heistä noin kaksi kolmasosaa kokee joutuneensa ahdistelun kohteena työuransa aikana.
On väkisin koskemista ja on tultu ottamaan käsistä ja leuasta kiinni. Minua on pidetty paikallaan ja tultu väkisin pussaamaan. On pidetty niin tiukasti kiinni, etten ole päässyt otteesta irti millään. On puristettu pyllystä ja yritetty laittaa kättä vyötärölle… On puhuttu ja kysytty asiattomia paljon. Laidasta laitaan se on ollut monimuotoista vuosikausien ajan, eräs ahdistelua kokenut nainen kertaa.
Henkilöt, joille asiasta piti kertoa, oli itse niitä tekijöitä. Työmaalla ei ollut ketään, kenelle olisin voinut kertoa, koska se olisi vaarantanut omaa turvallisuuttani. Rakennusliiton edustajille olen myös kertonut, nainen kertaa.
Naisen kokemuksen mukaan ahdisteluun ei rakennustyömailla juurikaan puututa, vaan pikemminkin ahdistelun kohteeksi joutunut pyritään hiljentämään. Myös asian käsitteleminen itsensä kanssa voi ottaa aikaa, minkä vuoksi rikosilmoituksen tekeminen voi olla liian myöhäistä. Näin kävi myös haastattelun antaneelle naiselle.
Koska fysiologisista syistä naiste työteho raksalla ei ole lähellekkään miehen työtehoa.
Raksat on pullollaan virolaisia, jotka ovat firmalle arvokkaampia, kuin ahdisteltu nainen. Sori näin se vaan on käsitelkää sitä.
Hienosti vastattu täysin asian vierestä. Kuten yleensäkin, näissä asioissa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen edelleen sitä mieltä, että kaikki voittavat kun miehet, jotka eivät erota ahdistelua aloitteista, eivät tee mitään. Vilpittömästi.
Ja ei, en ole huomannut minkäänlaista muutosta omassa ympäristössäni.
Ei ole mitään eroa ahdistelun ja aloitteen välillä.
Epätoivottu aloite on ahdistelua.
Kysyn vilpittömästi: etkö ihan oikeasti ymmärrä eroa noiden kahden välillä vai trollaatko? En näe sinulle sosiaalisessa elämässäsi kovin valoisaa tulevaisuutta, jos olet vakavissasi.
Mutta ehkä syvällä sisimmässäsi tiedät sen jo itsekin.
Jos Pertti pyytää Pirkkoa kohteliaasti kahville ja Pirkko ei tahdo, niin kyseessä on ahdistelu.
Jos Pertti pyytää Pirkkoa kohteliaasti kahville ja Pirkko suostuu, niin kyseessä ei ole ahdistelu.
Mitä kohtaa et ymmärrä?
Eli siis naisten ajatukset täytyy etukäteen jotenkin lukea että uskaltaa pyytää kahville? Kertokaa naiset sitten miten toisten ajatuksia pystyy lukemaan?
Jos Pirkko on työkaveri, niin siinä kannattaa miettiä muutamaan kertaan pyytääkö Pirkkoa kahville vai ei. Miten hyvin he tuntevat toisensa vai onko toinen vain nimeltä ja naamalta tuttu. Osalla porukasta on periaate, että kuormasta ei syödä eli työkavereihin ei sekaannuta.
Tuntemattomia ei kannata kahville pyytää. Jos Pirkko on tuttu jollain muulla tapaa, vaikka kaverin tyttöystävän sisko, niin sitten Pirkkoa voi pyytää kahville.
Spontaani uusiin ihmisiin tutustuminen on siis mahdotonta, hyvä tietää
Toistan sen mitä sanoin edellä: kohdelkaa naispuolista työkaveria ihmisenä ja työkaverina, eikä mahdollisena seksikumppanina. Kun tutustuu paremmin, voi ajatella asiaa tarkemmin, olisitteko yhteensopivia ja vaikuttaako Pirkko kiinnostuneelta.
Ja jos Pirkko sanoo ei, niin käytös häntä kohtaan ei saa muuttua kylmäksi ja torjuvaksi, eikä varsinkaan epätoivoiseksi vonkaamiseksi, että suostuisit nyt.
Aika monella miehellä tuntuu olevan ongelmia tämän asian kanssa, ja on ihan hyvä jos metoo on sitä vähän hillinnyt.Me halutaan naispuoleiset työkaverit pois meidän työyhteisöstä. Työpaikan kuuluu olla rento eikä sellainen missä joutuu kävelemään varpaillaan.
Nimimerkillä, päivääkään en ole ollut töissä.
Asia, jonke tekee "bradpitt" = aloite ja ok ja söpöllä tavalla vähän epäsovinnaista. Kiva tyyppi!
Tismalleen sama asia ja tekijänä "timosoini" = yöks mitä sairasta pervoa ahdistelua!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itse välttelen naisia kuin ruttoa ettei minua enää syytetä valheiden perusteella. Minkäänlaista apua ei mistään saa kun joudut perättömiin syytöksiin.
Tästä tulee kyllä sellainen ajatus, että olet oikeasti tehnyt jotain sopimatonta, vaikka koet itse syytökset "valheeksI" ja "perättömiksi". Miksi joku levittäisi susta perättömiä syytöksiä?
En ole se, jolta kysyt, mutta mahdollisia syitä on monia: mielenterveysongelmia, kosto, kilpailu ylennyksestä, yritys kiristää rahaa, silkka kiusaaminen...
Jos uskot, että jokainen tapaamasi ihminen on rehellinen ja epäitsekäs, olet aika naivi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Just viimeeksi pari päivää sitten laukesin sihteerin sisään kopiohuoneessa. Me too ei tätä poikaa pysäytä
Yritä ensin ymmärtää siellä kehutusvammaisten työtoiminnassa mitä metoo tarkoittaa. Sillä ei ole mitään tekemistä yhteisymmärryksessä harrastetun seksin kanssa.
Kyllä se on ihan omin silmin huomattu, että miehet laukeavat työkavereidensa sisään vähemmän kuin ennen. Me too varmasti syyllinen tässä kehityksessä
Meepä tekemään läksyt ja tutimaan, niin sitten isona poikana pääset johonkin töihin. Hyviä öitä!
Tämän ymmärtää kyllä rakennusalan akateemisesti koulutetut naisetkin rekrytoidessaan raksamiehiä.