Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Apua, mikä minulla oikein on?

Vierailija
21.11.2014 |

Nykyään on usein tosi paha olla. Pieninkin meteli ja kovat äänet tuntuvat suorastaan raastavan hermoja. Hermostun pienimmistäkin asioista, aivan vähäpätöisistä. Olen koko ajan kireä ja jännittynyt kuin viulunkieli. Pienikin kolahdus tai muu vastaava repii hermoja ja yleisellä tasolla olen kuin perseeseen ammuttu karhu, kävelevä ruutitynnyri, joka voi räjähtää milloin tahansa.

Olo tuntuu fyysisesti tosi pahalta ja kireältä, en ole ollenkaan oma itseni. Normaalisti olen itse seesteisyys ja rauhallisuus. Tämä tuntuu ihan erilaiselta kuin väsymys, stressi tms psyykkinen asia.

Olo on ihan hirveä. Mitä tämä voi olla? Aivokasvain? Liian korkea verensokeri? Jonkin hivenaineen puute? Mikä ihme? Elämässäni on kaikki hyvin, ei stressiä tms, ja tämä tuntuu ihan fyysiseltä.

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
21.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuskin aivokasvain pelkkiä tuollaisia oireita tekisi...?

Vierailija
2/14 |
21.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kullin puute

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
21.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hiljennä elämää.

Vierailija
4/14 |
21.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Stressiin tai levon puutteeseen en oikein osaa uskoa. Kilpirauhasen vajaatoimintaan minulla on lääkitys ja arvot olivat viimeksi verikokeissa vajaatoimintaan päin kallellaan. Liikatoimintaa ei siis voi olla. Tuntuisi, että olo ehkä korreloisi jotenkin syömisten kanssa, en ole ihan varma. Sitä tosiaan olen miettinyt, voisiko verensokerin heilahtelu aiheuttaa näin rajuja oireita...? Pikäaikaisverensokeriarvo tms oli kuitenkin hyvä, kun se pyynnöstäni tarkistettiin.

Ap

Vierailija
5/14 |
21.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaihtarit.

Vierailija
6/14 |
21.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielesi käsittelee alitajunnan tasolla jotain vaikeita asioita. Ne eivät tule arkitietoisuuteen asti, ja siksi et oikein ymmärrä syytä olollesi. Tuollaisia kausia on useimmilla ihmisillä jossain elämänvaiheissa. Eikä niillä tarvitse olla yhteyttä mitenkään ulkoiseen elämäntilanteeseen, itse asiassa psyyke ottaa nätiä juttuja useimmiten käsittelyyn kun ulkoisesti kaikki on hyvin. Silloin kun on ulkoinen kriisi, voimavarat menee sen ratkaisemiseen.

Vierailija
7/14 |
21.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama vika Rahikaisella. Mä luulen että se on tää työn ja kahden lapsen hoidon yhteensopimattomuus joka on tehnyt musta raivohullun hermostuneen idiootin. Ei kai tälle mitään voi, kuin lapset on isoja musta tulee taas mukava ihminen?

Vierailija
8/14 |
21.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

HSP, ASBERGER, MASENNUS TAI KILPIRAUHASEN VAJAATOIMINTA. VOI MYÖS OLLA, ETTÄ KUMPPANISI ON SIKA, JOKA PITÄÄ JÄTTÄÄ.

Vierailija
9/14 |
21.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten paljon sun elämässä on ollut stressitekijöitä ja isoja elämänmuutoksia, myös positiivisia esim viimeisen vuoden aikana? Jos tulee liikaa kaikkea yhtä aikaa niin kyllä se vaikuttaa jaksamiseen. Esim muutto, parisuhteen alkaminen, parisuhteen päättäminen, uusi työ, puolisolla uusi työ, työn päättyminen, raskaus, keskenmeno, lapsen syntymä, lapsen meno päiväkotiin tai kouluun, läheisen tai oma sairaus, läheisen kuolema... 

Vierailija
10/14 |
21.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

http://www.terveyskirjasto.fi/terveyskirjasto/tk.koti?p_artikkeli=onn00090 tuolta  voi katsoa paljonko tulee stressipisteitä omasta elämästä

Vierailija
11/14 |
21.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kilpirauhasen liikatoiminta?

Vierailija
12/14 |
21.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kilpirauhasen liikatoiminta?

Vierailija
13/14 |
21.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitkäkestoinen väsymys, uupumus.

Vierailija
14/14 |
21.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lepo on jäänyt liian vähälle: enemmän virkistävää unta. Liikuntaa kohtuullisesti ja monipuoliset ateriat. Jos nämä ei auta niin tohtorin vastaanotolle!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kuusi kahdeksan