Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies ei kehu

Vierailija
21.11.2014 |

Eli suhteen alussa mies kehui minua jatkuvasti ja oli paljon lähelläni, tuolloin oloni oli todella hyvä ja tuntui että olen miehen silmissä täydellinen. Pikkuhiljaa mies on alkanut vähentää kehumista ja koskemista ja kun kysyn asiasta niin sanoo että kuvittelen. Eilen mies sanoi että kehuu kun siltä tuntuu ja että en ole ollut niin iloinen kun alussa. Mutta mitä vähemmän mies kehuu ja koskee → sitä surullisempi olen → sitä vähemmän mies kehuu. Mitä surullisempi olen, sitä vähemmän haluan harrastaa seksiä. Ja pikkuhiljaa alan enemmän vain vertailla itseäni kaikkiin muihin naisiin ja tulen epävarmemmaksi..Olen sanonut monesti miltä minusta tuntuu, mutta vaikuttaa siltä ettei mies ees tajua mitä sanon, koska asiat eivät ikinä muutu. Enkä uskalla kokoajan sanoa asiasta ettei mies ärsyynny. Mitä voin tehdä ?!

Kommentit (29)

Vierailija
1/29 |
21.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä mies kehuu joka päivä hyväksi. Sanoo, että älä hyvä ihminen nalkuta.

Vierailija
2/29 |
21.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oli YKSI päivä yhtenä viikonloppuna kun mies oli paljon lähelläni ja kehui paljon ja oloni oli todella hyvä. Myöhemmin mies kysyi vielä että oliko minulla hyvä olla tuolloin.. mutta muutoin tuntuu että sanani menevät kuuroille korville. Silloin kun mies kehuu ja on lähelläni niin huomaan hänestäkin miten onnellinen hän on ! Mutta eilenkin yritin sohvalla mennä hänen syliinsä, halailla ja pussailla mutta mies vain katseli telkkaria ylitseni. Ja nykyään lähes aina kun kehun itse miestä niin tämä vastaa "enkä oo" tai "yrität vaan vakuutella itteäs". Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/29 |
21.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta hyvä ihminen, miten kehua, jos ei ole mitään, siis ei yhtikäs mitään kehuttavaa!

Vierailija
4/29 |
21.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.11.2014 klo 11:45"]

Mutta hyvä ihminen, miten kehua, jos ei ole mitään, siis ei yhtikäs mitään kehuttavaa!

[/quote]

Mustakin rehellinen mies on parempi kuin lipevä lässyttäjä!

Vierailija
5/29 |
21.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.11.2014 klo 11:44"]Meillä mies kehuu joka päivä hyväksi. Sanoo, että älä hyvä ihminen nalkuta.
[/quote]

Ei se haittaisi jos mies ei olisi alkuunkaan kehunut tai halunnut olla lähekkäin.. mutta tällainen äkkinäinen muutos häiritsee. Varsinkin kun kuitenkin itse yritän kehua ja koskea paljon. Ap

Vierailija
6/29 |
21.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Veikkaanpa että sun ulkonäössä ei ole paljoa kehumista. Antaakin näin singnaalin että jotagin tulisi tehrä. Veikkaanpa että muutenkin käy nussimassa vieraita naisia. Pajonko olet lihonut suhteenne aikana?

Vierailija
7/29 |
21.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.11.2014 klo 11:45"]Mutta hyvä ihminen, miten kehua, jos ei ole mitään, siis ei yhtikäs mitään kehuttavaa!
[/quote]

No mihin se kaikki kehuttava on muka kadonnut ?? Ihan alkuun kun huomasin kehujen vähentyvän ja kysyin asiasta niin mies sanoi ettei viitsi kehua tai sanat tulevat itsestäänselvyydeksi. Sanoin että vaikka hän kehuisi jatkuvasti niin en ikinä pitäisi sanoja itsestäänselvyytenä. Mies kuitenkin silti vähensi.. ap

Vierailija
8/29 |
21.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.11.2014 klo 11:47"]

Veikkaanpa että sun ulkonäössä ei ole paljoa kehumista. Antaakin näin singnaalin että jotagin tulisi tehrä. Veikkaanpa että muutenkin käy nussimassa vieraita naisia. Pajonko olet lihonut suhteenne aikana?

[/quote]

Ahaa, tuntuu olevan empiiristä tietopohjaa tällä herralla:)

Vierailija
9/29 |
21.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.11.2014 klo 11:47"]Veikkaanpa että sun ulkonäössä ei ole paljoa kehumista. Antaakin näin singnaalin että jotagin tulisi tehrä. Veikkaanpa että muutenkin käy nussimassa vieraita naisia. Pajonko olet lihonut suhteenne aikana?
[/quote]

En ole lihonut 160cm/55kg. Enkä ole ruma. Miehen ex oli hieman pulleampi rillipää ja tästä sanoi minulle että eihän se hyvännäkönen ollut mutta hänelle oli luonne tärkeämpi. Ap

Vierailija
10/29 |
21.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulen, että hänella on toinen nainen, johon hän sijoittaa koko positiivisen kehumissanakiintiönsä mällikiintiön lisäks!

Vierailija
11/29 |
21.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.11.2014 klo 11:52"]Luulen, että hänella on toinen nainen, johon hän sijoittaa koko positiivisen kehumissanakiintiönsä mällikiintiön lisäks!
[/quote]

Ei ole. Tulee kyllä yleensä suoraan töistä kotiin ja viikonloppuisinkin ollaan yhdessä hänen kavereidensa kanssa. Ap

Vierailija
12/29 |
21.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.11.2014 klo 11:54"]

[quote author="Vierailija" time="21.11.2014 klo 11:52"]Luulen, että hänella on toinen nainen, johon hän sijoittaa koko positiivisen kehumissanakiintiönsä mällikiintiön lisäks! [/quote] Ei ole. Tulee kyllä yleensä suoraan töistä kotiin ja viikonloppuisinkin ollaan yhdessä hänen kavereidensa kanssa. Ap

[/quote]

Sä et tunnu tietävänkään, kuinka konstikkaita me miehet ollaan;)

Vierailija
13/29 |
21.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on ikävä kyllä kotona itselläni moinen itsekeskeinen, kylmä mulkvisti. Onneksi on lisäksi muutakin seuraa... Ei todellakaan kiinnosta omaan ukkoon koskea metrisellä tikullakaan. Joka kerta kun se suusta avaa, niin sieltä pulpahtelee pelkkää paskaa. Lihonut on suhteen aikana varmaan 20 kiloa, seksi ei voisi vähempää kiinnostaa. Esileikeistä ei ole tietoakaan, saati keskustelusta. Meillä on kulissisuhde parhaimmillaan. Lapset pitää sitä hienosti yllä.

Vierailija
14/29 |
21.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olemme muutenkin seurustelleet vasta puoli vuotta. Ja minua kyllä kiinnostaa koskea ja kehua miestäni mutta tuo muuttunut käyttäytyminen harmittaa. Ap

Vierailija
15/29 |
21.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.11.2014 klo 11:57"]

Mulla on ikävä kyllä kotona itselläni moinen itsekeskeinen, kylmä mulkvisti. Onneksi on lisäksi muutakin seuraa... Ei todellakaan kiinnosta omaan ukkoon koskea metrisellä tikullakaan. Joka kerta kun se suusta avaa, niin sieltä pulpahtelee pelkkää paskaa. Lihonut on suhteen aikana varmaan 20 kiloa, seksi ei voisi vähempää kiinnostaa. Esileikeistä ei ole tietoakaan, saati keskustelusta. Meillä on kulissisuhde parhaimmillaan. Lapset pitää sitä hienosti yllä.

[/quote]

Kai nyt kuitenkin hieman annat miehellesi hellyyttä, imutat ainakin?!

Vierailija
16/29 |
21.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja ikä oli jotain 18v teillä? Miksi ensinnäkin kaipaat jatkuvaa huomiota mieheltäsi? Sun itsetunnon ei pitäisi perustua miehen kehumiseen ja olla siitä riippuvainen. Kolahti korvaan toi että vkl vietätte MIEHEN kavereiden kanssa, missä sun kaverit on? 

Vierailija
17/29 |
21.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.11.2014 klo 12:08"]ja ikä oli jotain 18v teillä? Miksi ensinnäkin kaipaat jatkuvaa huomiota mieheltäsi? Sun itsetunnon ei pitäisi perustua miehen kehumiseen ja olla siitä riippuvainen. Kolahti korvaan toi että vkl vietätte MIEHEN kavereiden kanssa, missä sun kaverit on? 
[/quote]

Päälle 20 molemmat. Ja niitä ei ole. Viime erossa paljastui että kaikki olivat salailleet asioita minulta. Nykyään he pyörivät exäni kanssa enkä minä kaipaa elämääni ihmisiä jotka valehtelevat, salailevat ja sitten väittävät etteivät ole tehneet mitään väärää. Ap

Vierailija
18/29 |
21.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.11.2014 klo 12:02"]

[/quote]

Kai nyt kuitenkin hieman annat miehellesi hellyyttä, imutat ainakin?!

[/quote]

Lihominen on suht normaalia keski-iässä, mutta muistanet, että hänessä on latenttina kaikki se ihanuus ja taika, johon humalluit ja josta juovuit nuoruutesi hehkeydessä ja johon silmittömästi rakastuit, se täytyy vaan raaputtaa esiin hellyydellä herkin sormin ja naisellisilla "kikoilla"!:) Ja jälleen onni kukoistaa ja lempi leimuaa!

Vierailija
19/29 |
21.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]

Hyi hemppari, vihjailet pettäväsi miestäsi, inhottavan moraalitonta toimintaa! Miten saatat?

Vierailija
20/29 |
21.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostat aika lapselliselta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kaksi kuusi