Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies ei kehu

Vierailija
21.11.2014 |

Eli suhteen alussa mies kehui minua jatkuvasti ja oli paljon lähelläni, tuolloin oloni oli todella hyvä ja tuntui että olen miehen silmissä täydellinen. Pikkuhiljaa mies on alkanut vähentää kehumista ja koskemista ja kun kysyn asiasta niin sanoo että kuvittelen. Eilen mies sanoi että kehuu kun siltä tuntuu ja että en ole ollut niin iloinen kun alussa. Mutta mitä vähemmän mies kehuu ja koskee → sitä surullisempi olen → sitä vähemmän mies kehuu. Mitä surullisempi olen, sitä vähemmän haluan harrastaa seksiä. Ja pikkuhiljaa alan enemmän vain vertailla itseäni kaikkiin muihin naisiin ja tulen epävarmemmaksi..Olen sanonut monesti miltä minusta tuntuu, mutta vaikuttaa siltä ettei mies ees tajua mitä sanon, koska asiat eivät ikinä muutu. Enkä uskalla kokoajan sanoa asiasta ettei mies ärsyynny. Mitä voin tehdä ?!

Kommentit (29)

Vierailija
21/29 |
21.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.11.2014 klo 12:19"]Kuulostat aika lapselliselta.
[/quote]

no kerroppa mulle sitten mitä teen että tunnen oloni taas yhtä hyväksi ja täydelliseksi kuin ennen ? Ap

Vierailija
22/29 |
21.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.11.2014 klo 12:19"]

Kuulostat aika lapselliselta.

[/quote]

Ai pettäminenkö on sitten fiksua! Mieluummin sitten vaikka lapsellinen kuin moraaliton;)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/29 |
21.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hanki oma elämä ja uusia kavereita niin loppuu toi miehesi huomion anelu. Vaikutat mieheesi ripustautuneelta jolla koko elämä pyörii miehen sanoissa ja teoissa...jos sulla olisi omaakin elämää niin et murehtisi näin tyhjänpäivästä. Elämässä muutakin kuin se että kuinka paljon mies kehuu ja jos sun suurin ongelma on toi, niin oikeastaan sulla on aika hyvin asiat...

Vierailija
24/29 |
21.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.11.2014 klo 12:31"]Hanki oma elämä ja uusia kavereita niin loppuu toi miehesi huomion anelu. Vaikutat mieheesi ripustautuneelta jolla koko elämä pyörii miehen sanoissa ja teoissa...jos sulla olisi omaakin elämää niin et murehtisi näin tyhjänpäivästä. Elämässä muutakin kuin se että kuinka paljon mies kehuu ja jos sun suurin ongelma on toi, niin oikeastaan sulla on aika hyvin asiat...
[/quote]

Ei elämän hyvyyttä voi päätellä siitä kuinka paljon on obgelmia. Eikä niitä kavereita niin vaan hommata lisää varsinkaan hieman ujona ihmisenä. Ap

Vierailija
25/29 |
21.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.11.2014 klo 12:34"]

[quote author="Vierailija" time="21.11.2014 klo 12:31"]Hanki oma elämä ja uusia kavereita niin loppuu toi miehesi huomion anelu. Vaikutat mieheesi ripustautuneelta jolla koko elämä pyörii miehen sanoissa ja teoissa...jos sulla olisi omaakin elämää niin et murehtisi näin tyhjänpäivästä. Elämässä muutakin kuin se että kuinka paljon mies kehuu ja jos sun suurin ongelma on toi, niin oikeastaan sulla on aika hyvin asiat... [/quote] Ei elämän hyvyyttä voi päätellä siitä kuinka paljon on obgelmia. Eikä niitä kavereita niin vaan hommata lisää varsinkaan hieman ujona ihmisenä. Ap

[/quote]

Kyllä mitataan. Ei elämä ole mitään prinsessa satua. Jos ei ole ongelmia niin älä valita

Vierailija
26/29 |
21.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.11.2014 klo 12:21"]

[quote author="Vierailija" time="21.11.2014 klo 12:19"]Kuulostat aika lapselliselta. [/quote] no kerroppa mulle sitten mitä teen että tunnen oloni taas yhtä hyväksi ja täydelliseksi kuin ennen ? Ap

[/quote]

No lopetat ainakin sen miehen kehujen varassa elämisen. Sinun hyvänolontunteesi ei pitäisi johtua miehen keujen määrästä. Kuulostat läheisriippuvaiselta huomiohuoralta. Hanki ystäviä ja mielenkiintoinen työ niin saat elämääsi muutakin sisältöä kuin miehesi.

Vierailija
27/29 |
21.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

2

Vierailija
28/29 |
21.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.11.2014 klo 13:05"][quote author="Vierailija" time="21.11.2014 klo 12:21"]

[quote author="Vierailija" time="21.11.2014 klo 12:19"]Kuulostat aika lapselliselta. [/quote] no kerroppa mulle sitten mitä teen että tunnen oloni taas yhtä hyväksi ja täydelliseksi kuin ennen ? Ap

[/quote]

No lopetat ainakin sen miehen kehujen varassa elämisen. Sinun hyvänolontunteesi ei pitäisi johtua miehen keujen määrästä. Kuulostat läheisriippuvaiselta huomiohuoralta. Hanki ystäviä ja mielenkiintoinen työ niin saat elämääsi muutakin sisältöä kuin miehesi.
[/quote]

Ei niitä ystä iä niin vaan hankita ja mulla on kuule ihan hyvä työ siihen verrattuna että oon vasta valmistunut. Ap

Vierailija
29/29 |
21.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.11.2014 klo 12:37"][quote author="Vierailija" time="21.11.2014 klo 12:34"]

[quote author="Vierailija" time="21.11.2014 klo 12:31"]Hanki oma elämä ja uusia kavereita niin loppuu toi miehesi huomion anelu. Vaikutat mieheesi ripustautuneelta jolla koko elämä pyörii miehen sanoissa ja teoissa...jos sulla olisi omaakin elämää niin et murehtisi näin tyhjänpäivästä. Elämässä muutakin kuin se että kuinka paljon mies kehuu ja jos sun suurin ongelma on toi, niin oikeastaan sulla on aika hyvin asiat... [/quote] Ei elämän hyvyyttä voi päätellä siitä kuinka paljon on obgelmia. Eikä niitä kavereita niin vaan hommata lisää varsinkaan hieman ujona ihmisenä. Ap

[/quote]

Kyllä mitataan. Ei elämä ole mitään prinsessa satua. Jos ei ole ongelmia niin älä valita
[/quote]

Eli esim masentuneen elämä on hyvä jos sillä ei ole ongelmia vaan pelkästään paska olo kokoajan, niinkö ?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kolme yksi