Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

G: Kuulitko teininä piruilua iästäsi?

Vierailija
21.11.2014 |

Minä sain kuulla ihan riittämättömiin ja se tuntui pahalle. Millon oikeassa elämässä tai sitten esimerkiksi jossain keskustelupalstoilla jos oli tehnyt yleisen nimimerkin jonka perässä oli oma syntymävuosi.

Kuuluuko teistä tuollainen teinien kiusaaminen siihen ikään? Miksi?

Eikö ole aikuisia ihmisiä ketä mennä ärsyttämään, eikä keskeneräisiä lapsia?

Sitten kun täytin 20, niin ärsyttäminen kummasti loppui. Mutta 3kk ennen vielä sitä, kun olin 19, ihan samanlaista ärsyttämistä sain kuulla.

Kommentit (21)

Vierailija
21/21 |
21.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.11.2014 klo 11:58"][quote author="Vierailija" time="21.11.2014 klo 11:21"][quote author="Vierailija" time="21.11.2014 klo 11:07"]

[quote author="Vierailija" time="21.11.2014 klo 10:53"][quote author="Vierailija" time="21.11.2014 klo 10:42"] Kuvake.netissä jotkut kävivät riehumassa mun profiilissa, että kuvake ei ole 13-vuotiaiden paikka. Olin 20-vuotias. :D [/quote] Minne sun mielestä 13-vuotiaiden pitäisi sitten mennä? Minusta just tuollaset kuvasivustot on esim. nuorison keskustelupaikkoja. Itse olen nyt 31-vuotias ja mun lapseni ovat just 13v ja 10v, niin ymmärtäisin ihan hyvin jos lapseni olisi kuvakkeessa, mutta riehuvaa käytöstä en ymmärrä. Alle 13-vuotiaiden minun mielestä ei tarvitse tuollasiin kylläkään rekisteröityä. [/quote] Älä ymmärrä, kuvake on seksinhakupalsta, vaikkei sitä sellaisena mainosteta. Laitappa kuvahakuun "kuvake" ja sieltä vaikka "herutuskuvua" jne. t. 16v

[/quote]

Ai niinkun tinderkin? Kyllä jotkut tinderissä on ihan pelkkiä kavereita etsimässä, minä mukaan lukien. Ei mulla ole tarvetta mitään ukkoa löytää, kun on oma jo.

Ja kaikkihan teinit heruttelee. Ei siinä mitään ihmeellistä ole.

Olen mä joskus päälle parikymppisenä siellä kuvakkeessa ollut, kun kuvake muistaakseni perustettiin v. 2004 ? enkä sillon siellä mitään sen kummempaa seksin hakemista havaitsenut, okei jotkut kommentoi kaikkia panisin juttuja, mutta ei sellasiin tarvii välttämättä mitään vastata. Ja deittihän siel on kans, mut sielläkin pystyy ihan oman ikästä seuraa hakemaan...

Ennemmin olisin huolissani siitä gallup pätemisestä. Se ei vaikuta kovin normaalilta.
[/quote]

Ei kaikki heruta. Mm. minusta itsestäni ei löydy ainuttakaan arveluttavaa kuvaa netistä :) Facessa olen, muualla en. Ja miten tiedän muista palveluista? Sisko, kaverit ja google. t. 16v
[/quote]

Ei kuvake aina ome ollut seksinhakupalsta. Meno on muuttunut kymmenessä vuodessa, vai milloin se perustettiinkaan. Siellä ihan huudellaan omilla alastonkuvilla omaa kaupunkia "Seuraa illaks? ;) "-tekstein. t. 16v

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kahdeksan seitsemän