Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miten pitkä matka lähimpään ruokakauppaasi on? Kauan sinulla menee aikaa jos pitää hakea heti esim. maitopurkki sieltä?

Vierailija
29.09.2021 |

Mun molemmat kaupat, sekä S-Market että K-Supermarket sijaitsee 10 minuutin kävelymatkan päästä mun kotoa. Eli maitopurkin hakuun menis reilu parikyt minuuttia kävellen.

Pyörällä selviäisin reissusta puolta nopeammin ja autolla siitäkin vielä puolet nopeammin. Eli viidessä minuutissa.

Mutta yleisimmin käyn lähikaupassa ihan kävellen. Harvoin niin kiire kauppaan on että pitäs autolla sinne lähteä.

Kommentit (85)

Vierailija
81/85 |
01.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisikohan n. 150 m, pikkupikkukaupungin keskustassa asun. Toinen kauppa n. 400 m, kolmas n 800 m. Minulla on kaikki palvelut, apteekki, Alko, teatteri, kirjasto, kuntosalit, terveyskeskus, yksityiset lääkäripalvelut, liikuntahalli, uimahalli, jne. jne., kävelymatkan päässä, toki autonkin omistan.

Vierailija
82/85 |
01.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asun K-marketin vieressä. Purkin hakuun menisi yhteensä 5 min jos kaupassa ei oo jonoa kassalle.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/85 |
01.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyl mä arvioisin, että 7-8 minuuttia. Jos oikein reippailis niin vois päästä kuudellaki minuutilla.

Vierailija
84/85 |
01.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähimpään kauppaan on noin 3-400m. Toinenkin löytyy alle 1km säteellä.

Kauppakeskukseen, josta löytyy Cittari ja Prisma on vähän yli kilometri.

Maitopurkin hakemiseen menisi siis noin 6 minuuttia, jos lähikaupassa ei ole jonoa.

Vierailija
85/85 |
01.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerrostalon takana k- supermarket matkaa noin 100m. Nopeasti kun käyn niin 10min mikäli yksi tai pari tuotetta kyseessä.