Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuivat kädet -Mikä avuksi?

Vierailija
21.11.2014 |

Käteni ovat aina olleet kuivat mutta nyt varsinkin talvella ne ovat aina naarmuilla ja halkeilleet, kynsinauhat ovat repeilleet ja kädet ovat ruman näköiset.
Mikä on parasta käsivoidetta tai onko poppakonsteja joilla käsien iho pysyisi hyvänä? varsinkin peukaloiden sivut ovat yleensä riekaileina ja koko käsi todella kuiva ja naarmuinen.

Kommentit (19)

Vierailija
1/19 |
21.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

rasvaa..

Vierailija
2/19 |
21.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Neutrogena hand cream on parasta käsirasvaa, mitä on löytynyt.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/19 |
21.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lipolan rasvaa apteekista. Joskus olen myös rasvannut oliiviöljyllä illalla ennen nukkumaanmenoa.

Vierailija
4/19 |
21.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.11.2014 klo 08:28"]Lipolan rasvaa apteekista. Joskus olen myös rasvannut oliiviöljyllä illalla ennen nukkumaanmenoa.
[/quote]
Tuolla Lipolanilla mies sai halkeilevat kätensä siedettävään kuntoon.

Vierailija
5/19 |
21.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lipolan geeli vai?

Vierailija
6/19 |
21.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla esim siivous kuivattaa, kun tulee huuhdeltua luutua vedessä usein. Eli hanskat käteen siivotessa, tiskatessa. Yöksi jotain rasvaa ja siihen päälle puuvillahanskat tai vaikka sukat.

Vierailija
7/19 |
21.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sekoita merisuolaa 2tl ja rasvaista perusvoidetta 2rkl pienessä kupissa. Pese nukkumaan mennessä kädet tällä kuorinta-aineella. Sängyssä rasvaa kädet aivan valkoisiksi ns. Lumiukko-rasvaus ja laita käteen valkoiset puuvilla hanskat. Hanskoja myydään usein siivouskäsineiden vieressä marketeissa. Hanskoja voi kysyä myös apteekista. Nuku yö hanskat kädessä. Toista hoito tarvittaessa. Yksikin kerta auttaa jo kovasti!

Vierailija
8/19 |
21.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla sama ongelma. Rasvoja kyllä löytyisi, mutta työn puolesta joudun pesemään käsiäni jatkuvasti, eikä mikään rasva sellaista kestä. En voi käyttää edes mitään hanskoja. Aina iho verillä talvella.

Vierailija
9/19 |
21.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Body shopin hamppukäsirasva. Sillä mieheni sai kädet kuntoon.

Vierailija
10/19 |
21.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

9 etkö voi korvata osan vesipesuosta käsidesillä?

Vierailija
11/19 |
21.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.11.2014 klo 08:31"]Lipolan geeli vai?
[/quote]
Ei geeli vaan voide.
T. Lipolania suositellut

Vierailija
12/19 |
21.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

suositelkaa jotakin kynsinauhoja hoitavaa samalla, kynnetkin tosi huonossa jamassa.

Vierailija
13/19 |
21.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Dermosililta löytyy paksu voide, joka on kai alunperin tarkoitettu jalkarasvaksi, mutta on ainoa mikä toimii mulla käsiin. Joku Extra-voide muistaakseni nimeltään.

Vierailija
14/19 |
21.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.11.2014 klo 08:42"]

Dermosililta löytyy paksu voide, joka on kai alunperin tarkoitettu jalkarasvaksi, mutta on ainoa mikä toimii mulla käsiin. Joku Extra-voide muistaakseni nimeltään.

[/quote]

Extralla minä oon saanut kantapäätkin sileäksi kuin vauvan peppu. Suosittelen kuivakäpälille rasvausta ja hanskoja joka yö. Kun sitä jatkaa aikansa niin riittää pitämään kädet kunnossa vaikka päivällä joutuis pesemään paljon.

Vierailija
15/19 |
21.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.11.2014 klo 08:39"]

9 etkö voi korvata osan vesipesuosta käsidesillä?

[/quote]

En oikein. Olen perhepäivähoitaja. Teen ruokaa, vaihdan vaippoja, tulee sotkua jatkuvasti. Laskin joskus, että joudun pesemään käsiä työpäivän aikana noin 50 kertaa. Osa näistä on lasten käsien pesuja, jolloin omatkin kädet kastuvat samalla.

Vierailija
16/19 |
21.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätin kaiken maitoproteiinin pois ruokavaliosta ja atopia parani.

Vierailija
17/19 |
21.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Poppaskonstina" ehdottaisin E-vitamiinia, sekä sisäisesti että ulkoisesti käytettynä. Jos sinulla  ei ole allergioita, suosittelen pähkinöiden ja manteliöljyn lisäämistä ruokavalioon. Itse teen manteliöljystä myös kasvo- ja käsinaamioita. Tiedän jopa ihmisiä, jotka poistavat meikit illalla manteliöljyllä.

Jos kynsinauhat ovat todella huonossa kunnossa, suosittelisin myös erillistä kynsinauhaöljyä. Itselläni parhaiten on toiminut S-ryhmän suuremmissa liikkeissä myytävä Sally Hansenin Vitamin E Nail & Cuticle Oil.

Vierailija
18/19 |
21.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä ehdottaisin käsisaippuan vaihtoa. Melkein kaikissa nestemäisissä on vaahdottavana aineena sodium laureth sulfatea(?) ja se kuivattaa käsiä. Multa katosi kokonaan tarve käsirasvaan talvisin, kun kotona oli vain sitä. Nykyään joudun välillä käyttämään, koska töissä on vain sellaista, jossa on tota ja sodium benzoatea (joka myös saa mun kädey kipeiksi). Palasaippua tai nestemäinen saippua käyttöön.

Vierailija
19/19 |
21.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Foreverin Propolis Creme. Pesuun Foreverin neste- tai palasaippua.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kuusi kolme