unettomuus.
Eli miksi olet nyt hereillä?
Itse heräsin, enkä saa unta. Asiat pyörii mielessä ja kylkeen sattuu!? Liekö makuuhaavoja vai mitä.
Kommentit (13)
Naapurikorttelissa joku päätti alkaa porata seinää klo 2 yöllä. Ei taida valmistuu jouluksi..
[quote author="Vierailija" time="21.11.2014 klo 03:01"]Joudun syömään Prednisolonia ja se valvottaa. Hillitön yskä ja keuhkokipu haittaavat myös nukkumista.
[/quote]
Sympatiat ; )
Voi ei :( Olen pahoillani, että sulla on sairaus joka vaatii lääkityksen mikä valvottaa, olet kipeänä ja mieltä painaa. Voisiko unilääkkeistä olla jotain apua? Toivottavasti ainakin kipu ja yskä helpottavat.
Unettomuudesta olen kärsinyt suurimman osan elämästäni. Taas on rytmi ihan viturallaan kun se ei millään pysy sellaisena kuin kuuluisi.
Valvon, koska kipeenä ollessa unirytmit meni ihan totaalisen vituralleen. Valvoin yöt ja nukuin pätkissä päivisin. Juuri tervehtyneenä en oo vielä saanu rytmejä käännetyks oikein. :(
[quote author="Vierailija" time="21.11.2014 klo 03:03"]
[quote author="Vierailija" time="21.11.2014 klo 03:01"]Joudun syömään Prednisolonia ja se valvottaa. Hillitön yskä ja keuhkokipu haittaavat myös nukkumista. [/quote] Sympatiat ; )
[/quote]
Ja jaxuhali!
Mulle nyt on jo aamu. Tässä hörpin aamukahvia, ja pian olisi lähtö viikonloppureissulle. Ei jaksais... Nukuin 2,5 h.
30 vuotta vuorotyötä on sekoittanut vuorokausirytmin. Siihen vielä päälle stressaava luonne, kaikenlaiset ajatukset pyörivät jatkuvasti päässä; mitä jos..., miksen voinut silloin kerran tehdä toisin..., muistan, kun vuonna 1982 nolasin itseni..., masentaa kun sanoin pahasi ystävälle vuonna 1997..., huomenna pitäisi käydä sielläsuntäällä ja tehdä sitäsuntätä ja maksaa niitänäitä laskuja..., miten selviän siitä tulevasta... jne.
Sytostaatit ja ympyrää kulkevat ajatukset valvottaa.
[quote author="Vierailija" time="21.11.2014 klo 05:57"]
Sytostaatit ja ympyrää kulkevat ajatukset valvottaa.
[/quote]
Joudun syömään Prednisolonia ja se valvottaa. Hillitön yskä ja keuhkokipu haittaavat myös nukkumista.