onko mies pettäny mua?!!!
Mies kertoi eilen että hönen penikseen on ilmestynyt valkoisia kivuttomia näppyjä. Tnä minulla alkoi järkyttövä kutina alapäässä ja huomasin minullakin pari vaaleaa ns. Näppyä emättimen suulla! Onko ny jumalauta mies tarturtanu muhu jobku..petyäny mua :0
Kommentit (20)
Voi olla myös tukkeutuneita talirauhasia! Finnejä tai ns. hikinäppyjä.
Onhan se kummallista kyllä! Esim sukuelinherpes voi kutittaa, mutta usein myös kirvelee ja pienet, valkoiset näpyt eivät kuulosta siltä. Eikä kondyloomakaan kuulosta siltä. Tietenkin ihmisillä voi olla erilaisia oireita. Voisiko kyseessä olla jokin bakteeritartunta tai tulehdus, joka ärsyttää ihoa ja aiheuttaa siten näppyjä? Toivottavasti miehesi ei ole pettänyt sinua ja asiat selviävät!
Hmm..nyt en tiedä mitä ajatella pitäisukö vaan kysyä mieheltä suoraan mikä on homman nimi
Tosin jos mies ei ole tehnyt mitään, hän voi olla ihan yhtä ulalla. Lääkäri tietää varmaan parhaiten.
Kysy suoraan mieheltä, tuskin se kuitenkaan kertoo totuutta. Käy lääkärissä, sieltä saat rehellisiä vastauksia. Onko tautii, vai ei!
Anna sen panna paljaalla. Jos sullekin tulee alakertaan näppylöitä niin se on sukupuolitauti!
Rauhoituppa AP. Minullakin on ollut tuollaisia ja aloitettuani uuden suhteen kävimme molemmat sukupuolitautitestissä. Ei ollut mitään tautia. Kyse on kaiketi helmiäisnystyistä. Katoavat kyllä.
[quote author="Vierailija" time="21.11.2014 klo 03:17"]
Rauhoituppa AP. Minullakin on ollut tuollaisia ja aloitettuani uuden suhteen kävimme molemmat sukupuolitautitestissä. Ei ollut mitään tautia. Kyse on kaiketi helmiäisnystyistä. Katoavat kyllä.
[/quote]
EIvätkä tartu, että kutinastasi voit sitten olla huolissasi, mutta ainakaan miehesi syytä se ei ole.
Ei olla kyllä kertaakaa köytetty kortsuu..ehkä vain ylireagoin pitäisikö seurata ensi tilannerta eteneekö näpyt ym
Mene lääkärille jos yhtään ihmetyttää niin saat rauhan
Herpekseltä kuulostaa. Voi tosin olla vanhakin tartunta tai alapäähän muuttanut huuliherpes, joten pettämisestä ei välttämättä ole kyse.
Oletko maistanut, maistuuko oudolle?! Taliköhnältä tuntuu..
Lääkäri kertoo taudin, mies kertoo syyn ; )