Ahdistaako muitakin teitä syödä ihmisten seurassa?
Kommentit (65)
Omissa oloissa syön ohimennen jotain kun on nälkä. En niin välitä siitä että keskustelun ja seurustelun vuoksi pitäisi syödä samalla yhdessä. Suuta käytetään joko - tai.
Nuorempana ahdisti paljonkin. Mutta ahdisti monen muunkin asian teko muiden nähden. Nyt olen päälle 30 eikä ahdista enää paitsi jos on joku todella hankalasti syötävä ruoka ja vaikka hirveä kiire, ja sit vaikka joku puolituttu työkaveri siinä kenen kanssa pitäisi samalla vaivautuneesti jutella, kun sotkee sen ruoan kanssa. Mutta pelkkä syöminen sinänsä ei enää ahdista.
Ahdistaa. Mulla on syömishäiriö ja sen takia joku riemuidiootti keksii aina kommentoida mun ruoan määrää/sitä mitä syön tai muuta yhtä kivaa. Syön vain yksin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Käyttäjä5697 kirjoitti:
Ahdistaa, koska minulla on se juttu (jonka nimeä en muista), että syömisen äänet saavat hulluuden partaalle. Esimerkiksi vävy, joka ähkii, maiskuttaa ja ryystää. Minun on pakko lähteä pöydästä pois kun hän tulee siihen (meillä kaikki syövät vähän omia aikojaan).
misofonia
Misofobia tarkoittaa miesvihaa
Misandria tarkoittaa miesvihaa senkin tollo.
Muuten hyvä, mutta käytät sanaa tollo? Miksi et yksinkertaisesti korjaa kirjoittajan virhettä mollaamatta? t. Bystander
Täällä yksi lisää 🤯