Jenna ja Dani julkaisi yhteiskuvan
Kommentit (173)
Nyt on Nimolla elämänsä tilaisuus saada lapinmiehen mahtimelaa, kun ovat samassa majoituksessa Andten kanssa Levillä. Nunnuka ottaa vähän viinaa ja muistaa Nimon selfiet, joita on mainostettu arvokkaissa medioissa, niin eiköhän yhtyminen ole sitten siinä.
[quote author="Vierailija" time="28.12.2014 klo 17:44"]Milloinkohan lehdessä on uutisia, jotka kertovat Jennan ja Danin "yllätyserosta"?
[/quote]
Onko sulla tästä jotain sisäpiirintietoa??
[quote author="Vierailija" time="28.12.2014 klo 17:44"]
Milloinkohan lehdessä on uutisia, jotka kertovat Jennan ja Danin "yllätyserosta"?
[/quote]
Ei tarvii kauaa olla enää, kun ovat voittaneet jo Teron ja Tuulin, tuon mammojen juhlaparin.
Pariskunta se ihkuilee yhdessä edelleen.
Tähdet juhlivat (Anna + Jonathan):
http://www.mtv.fi/viihde/seurapiirit/artikkeli/kuvat-tahdet-juhlivat-helsingissa-sabinan-paljas-vatsa-kaansi-katseet/4759474
[quote author="Vierailija" time="28.12.2014 klo 17:52"]
[quote author="Vierailija" time="28.12.2014 klo 17:44"]
Milloinkohan lehdessä on uutisia, jotka kertovat Jennan ja Danin "yllätyserosta"?
[/quote] Tuulilla on hieno elämä, hyvä tuloinen mies, lapsia, hieno talo
Ei tarvii kauaa olla enää, kun ovat voittaneet jo Teron ja Tuulin, tuon mammojen juhlaparin.
[/quote]
3kk yhdessä + Valentine's Day! <3
Nyt ollaan jo pitkän BB-parisuhteen puolella.
Ei herrajumala tuota fanaattisia jennadani-fania:'D
[quote author="Vierailija" time="15.03.2015 klo 19:02"]
[quote author="Vierailija" time="15.03.2015 klo 16:46"]
En minä kyllä ole julkaissut kuvaa kenenkään kanssa. T. Jenna
[/quote]
Olet vaan jakanut persettä julkisella paikalla televisio-ohjelmassa. Tosin sen takiahan BB-taloon joka vuosi joku kiintiöjakorasia otetaan.
teiniritsa: oikeesti mie huohotan!
[/quote]
Jeesus ja Päivi Räsänen eivät hyväksy semmoista.
Ei siihen mitään Päivi Räsäsiä tarvita vaan ihan perusmissibimbokin tajuaa asian.
http://www.iltalehti.fi/bigbrother/2012100216151984_bb.shtml
^huvittava lähde: "toivoo voittoa Joukolle" (joka harrasti seksiä) "tai Johannalle" (joka meni Hymyn perseenreikäkuviin BB:n jälkeen) :D
Jos joku on huvittavaa niin paskasakin (kuten sinä) tirkistelyntarve. Mutta nythän tämä huvi on BB:n lopettamisen myötä ohi.
Vielä huvittavampaa, että ainoat jotka raportoi BB-talon sekstailut työntö työnnöltä, on päiviräsäset (kuten sinä). BB järjestää viikonlopputapahtuman ensi kuussa, joten tuskin on lopetettu.
Hyvää 4 kk juhlaviikonloppua, ihanat. <3
[quote author="Vierailija" time="15.03.2015 klo 14:02"]Hyvää 4 kk juhlaviikonloppua, ihanat. <3
[/quote]
Mitä vittua. Itekö tää pariskunta päivittelee kuukausiaan tänne, jotta pysyis ihmisten mielissä? Ei kai kukaan muukaan tollasta tekis? En kyllä ihmettele sinänsä. Outoa oli meininki talossakin.
Mut sähän sanoit et ne eroo heti ku BB loppuu. Nyt ne on ollu 4 kk yhessä. Taisi olla paskaa kaikki muukin törkyilysi jota nettiin suolsit.
[quote author="Vierailija" time="15.03.2015 klo 16:34"]Mut sähän sanoit et ne eroo heti ku BB loppuu. Nyt ne on ollu 4 kk yhessä. Taisi olla paskaa kaikki muukin törkyilysi jota nettiin suolsit.
[/quote]
Kuka sanoi? Minäkö, äskeinen ihmettelijä? En ole sanaakaan tästä parista puhunut tätä ennen. Osui vain silmään. Ei kai kukaan muukaan laske yhdessäoloa kuin ehkä pari itse ...
[quote author="Vierailija" time="15.03.2015 klo 16:40"]
[quote author="Vierailija" time="15.03.2015 klo 16:34"]Mut sähän sanoit et ne eroo heti ku BB loppuu. Nyt ne on ollu 4 kk yhessä. Taisi olla paskaa kaikki muukin törkyilysi jota nettiin suolsit. [/quote] Kuka sanoi? Minäkö, äskeinen ihmettelijä? En ole sanaakaan tästä parista puhunut tätä ennen. Osui vain silmään. Ei kai kukaan muukaan laske yhdessäoloa kuin ehkä pari itse ...
[/quote]
Kyl mä vähän veikkaan et se olit sinä joka noille ennusti pikaista eroa.
[quote author="Vierailija" time="15.03.2015 klo 16:43"][quote author="Vierailija" time="15.03.2015 klo 16:40"]
[quote author="Vierailija" time="15.03.2015 klo 16:34"]Mut sähän sanoit et ne eroo heti ku BB loppuu. Nyt ne on ollu 4 kk yhessä. Taisi olla paskaa kaikki muukin törkyilysi jota nettiin suolsit. [/quote] Kuka sanoi? Minäkö, äskeinen ihmettelijä? En ole sanaakaan tästä parista puhunut tätä ennen. Osui vain silmään. Ei kai kukaan muukaan laske yhdessäoloa kuin ehkä pari itse ...
[/quote]
Kyl mä vähän veikkaan et se olit sinä joka noille ennusti pikaista eroa.
[/quote]
Nooh se sulle suotakoon :D