Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ihanimmat flirttikommentit joita olet saanut?

Vierailija
21.11.2014 |

Olen perheellinen nainen, mutta päivääni piristää työpaikalla usein mies (perheellinen hänkin), jonka kanssa harrastamme puolin ja toisin viatonta flirttiä.

Ehdottomasti ihaninta mitä hän joskus sanoi oli veijarimaisella hymyllä höystetty "Piti hakea tänään saikkua, mutta sitten muistin että sä oot täällä." Näitä tulee jatkuvasti: "Kuulin, että sun mustekynän nappula meni jumiin. Tarviitko apua?" (Oih, mikä ritari..)

Miten teille muille on flirttailtu ja mitä tykkäsitte?

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
21.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miespuolinen työkaveri kysyi hississä, kun oltiin kaksin, että "haluatko ykköseen vai kakkoseen". Sellanen ällöttävä amis, yök!

Vierailija
2/9 |
21.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei nyt ehkä flirttikommentti, mutta lämmitti mieltä: oli vispilänkauppaa yhden miehen kanssa ja oltiin jo päästy läheisempiin tunnelmiin. Tokaisi siinä, että kiinnitti muhun huomiota heti ekana päivänä kun olo mut nähnyt. Olin kuulemma eronnut massasta kauneudellani ja silloin oli päättänyt, että ton naisen haluaa. Vähän ehkä imelää joo, mutta silti :)

Toinen oli kun olin odottelemassa bussia ja ohi käveli mies, joka selkeästi tuijotti. En sen enempää seuraillut, kun olin taistelemassa sytkärin kanssa (hyi minua, I know). Yhtäkkiä mies olikin edessäni, tarjosi tulta ja sanoi kauniiksi. Sitten jatkoi matkaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
21.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun ihana duunikaveri lauloi mulle serenadin yhden pitkän päivän iltana, Norah Jonesin Come away with me. Voi Teemu <3

Vierailija
4/9 |
21.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikeastiko te naiset tykkäätte tuollaisesta teennäisestä ja läpinäkyvästä lässynläästä??

Vierailija
5/9 |
21.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.11.2014 klo 01:06"]

Miespuolinen työkaveri kysyi hississä, kun oltiin kaksin, että "haluatko ykköseen vai kakkoseen". Sellanen ällöttävä amis, yök!

[/quote]

Reps ja kops :DDD

Vierailija
6/9 |
21.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.11.2014 klo 01:39"]Oikeastiko te naiset tykkäätte tuollaisesta teennäisestä ja läpinäkyvästä lässynläästä??
[/quote]

Voi kyllä! <3
(En yleistä, varmasti on niitäkin jotka ei pidä)

Vierailija
7/9 |
21.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.11.2014 klo 01:39"]

Oikeastiko te naiset tykkäätte tuollaisesta teennäisestä ja läpinäkyvästä lässynläästä??

[/quote]

Suurin osa kyllä. Haluavat tuntea olevansa jollekin erityinen ja tärkeä yms sontaa. T pelimies

Vierailija
8/9 |
21.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuntuuko susta koskaan että sun vaan on pakko tutustua johonkin ihmiseen? Kysyi mies joka seurasi mua ruokakaupasta kilometrin kävellen ja jätti autonsa kaupan parkkikselle. Oli ihan normaali mies ja tästä seurasi ihana vuoden suhde:)

Mulle nuo miehet ehkä vähemmän on puhuneet mutta tekoja sitäkin enemmän: yksi mies oli nähnyt mut laivalla ja osti maista lasiruusun mitä kuskasi mukanaan koko päivän antaakseen sen mulle.

Eräs työkaveri palasi kotimaahansa ja lähetti mulle lentokentältä 40 ruusua, punaisia ja valkoisia...

Kerran olin alamaissa töissä  kaksin työkaverin kanssa ja hän osti mulle ruokatunnilla skumppaa ja mansikoita. Tämän kanssa päädyin sitten naimisiinkin;D

Vierailija
9/9 |
21.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.11.2014 klo 08:52"]

[quote author="Vierailija" time="21.11.2014 klo 01:39"]

[/quote]

Suurin osa kyllä. Haluavat tuntea olevansa jollekin erityinen ja tärkeä yms sontaa. T pelimies

[/quote]

Ok, ilmankos en oikein pärjää nais"markkinoilla", vaikka olen kaikin puolin asiallinen mies. Nimenomaan asiallinen, kun en todellakaan osaa noita höpöpuheita, joita nykypäivänkin tasa-arvoiset ja vahva itsetuntoiset naiset näyttävät tarvitsevan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yksi kolme