Naapuri haukkui koiraani hurtaksi
Jees, päivällä naapuri tuli pistäytymään. Koira irraallaan pihamaalla, nukkui oven vieressä. Naapurin saapuessa pihaan koirani heräsi, ei haukkunut. Naisen tullessa sisätiloihin tämä tervehti minua ja kysyi saako hurtta tulla myös.
Olin WTF. Mutta ehkäpä ensi kerralla heillä käydessä kysyn saanko päästää sun kersasi sisälle.
Kommentit (10)
Minustakin hurtta on aika neutraali sana. Jotkut koirat ovat sellaisia "hurtan" näköisiä, eli isoja, karvaisia ja sympaattisia (minun mielikuvissani). En loukkaantuisi.
Koiratarvikemerkinkin nimi on "Hurtta", joten en koe mitenkään negatiivisena ilmaisuna. Rakki onkin sitten jo eri asia..
eikun ilmoitus koiran kunnianloukkauksesta
Hurtta on meilläpäin ihan kelpo vahtikoiran nimitys, sellainen pilke silmäkulmassa sanottu. Minua ei ainakaan haittasi eikä varmaan sinun koiraakaan.
Loukkaantuiko hurttasi yhtä pahasti....? haha
Oi voi! Toivottavasti hurtta ei pahoittanut mieltään yhtä paljon kuin rakin omistaja!
Olisiko paskalinko sitten parempi nimitys?
[quote author="Vierailija" time="20.11.2014 klo 23:30"]
Olisiko paskalinko sitten parempi nimitys?
[/quote]
Hei toihan on kätevä, naapurin vauvaa voi sitten kutsua samalla nimityksellä.
Kysy. Hurtta voi olla ihan hellittelynimenäkin käytössä. Piski ja etenkin rakki ovat jo loukkaavampia (tosin piskiäkin jotkut käyttää sekarotuisen synonyyminä ja tuskin pahalla).