Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tuli mieleen noista homo-keskusteluista eräs hyvä ystäväni :D

Vierailija
20.11.2014 |

Hän on siis ihan stereotyyppinen homo, äänestä ja pukeutumisesta lähtien. No ei siinä mitään, mutta hän on nyt n. kymmenen vuotta korostanut omaa seksuaalista suuntautumistaan ja joka tilanteessa tuo sen esiin. Ihan oikeasti hän on kuin Pikku Britanniassa se "kylän ainoa homo".

Ja ennenkuin joku sanoo että "on siinä hyvä ystävä kun täällä puhuu selän takana", niin voin kertoa että tämä ystävä harjoittaa itseironista huumoria, vitsailee itsekin käytöksestään ja tietää nyt että hänestä kirjoitan tänne. :)

No tuli mieleen esimerkkitilanne:
Olimme porukalla baarissa ja jonotimme tiskillä. Saimme aika kauan jonottaa ja tarjoilija oli tiskin toisella puolella. Tämä ystävä huusi: "Saisko täällä palvelua vai syrjitäänkö täällä homoja?". Tarjoilija ampaisi vauhdilla luoksemme. :D

Toinen vastaava tilanne oli ravintolassa. Tämä oli oikeasti myös hauska tilanne. Saimme aika kauan odottaa ja taas ystävä huusi tarjoilijaa. Kun tarjoilija tuli, ystäväni kysyi: "Mitä teillä yleensä homot tilaa?"
Tarjoilija naurahti: "En osaa sanoa. Mehän emme tiedä asiakkaidemne seksuaalista suuntautumista"
Ystäväni: "No huomaathan sä mustakin et mä oon homo. Mitä suosittelette homoille?"
Tarjoilija yritti pidellä pokkaa ja vastasikin ihan asiallisesti.
Joku viereisestä pöydästä katsoi meitä ihmeissään. Ystäväni otti poseerausasennon ja sanoi vieruspöytäläiselle: "Ota samantien kuva jos et oo ennen homoa nähny"

Ihana ihminen ja hauskaa seuraa. On vaan niin stereotyyppinen homo. Mutta tämä käytös kertoo varmasti hyvästä itsetunnosta. :)

Kommentit (21)

Vierailija
21/21 |
21.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jessus, jotenkin luulen ettei viereisestä pöydästä katsottu "ihmetellen homoa".

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yhdeksän neljä