minusta liikkuu huhu et mulla on laminaatit ja implantit
Siis että mulla on hampaissa laminaatit ja tissit on silikonitissit. Mistäköhän tämmönenki huhu on lähteny liikkeelle? En saatana tajua!!!!
Kommentit (10)
Oliko ketjun tarkoituksena päästä keulimaan tasaisilla hampailla ja suurilla rinnoilla?
No joo. Musta liikkui joskus nuorena huhu, että olisin syntynyt miehenä. Aika jännä, sillä en ole yhtään miehekkään näköinen.
Selavii.
[quote author="Vierailija" time="20.11.2014 klo 23:00"]
Oliko ketjun tarkoituksena päästä keulimaan tasaisilla hampailla ja suurilla rinnoilla?
No joo. Musta liikkui joskus nuorena huhu, että olisin syntynyt miehenä. Aika jännä, sillä en ole yhtään miehekkään näköinen.
Selavii.
[/quote]
Selavii! *reps*
Oot paras :)
Ei vaan en tajua mitä tommosta voi väittää. Miten mä voin osoittaa väitteet epätosiksi?
Olen keski-ikäinen äiti-ihminen herranjumala! Miksi tämmöstä halutaan juoruta?
[quote author="Vierailija" time="20.11.2014 klo 23:05"]
[/quote]
Katkeria "ystäviä" tai tuttavia sulla. Oot todennäköisesti kiva, fiksu ja nätti, eikai siinä muuta.
[quote author="Vierailija" time="20.11.2014 klo 23:09"][quote author="Vierailija" time="20.11.2014 klo 23:05"]
[/quote]
Katkeria "ystäviä" tai tuttavia sulla. Oot todennäköisesti kiva, fiksu ja nätti, eikai siinä muuta.
[/quote]kumpa oisinki
[quote author="Vierailija" time="20.11.2014 klo 23:10"]
[quote author="Vierailija" time="20.11.2014 klo 23:09"][quote author="Vierailija" time="20.11.2014 klo 23:05"] Olen keski-ikäinen äiti-ihminen herranjumala! Miksi tämmöstä halutaan juoruta? [/quote] Katkeria "ystäviä" tai tuttavia sulla. Oot todennäköisesti kiva, fiksu ja nätti, eikai siinä muuta. [/quote]kumpa oisinki
[/quote]
No toinen vaihtoehto on tietysti että olet suututtanut ne jollakin teollasi, lainannut rahaa etkä palauttanut, juoruillut, vokotellut heidän miehiään tai muuta vastaavaa. Et ollut aidosti innostunut ystäväsi Taavi-Maaritin viimeisimmästä hauskasta leiskauksesta tms.
Liikkuisipa minusta tuolinen juoru, ole iloinen, että ulkonäkösi herättää noin paljon kateellisuutta eli olet hyvin säilynyt!
Ilman kristallipalloa ehdotan että jospa kysyisit lisätietoa häneltä jolta asian kuulit?