Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Rakastunut ystävään

AT
29.09.2021 |

Meillä on ystäväni kanssa läheiset välit olleet aina, jossain vaiheessa huomasimme olevamme paljonkin tekemisissä ja otimme etäisyyttä (molemmat parisuhteissa). Huomasin pari vuotta sitten, että rakastan häntä.

En halunnut pilata hänen tai omaa suhdettani, joten en kertonut ajatuksistani vaan toivoin niiden menevän ohi. Joko hän vaistosi tunteeni ja/tai tunsi samoin, koska väljensimme tapaamisia, soitteluita, viestejä, välillä meni parikin kuukautta ettemme kuulleet toisistamme,
1,5 v sitten välimme alkoivat lämmetä. Näemme patin kk välein, viestittelemme pari krt kuukaudessa.
Hiljattain kerroin hänelle, miten kärsin välirikostamme. Hän oli pahoillaan ja pyysi anteeksi että oli aiheuttanut minulle surua ja tuskaa ottamalla etäisyyttä. Haluaa että olemme kavereita eikä mikään enää tule väliimme. Oli aidosti surullinen että olen kärsinyt hänen takiaan.

En pysty muuta kuin ajatella häntä. En saa häntä mieleståni. Olemme täydellinen match.
En halua aiheuttaa tuskaa kenellekään, joten koen etten voi kertoa tunteistani, pelkään myös että karkoitan hänet pois jos hän ei enää (?) tunne samoin…

Mitä voin tehdä? Miten pääsen eroon tästä tunteesta? Tämä raastava tilanne on jatkunut nyt kolme vuotta yhteensä.

Emme ole enää ihan nuoria, joten sen(kään) piikkiin ei voi laittaa…

Kommentit (26)

Vierailija
21/26 |
30.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä tuossa voi tehdä? Odottaa miestä vapautuvaksi tai kysyä suoraan?

Vierailija
22/26 |
01.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysyisin suoraan!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/26 |
01.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kysyisin suoraan!

Mä en. Jos mies ei tunne samoin, on juttu siinä.

Vierailija
24/26 |
01.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
25/26 |
01.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
26/26 |
02.10.2021 |