Mun mies on alkanut käydä salilla tosi usein.
Minä kökin kotona lasten kanssa enkä pääse mihinkään. Mies käy sekasalilla ja kohta sillä on varmaan uusi misukka kainalossa. Olen todella kyrpiintynyt tilanteeseeni.
Kommentit (10)
Enkä rauhoitu. Kohta se tulee taas kotiin, ja käy uudestaan suihkussa ihan vaan siksi, että saa peilailla hauiksiaan kylppärin peilissä.
Hanki itsellesikin joku kiva harrastus, mieli piristyy.
No enkö mä sanonut riittävän selvästi, että olen jumissa kotona lasten kanssa. Mies ei vahdi, imetän ja niitä on monta. Kuule harrastaisin minäkin vaikka mitä, jos pääsisin joskus jonnekin tai saisin olla kotona tunninkin itsekseni ilman että kukaan haluaa multa mitään.
Jumppaa kotona, näin aluksi. Hanki kotiin kuntopyörä tai/ja kahvakuula, niin pääset alkuun. Myöhemmin salille ja lenkilke, kun saat lapsenhoitoapua miehestäsi tai jostain muusta.
Joillakin kuntosaleilla on lapsiparkki, jonne voi viedä jo tyyliin vauvan 6 kk ylöspän.. Tunget ne kakarasi sinne lapsiparkkiin tunniksi tai jops puoleksitoista ja menet itse jumppaamaan ja rentoudut saunassa jumpan jälkeen :) Itse olin yksinhuoltaja ja vein lapseni jostain 2 vee eteenpäin parkkiin, sain itse kuntoilla, käydä saunassa ja pesulla rauhassa.. ja kuivata hiuksetkin ja laittaa meikkiä ! :)
Järjestelykysymys. Olet saanut hyvät vaihtoehdot: mene salille jossa on lapsiparkki tai vaihda mieheen joka arvostaa sinua ja pitää sinusta huolta n
Kyllä se kohta lopettaa kun huomaa, että on vuoden päästä sama naru kuin nytkin eikä muuttunutkaan Bulliksi.
Tai no, onhan niitä niitäkin, jotka hakkaavat päätään seinään vuosikymmenenkin. Kumman luonteinen miehesi on?
[quote author="Vierailija" time="20.11.2014 klo 21:49"]
No enkö mä sanonut riittävän selvästi, että olen jumissa kotona lasten kanssa. Mies ei vahdi, imetän ja niitä on monta. Kuule harrastaisin minäkin vaikka mitä, jos pääsisin joskus jonnekin tai saisin olla kotona tunninkin itsekseni ilman että kukaan haluaa multa mitään.
[/quote]
Miksi olet tehnyt niitä lapsia monta tuollaisen miehen kanssa joka jumittaa sut kotiin? Lypsä maitoa pulloon ja iske sille vauva käteen ja paiskaa ovi perässäsi kiinni. Itsehän sä määräät kuinka sua kohdellaan ja jos ajattelet että meistä miellyttämällä se äijä pysyy teidän taloudessa mukana, voin kertoo, ei pysy. Pysyy jos on pysyäkseen, kävitpä sitten itse harrastuksissa tai et.
Rauhotu ny vähä