Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuinka kauan jatkaisit yrittäjänä vai jäisitkö työttömäksi?

Vierailija
20.11.2014 |

Jos sulla olisi ammattiasi / koulutustasi vastaava yritys alalla jolle hankala työllistyä muutoin kuin yrittäjänä. Mutta palkkaa ei jäisi välillä ollenkaan. Montako miinuskuukautta olisit valmis sinnittelemään ja katsomaan paraneeko tilanne? Jos yritystoiminnalla olisi tarkoitus elättää perhe. Eikä niin että lapsilisätkin menee yrityksen laskuihin...

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
20.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kolmatta vuotta tässä mennään ilman mainittavaa tulosta. Keskimäärin 1000 euron kuukausipalkan olen saanut kokoon tänä aikana. Mutta ala on kova, eikä ole ollenkaan harvinaista että vuosia joutuu tekemään töitä ennen kuin alkaa elää normitasolla. Itse olisin valmis jatkamaan niin kauan kuin menestymiseen vaaditaan; puoliso ei taida olla ihan samaa mieltä.

Vierailija
2/6 |
20.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se työttömäksi jääminenkään ei ole yrittäjälle ihan yksinkertaista. Miestäni vaadittiin myymään työvälineet jotta olisi voinut saada korvausta. Mutta miten sitten jatkossa olisi voinut tehdä töitä tilanteen parannuttua kun ei ole niitä työvälineitä...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
20.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuukautta? Ne on kuule harvassa sellaiset yritykset, joissa muutamaan ensimmäiseen vuoteen yrittäjälle jää kummoistakaan palkkaa, jos ei sitä lainarahalla itselleen maksa.

Vierailija
4/6 |
20.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellaisen puolen vuoden elämiseen menevät rahat kun olisi säästöistä jäljellä, niin lopettaisin. Ellei siis näköpiirissä olisi jotain suurta tilausta tmv. Kun siirtyy yrittäjästä työttömäksi, saattaa jääntä pitkäksi aikaa tyhjän päälle enkä uskaltaisi itse odottaa tuossa siirtymässä, että rahat loppuvat.

Vierailija
5/6 |
20.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pari vuotta, muutama kk on ihan liian lyhyt aikajänne. Kituuttamista on parempi vaan sietää, sitä on tosi vaikea alkuun välttää.

Vierailija
6/6 |
20.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

3,5 vuoden jälkeen sain tarpeekseni ja lähdin kouluttautumaan uudelleen. Kaipaan välillä yrittäjän vapautta, mutta en sitä epävarmuutta. Minun alallani ongelma oli vielä se, että joihinkin juttuihin vaadittiin yksinoikeussopimuksia, eli jos myyt meille, et myy kilpailijalle. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kuusi kaksi