Olisitko kuinka närkästynyt jos istuisit sohvalla rinnat paljaana ja kaksi huoltomiestä hyökkäis mitään ilmottamatta sisään?
Naapuri ilmottanut että hänen ovipuhelin ei toimi kunnolla. Minulla ei toimi ollenkaan mutta en ole viitsinyt siitä ilmotella mihinkään kun asun alimmassa kerroksessa niin helppo käydä avaamassa ovi. Nää huoltomiehet oli siis testailleet minunkin summeria mistä minä en tiedä mitään koska se ei soi. Yhtäkkiä ovikelloa rimpautetaan kerran ja taustalta kuuluu huuto "ei se siel oo mee sisään vaan"! Ja ovi auki. Tosi kiva istua sohvalla pyyhe vyötäisillä yläkroppa paljaana. Äkkiä sain kyllä aamutakin huitastua päälleni mutta eihän toi voi olla ok rynnätä toisen kotiin yht äkkiä?! Sain toimivan ovipuhelimen mutta noitten huoltomiesten käytös jäi vaivaamaan.
Kommentit (87)
Vierailija kirjoitti:
Rotikan kuva kannattaa laittaa oveen, niin valitsevat kusipaikakseen naapuriasunnon. Lain pitäisi puuttua huoltomiesten torveiluun.
Ihan hyvä idea:D Minulla tosin Kultanennoutaja niin siitä ei ole oikeen vahtikoiraksi. Niin fiksu on kyllä että silloin pari vuotta sitten kun hanoja käännelty ihmettelin hänen poikkeavaa käytöstään niin että meinasin jo että onko joku hätä ja lähdettävä eläinlääkäriin. Nopeasti kuitenkin rauhottui kun käytiin lenkillä ja alotin iltapuuhat. Itseä nyt vaan mietityttää toi tilanne ja oli niin poikkeava että jäi mieleen.ap
Oisit pyytäny ne sohvalle...toinen ois voinu ottaa kiinni toisesta tissistä ja toinen toisesta
Huoltomies tulee meisseli pystyssä.
En yhtään. Olen noin usein kun ilmoittavat tulostaan. Olen mies, mutta feministien mielestä tällä ei ole merkitystä, joten suut suppuun.
Vierailija kirjoitti:
Tästä on jo muutama vuosi kun tulin töistä ja ihmettelin koiran käytöstä kun oli ihan vauhkona. Rupesin laittamaan ruokaa ja ihmettelin kun hanat keittiössä väänetty vinksinvonksin ja sama kylppärissä. Itse jätän ne aina samaan asentoon. Silloin en voinut kuvitella että kodissani joku kävisi omin lupineen vaan ajattelin vaan että parempi unohtaa koko juttu ennenkuin rupean epäilemään omaa mielenterveyttäni. Eikö noista pitäisi jättää vähintään lappu että olemme joutuneet käymään kodissanne siitä ja siitä syystä?ap
Ei niistä mitään lappuja jätetä vaan ne laput toimitetaan hyvissä ajoin etukäteen jos jonkun asuntoon on asiaa. Asia erikseen sitte joku kriittinen hätä kuten vaikka vesivahinko. Jonkun ovipuhelimen takia ei ole kenenkään kotiin mitään asiaa.
Hankkikaa nyt se valvontakamera niin nuo huoltomiehet ehkä joskus oppivat. Aika kusipäistä porukkaa kun tulevat ilmoittamatta asuntoon milloin haluavat.
Olisin enemmän kuin närkästynyt. Minulle on ihan vieras ajatus, että huoltomiehet voivat vain lampsia sisään kotiini. Olen asunut lähes koko aikuisikäni ulkomailla ja ei missään asuinmaassani ole ollut tuollaista käytäntöä. Ei huoltomiehillä ole edes avaimia, millä tulla sisään.
Semmosia ne huoltomiehet on. Muuta omakotitaloon, jos häiritsee.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Rotikan kuva kannattaa laittaa oveen, niin valitsevat kusipaikakseen naapuriasunnon. Lain pitäisi puuttua huoltomiesten torveiluun.
Ihan hyvä idea:D Minulla tosin Kultanennoutaja niin siitä ei ole oikeen vahtikoiraksi. Niin fiksu on kyllä että silloin pari vuotta sitten kun hanoja käännelty ihmettelin hänen poikkeavaa käytöstään niin että meinasin jo että onko joku hätä ja lähdettävä eläinlääkäriin. Nopeasti kuitenkin rauhottui kun käytiin lenkillä ja alotin iltapuuhat. Itseä nyt vaan mietityttää toi tilanne ja oli niin poikkeava että jäi mieleen.ap
HÄNEN🤣🤣🤣🤣🤣🤣
En yleensä ole sohvalla tissit paljaana, joten vaikea sanoa.
Vierailija kirjoitti:
Ketään ei sun tissis kiinnosta!
Meinasin jo kommentoida että kirjoittaja ei itsekkään usko tuohon mutta olen oppinut, että on olemassa ihmisiä jotka ovat kummia aseksuaaleja.
Vierailija kirjoitti:
Kotirauhan häirintää, jos jaksat oikeuteen mennä. Raiskaustarinalla saat paremman korvauksen.
Ei tässä nyt mihinkään oikeuteen olla menossa, saati sairaita tarinoita keksimässä. Kunhan avauduin. Eikä miesten käytös luvatta sisään ryntäämistä lukuunottamatta ollut mitenkään asiatonta. Toisen naamasta näki että tajus jopa hävetä mutta toinen senkun möykkäs menemään.ap
Vierailija kirjoitti:
Keksitty aloitus. Mutta olisit ollut luovempi, ap, ja kehitellyt vielä fantasian kimppakivasta huoltomiesten kanssa.
Ap on mies... rinnat paljaana. Heh.
Hämähäkkimies kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sitä estämään myydään tuotetta nimeltä turvaketju.
Kerran huoltomies tuli parvekkeelle nosturilla. Neljäs kerros.
Kerran nainen tuli parvekkeella, toinen kerros;)
Asumme kolmannessa kerroksessa ja tapanani on tehdä meikki keittiöpöydän äärellä, sillä siellä on paras valaistus. Meikatessani olen yläosattomissa.
Kerran meinasin saada slaagin, kun aamutoimia tehdessäni ikkunaan koputettiin. Kaksi työmiestä oli ikkunan takana asentamassa rakennustelineitä. Talomme julkisivuremontin aloitusta oli aikaistettu parilla viikolla. Toki olisin tiennyt tämän, jos olisin käyttänyt talomme hissiä, jossa asiasta oli ilmoituslappu.
Mitä minä sitten tein? Slaagin jälkeen jatkoin meikkaamista kuin mitään ei olisi tapahtunut. Tämän tapauksen jälkeen olen kyllä käyttänyt paitaa meikatessa, vaikka meikkauspiste onkin sama.
Toivottavasti AP sai edes vähän vertaistukea minun tarinasta. 😊
Olisin närkästynyt ja ilmoittaisin asiasta isännöitsijälle, sillä huoltomiehet eivät saa tulla ilmoittamatta. Myös vuokralaisella on oikeus kotirauhaan.
Sanoohan sen maalaisjärkikin että ennalta ilmoittamatta ei mennä toisen kotiin. Siellähän voi olla vaikka millaiset S&m leikit menossa. Yleisempää varmaan on, että asukas voi olla tulossa suihkusta alasti, tai asukkaalla voi olla lemmikkejä jotka pääsevät karkuun kun sisään törmätään varomattomasti.
Toinen ihminen näki minut alasti, kuinka selviän tästä ja kuka maksaa terapian?
Vierailija kirjoitti:
Ne huoltomiehet eivät erehtyisi tekemään tuota toista kertaa, sen reipasta satikutia olisivat saaneet. Ihan sama, vaikka minulla olisi ollut pilkkihaalarit päällä.
Kuka istuu olohuoneessa rinnat paljaana, saati pilkkihaalareissa?
Ne huoltomiehet eivät erehtyisi tekemään tuota toista kertaa, sen reipasta satikutia olisivat saaneet. Ihan sama, vaikka minulla olisi ollut pilkkihaalarit päällä.