Maksaisitko nuorista kasvoista 20 000 eur
Minä maksoin
Kirurgi : stephen Diez
Sairaala : mehiläinen.
Kasvot kauniit, luonnolliset, eivät roiku.
Kommentit (77)
Minä kasvojoogaan ja imen pillilä.
Lisäksi kävelen pää takakenossa.
Tilillä on 200 egee.
Köyhistä naisista tulee tätejä?????
En, minä tykkään "vanhoista" viisikympisen kasvoistani paljon enemmän kuin siitä miltä näytin nuorena. Yleensäkin minusta ikääntymisen merkit tekee ihmisen karismaattisen ja kiinnostavan näköiseksi, en ikinä haluaisi niistä eroon. En myöskään käytä ryppyvoiteita, kasvojumppaa tms. Olen ylpeästi viisikymppisen näköinen viisikymppinen.
Kauniit vanhat naiset
ovat tehneet kohoituksen.
MUTTA eivät huutele siitä.
Sitten köyhät luulee et on niiden oma syy kun naama roikkuu...
Ei ollut mulle sopivaa vaihtoehtoa, eli olisi varaa, mutta en mitenkään arvosta tai pidä haluttavana nuoren näköisyyttä, joten en tee mitään näyttääkseni nuoremmalta. Minusta tämä koko länsimainen ikääntymisen kammo on sairas ilmiö, jota haluan aktiivisesti vastustaa olemalla radikaalisti luomu, ryppyineen ja roikkumisineen.
Vierailija kirjoitti:
En, minä tykkään "vanhoista" viisikympisen kasvoistani paljon enemmän kuin siitä miltä näytin nuorena. Yleensäkin minusta ikääntymisen merkit tekee ihmisen karismaattisen ja kiinnostavan näköiseksi, en ikinä haluaisi niistä eroon. En myöskään käytä ryppyvoiteita, kasvojumppaa tms. Olen ylpeästi viisikymppisen näköinen viisikymppinen.
Ei se kasvooleikkaus niin paljon nuorenna:)
Näytän lähinnä nippa nappa 40 vuotiaalta.
Leukalinja on nuoren ihmisen.
En halunnut luopua kauniista piirteistäni.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Kauniit vanhat naiset
Ei naaman roikkuminen ihmistä rumaksi tee. Voi olla kaunis vanha nainen vaikka naama roikkuu ja kaulalla on "heltta" jne. Monet eniten itse kauniina ihailemani 50+ naiset on sellaisia, että on paljonkin ikääntymisen merkkejä, mutta ne vaan tekevät naisen kiinnostavamman näköiseksi.
Vierailija kirjoitti:
Ei ollut mulle sopivaa vaihtoehtoa, eli olisi varaa, mutta en mitenkään arvosta tai pidä haluttavana nuoren näköisyyttä, joten en tee mitään näyttääkseni nuoremmalta. Minusta tämä koko länsimainen ikääntymisen kammo on sairas ilmiö, jota haluan aktiivisesti vastustaa olemalla radikaalisti luomu, ryppyineen ja roikkumisineen.
Kaikki haluavat olla paras versio itsestään.
Ymmärrän että tavikselle tätiys on helpotus.
Kaunotar ei halua muuttua tädiksi naamapusseineen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Mulla on leukalinja roikkunut jo kolmevitosesta asti, kuten kaikilla suvun naisilla, mutta tykkään naamastani silti. Toisaalta eipä se ulkonäkö yleensäkään ole minulle kauhean tärkeää teini-iän jälkeen ollut, mutta aidosti tykkään myös peilikuvastani, vaikka on roikkuluomet, hamsteripussit leukaperissä, kaksoisleuka jne. Pidin myös omaa äitiäni aina hyvin kauniina, vaikka on samoin kuin minä sitä tyyppiä, että roikkumiset alkoi jo nuorena.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kauniit vanhat naiset
Ei naaman roikkuminen ihmistä rumaksi tee. Voi olla kaunis vanha nainen vaikka naama roikkuu ja kaulalla on "heltta" jne. Monet eniten itse kauniina ihailemani 50+ naiset on sellaisia, että on paljonkin ikääntymisen merkkejä, mutta ne vaan tekevät naisen kiinnostavamman näköiseksi.
Minä näytän kiinnostavalta ja olen älykäs ja matkustanut paljon.
En vaan..no roiku..
Muut saa roikkua ..minua ei huvita.
On hyvä että joku tykkää mummoista..ootko käynyt hoivakodissa..sieltä löytyy hakemaasi persoonaa?:)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kauniit vanhat naiset
Minä näytän kiinnostavalta ja olen älykäs ja lmatkustanut paljon.
En vaan..no roiku..
Muut saa roikkua ..minua ei huvita.
On hyvä että joku tykkää mummoista..ootko käynyt hoivakodissa..sieltä löytyy hakemaasi persoonaa?:)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Mulla on leukalinja roikkunut jo kolmevitosesta asti, kuten kaikilla suvun naisilla, mutta tykkään naamastani silti. Toisaalta eipä se ulkonäkö yleensäkään ole minulle kauhean tärkeää teini-iän jälkeen ollut, mutta aidosti tykkään myös pei
Onko ihailijoita ollut aina jonoksi asti?
Rupsahtaneet mammat täällä myisivät heti vaikka sielunsa nuorista kasvoista, jos siis näillä mammoilla sielua alkuunkaan olisi.
Ymmärrän että tavista ei ikääntyminen haitta..
Työpaikan saa vaikka naama olisi pergamenttia.
Koska maailma ei ole pinnallinen ja
persoona ratkaisee..ja
jeesus rakastaa:)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaikki haluavat olla paras versio itsestään.
Ymmärrän että tavikselle tätiys on helpotus.
Kaunotar ei halua muuttua tädiksi naamapusseineen.
Jaa. Kyllä minua nuorena ihailtiin nimenomaan ulkonäköni takia aika paljonkin, mutta minä tosin koin sen lähinnä kiusalliseksi ja ikäväksi. Koska minä halusin tulla kohdatuksi ensisijaisesti ihmisenä, persoonallisuutena, mutta miehet kiinnostuivat minusta vain ulkonäön takia ja olivat valmiita teeskentelemään sellaista jollaisen kuvittelivat minun haluavan, että saisivat minut. Niinpä päädyin usein yhteen ihan vääränlaisten miesten kanssa. Työelämässäkin olen alalla, jolla ulkonäöllä ei tee yhtään mitään, joten en koe että siitä olisi ollut muuta hyötyä kuin että teininä kun oli epävarma itsestään oli kai ihan kivaa kun oli kiinnostuneita poikia pyörimässä ympärillä paljon. Aikuisemmalla iällä en sellaisesta välittänyt enää.
Minä kyllä haluan olla paras versio itsestäni monellakin tapaa, mutta minulle se ei sisällä sitä, että pitäisi jotenkin näyttää nuoremmalta kuin on. Se keskittyy ensisijaisesti henkisiin ominaisuuksiin, ja ulkoasun puolesta oman tyylin ilmaisemiseen. Tätimäisyys ei haittaa näitä ollenkaan, kuten ei tule haittaamaan sekään kun joskus olen kokonaan harmaapäinen kurttuinen mummo.
Vierailija kirjoitti:
Rupsahtaneet mammat täällä myisivät heti vaikka sielunsa nuorista kasvoista, jos siis näillä mammoilla sielua alkuunkaan olisi.
Mutta niillä ei ole 20 000 eur???
PIKKURAHA
Ei kiinnosta. Muuthan mun kasvojani joutuvat katselemaan, en minä. Katselkoot muualle, jos ei kelpaa. Paljon parempaakin käyttöä rahalle.
"Onko ihailijoita ollut aina jonoksi asti?"
En ole semmoisia ihailijoita kaivannut mihinkään, ja jos jostain saisin ihailua, toivoisiin että se olisi jostain ihan muusta kuin ulkonäöstäni. Vaikka siitä jos olen joidenkin mielestä mukava ihminen, sellainen jolle on helppo jutella, älykäs tms. Mitä oikeasti jonolla ihailijoita tekee? Vaikka olisi sinkku ja etsisi kumppania, sittenkin riittää yksi, ja toisaalta en minä ainakaan niistä ulkonäkökeskeisistä olisi kiinnostunut kuitenkaan, joten parempi vaan jos yhteys löytyy jotain muuta kautta kuin siitä että mies ihastui ulkonäön takia.
Elämä on.
Köyhät käy mesolangoittamassa itseään.
Minä näytän luonnon kauniilta
Stephen ON PARAS.