Lue keskustelun säännöt.
miksi väsymystä ei oteta todesta
20.11.2014 |
Olen perusterve ihminen. Kilpirauhasen vajis on, hoidettu. Silti ole joskus niin väsynyt että saatan yön päälle nukkua koko päivänkin. En jaksa mitään. Tätä ei mies ja teini tajua vaan huutavat että olen vain laiska. En usko että sitä on. En jaksa kättäni nostaa noina uupumuspäivinä. Onko muilla vastaavaa?
Kommentit (21)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
[quote author="Vierailija" time="20.11.2014 klo 15:16"]Mä olen kanssa aina väsynyt, vuodenajasta riippumatta. Teen kyllä pakollisia asoita, mutta sekään ei poista väsymyksen tunnetta. Harrastan liikuntaa kausittain, jos saan itsestäni sen verran irti-->ei vaikutusta väsymyksen tunteeseen. Samoin olen kokellut erilaisia ruokavalioita, auttaa hetkeksi ainakin vähän, mutta ei ole pysyvää vaikutusta, eikä sekään poista väsymystä kokonaan. Mieheni on sitä mieltä, että asennekysymys. En siis enää mainitse tälle väsymyksestä, vaikka koko hereillä oloaikani nukkuisin mieluumin kun tekisin mitään muuta. Anemiat, kilpirauhaset yms. on tutkittu, mutta mtään fyysistä vikaa ei ole ainakaan löydetty. Ja olen ollut väsynyt mustaaksen anakin jostakin myöhäislapsuudesta asti.
No kai olen sitten vain laiska.
[/quote]
kuulostat ihan minulta! multa ei ole tosin kilpirauhasarvoja edes otettu, kun en ole kehdannut lääkäriin mennä valittamaan. tuntuisi jotenkin hölmöltä mennä valittamaan väsymystä, kun syytä tuskin edes löytyisi.
masennusta en usko omaavani, koska innostun kyllä asioista ja teen suunnitelmia. olen vain liian väsynyt niitä toteuttaakseni.