Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Toni Nieminen myöntää löytäneensä rinnalleen uuden naisystävän

Vierailija
20.11.2014 |

Ja taas mennään. Ei kauan kyennyt Toni olemaan poikamiehenä.

http://www.iltalehti.fi/viihde/2014112018853387_vi.shtml

Kommentit (48)

Vierailija
41/48 |
08.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sieltä ydinperhehelvetistä on PerttiTapanin helppo huudella, pikkujouluja odotellessa...

Vierailija
42/48 |
08.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi olkoon Toni!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/48 |
08.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minua ei kiinnosta montako lasta, velkoja ym kysymyksiä. Mihin helvetissä näitä tietoja tarvitset vai pönkitätkö omaa ekoa. Fiksut ei tämmöiseen läyhäämiseen alennu.

Vähemmän fiksun ei pidä ihmetellä, jos saa kaltaisensa kommentoimaan. Nämäkään eivät silti ole useimmiten valtionoriin titteliä metsästämässä kuten tämä kanta-astuja.

44/48 |
08.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No anteeksi nyt jos olen vähän kyyninen. En osaa onnitella ihmistä, joka sinkoilee suhteesta toiseen ja tekee lapsia sinne tänne. Kaikki ulosotossa. Onko ne elaritkin maksamatta?

🇺🇦🇮🇱

45/48 |
08.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olihan niitä jo viisi:

https://www.seiska.fi/Uutiset/Toni-Nieminen-yllattyi-Viides-lapsi-synty…

Aika jännä asiavirhe tuossa iltiksen jutussa, kun lapsia oli muka vain kaksi...

🇺🇦🇮🇱

Vierailija
46/48 |
08.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin se menee, toiset n*ssii vailla huolen/järjen häivää ja toiset IHAN MUUT tämän lopulta maksavat. 

Vierailija
47/48 |
08.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen aina inhonnut myöntää-sanan väärinkäyttöä näissä klikkiotsikoissa tyyliin Torppa myöntää: Olen onnellinen! tai Iivo myöntää: Olen tienannut hyvin!

Mutta tämän Toni Tontsa Tontsendaalin kohdalla oikea sana todella on MYÖNTÄÄ. Kaikkihan sitä on henkeä pidätellen odottanut, että kuka tämän ikitenavan seuraavaksi helmoihinsa tuttia lutkuttamaan ottaa ja kuka sille seuraavaksi jälkeläistä jo pukkaa. Ja ehkä joku on jo kysellyt, että onko Tontsa morsmaikku jo valittuna, mut Tontsa ei ole myöntänyt mitään. Mut nyt siis myöntää. 

Myö Tontsa kyllä arvattiinki jo että eehän sinusta yksinolijaksi oo, ee sitten millään. Ee tule yksin hommista mittään, elättäjä ja ankkuri pittää aina olla tällä ihmisellä.

Vierailija
48/48 |
08.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomalainen mäkihyppy tekee uuden tulemisen 2040-luvulla. Sen verran on uutta sukupolvea laitettu alulle Tonyn toimesta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yhdeksän neljä