Toni Nieminen myöntää löytäneensä rinnalleen uuden naisystävän
Ja taas mennään. Ei kauan kyennyt Toni olemaan poikamiehenä.
http://www.iltalehti.fi/viihde/2014112018853387_vi.shtml
Kommentit (48)
Oon kateellinen Tonille. Saa kenet haluaa. Epäreilua!
Uskon että varakkuus noissa vetoaa.
Vierailija kirjoitti:
Myötähäpeä näiden vastaeronneiden poukkoilijoiden puolesta. Hätäpäissään säntäilevät sinnetänne ja tekevät itsestään pellen ja narrin.
Rakkaus ja riippuvuus ovat kaksi eri asiaa. Jotkut sekoittavat nämä.
Tonin luonne on jo nähty.
Mutta että Suomesta löytyy noin paljon naisia, jotka suostuu hetken viihdykkeeksi, sitä en ymmärrä.
Juhannuksena on läpikäyty jo kolme naista tämän nykyisen jälkeen.
Kylläpä on taas kateellisia. Kaikille ei vaan riitä komeaa ja varakasta urheilijaa.
Tonilla uusi emäntä ja tuore LKV-tutkinto taskussa, mikäs siinä porskuttaessa!
Surullista luettavaa miten ilkeätte ja kehtaatte hävyttömästi nimettömänä ruotia. Minulle ja Suomelle toi aikoinaan mitaleita ja se kansalle kelpasi. Nyt kiitokseksi haukutaan hänen yksityiselämää. Hävettää
Vierailija kirjoitti:
Kylläpä on taas kateellisia. Kaikille ei vaan riitä komeaa ja varakasta urheilijaa.
Maantientien harmaa tylsä tollo tusinaolmi on komeudesta kaukana, jopa sen vastakohta. Ei auta mikään.
Miksi tuossa jutussa sanottiin, että Niemisellä on kaksi tytärtä? Oikeastihan lapsia on paljon enemmän, oliko 4 vai peräti 5?
🇺🇦🇮🇱
https://www.is.fi/viihde/art-2000006257115.html
Tässä jutussa on lapsia mainittu 4 kpl, mutta syntyikö Tonille vielä viides lapsi siitä yhdestä lyhyestä suhteesta eron jälkeen?
🇺🇦🇮🇱
Tosirakkaus on ihanaa! Onnea Toni ja hänen elämänsä rakkaus!
Vierailija kirjoitti:
Uskon että varakkuus noissa vetoaa.
Toni on täysin varaton, eli ei ole siitä kyse.
🇺🇦🇮🇱
Paljonko ulosottovelkoja on kertynyt ja maksaako ulosottovelkojaan? Velkojat tuskin saavat perittyä koskaan rahojaan.
Onneksi en ole kiinnostunut miehistä niin en myöskään kateellinen hänestä.
Minua ei kiinnosta montako lasta, velkoja ym kysymyksiä. Mihin helvetissä näitä tietoja tarvitset vai pönkitätkö omaa ekoa. Fiksut ei tämmöiseen läyhäämiseen alennu.
Onnea Toni! Pistä eturessu täyteen👍