Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onko täällä vauva-palstalla paljon sellaista porukkaa, jotka kaipaavat itsetunnon kohotusta (kehumisia jne.)?

Vierailija
29.09.2021 |

Eikö sellaista pitäisi hakea oikeissa kohtaamisissa ihmisten kanssa?

Kommentit (20)

Vierailija
1/20 |
29.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todella hieno aloitus ap. Olet kyllä aivan mahtava näissä aloituksissa ja haluan vilpittimästi sanoa miten paljon arvostan kaltaisiasi. Siis aivan mahtavaa ap. Hyvä, kiitos, erikivaa. Tosi hienoa ja upeeta ap.

Vierailija
2/20 |
29.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oishan se varmaan kiva, mutta enpä ole ikinä kehuja saanut.

Kiitos silti tästä ketjusta. Hyvä ketju on ja aloittajakin varmaan kaunis, filmaattinen ja fiksu kuin pupu.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/20 |
29.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Köyhänä ja rumana tiedostaa asian että ainoa mitä saa on arvostelu

Vierailija
4/20 |
29.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Somehan on täynnä noita ihmisiä: kuvia leipomuksista, siivotusta talosta, kauniisti katetusta päivällispöydästä, jumppatuokioista, on laihduttu 100 g jne. jne. Pliis, kehukaa mua! Ja sitten osa ihmisistä menee kateudesta vihreiksi. Niin läpinäkyvää!

Vierailija
5/20 |
29.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vauvapalsta olisi kyllä aivan viimeinen paikka mistä odottaisin itsetunnon kohotusta saavani 😅 tai muutenkaan mitään mukavaa, tervehenkistä sosiaalista kanssakäymistä.

Vierailija
6/20 |
29.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on heikko itsetunto, mutta ei sitä kehumalla kohoteta. Olen oppinut suhtautumaan kehuihin epäluuloisesti, kun näen, kuinka suuri osa niistä on valhetta ja silkkaa pyrkimystä vain miellyttää kehujen kohdetta. 

Jos tulee kehuja esim. työasioissa työkaverilta, jonka osaamista itse arvostan ja jonka tiedän rehelliseksi, niin se kyllä tuntuu hyvältä. Useimmat kehut ovat ihan muuta.

Vierailija
7/20 |
29.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuorekas aikuinen nainen Etelä-Suomessa, tulen mielelläni kohtaamiseen, jossa annan paljon kehuja.

En kehu aiheetta, mutta takaan että jokaisesta löytyy jotain kehuttavaa.

Vierailija
8/20 |
29.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle riittää oikein mainiosti kultainen keskitie: en kaipaa kehuntaa, mutta en myöskään haukkumisia.

Vierailija
9/20 |
29.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Köyhänä ja rumana tiedostaa asian että ainoa mitä saa on arvostelu

Eihän kukaan AV:lla tiedä noista asioista josset itse kerro.

Vierailija
10/20 |
29.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmastikin on. Ja paljon porukkaa, joka tarvitsisi pitkäkestoista terapiaa. Minä myös.

Vierailija
11/20 |
29.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vauvapalsta olisi kyllä aivan viimeinen paikka mistä odottaisin itsetunnon kohotusta saavani 😅 tai muutenkaan mitään mukavaa, tervehenkistä sosiaalista kanssakäymistä.

Kivasti kirjoitit, olen tosi ylpeä sinusta! Kivaa iltaa! ;)

Vierailija
12/20 |
29.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei. Minä olen sellainen itsekäs kusipää, että minut pitäisi aina välillä haukkua maan rakoon että jalat pysyy maassa.

Vierailija
13/20 |
29.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Somehan on täynnä noita ihmisiä: kuvia leipomuksista, siivotusta talosta, kauniisti katetusta päivällispöydästä, jumppatuokioista, on laihduttu 100 g jne. jne. Pliis, kehukaa mua! Ja sitten osa ihmisistä menee kateudesta vihreiksi. Niin läpinäkyvää!

Käly on juuri tuonkaltainen ihminen: Facebook on täynnä kuvia hänen leipomistaan täytekakuista, pipareista, lasten synttärijuhlista, kudotuista lapasista ja villasukista ym. Ja sitten hänen ystävänsä kirjoittelevat sinne: "Oi, Maija (nimi muutettu), miten upeita kakkuja olet leiponut! Olet niin kätevä käsistäsi!"

Vierailija
14/20 |
29.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole kauaa, kun oli juttu, että osa ihmisistä ei ymmärrä miten suuri eläkeläisten määrä vaikuttaa. Tulee asuntojen hintaromahdus ja 10 vuoden sisällä monelta loppuu työpaikka.

Vierailija
15/20 |
29.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jokainen ilahtuu rehellisistä kehuista. Miesten pi.lunvonkaamiskehut asia erikseen.

Vierailija
16/20 |
29.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ne sitten enää jaksa kun joutuvat ulosottoon 10 vuoden sisällä.

Vierailija
17/20 |
29.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo. Etenkin miehet ei saa kehuja, niin kyllä. Naisilla on helpompaa.

Vierailija
18/20 |
29.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Formaaatti tällaisella palstalla on varmasti tarttua epäkohtiin ja olla kriiittinen.

Vierailija
19/20 |
29.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Formaaatti tällaisella palstalla on varmasti tarttua epäkohtiin ja olla kriiittinen.

Synnytttää retorisin keinoin tunteisiiin vetoavaa puhetta mikä saaa ihmisen tarttumaaan aiheeseen.

Vierailija
20/20 |
29.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kaipaa turhan lässyttämistä, mutta itsenäisistä ja onnistuneista projekteista/ asioista toivoisin positiivista huomiota. Aiheellinen, positiivinen palaute, lämmittää mieltä ja sydäntä. Turhan kehumisella ei ole mitään merkitystä, se vaan ärsyttää.