Onkohan mitään tehtävissä kun mulla on nyt kuukauden päivät soinut päässä Koivuniemen Aikuinen nainen?
Viime yö oli eka kun raikas jo unessakin. Eikä ole mikään vitsi vaan oikeasti rasittavaa ja kauhistuttaa kun ei mene ohi!
Kommentit (17)
Vaihda biisiä. Esim. nuoremman sukupolven aikuinen nainen eli kaunis, rietas, onnellinen.
Ei tuo ole edes paha - minulla oli korvamatona yli kaksi kuukautta yötä päivää Kankaan kaunis Katriina.
Harkitsin jo päivieni päättämistä.
Sun pitää soittaa taukoamatta jotain "mä olen mies jolle ei koskaan tapahdu mitään" tms.
Vierailija kirjoitti:
Ei tuohon auta muu kuin ottaa ero ja katsella uutta, puolet nuorempaa miestä.
Linnaanhan mä joudun jos rupean viistoistakesäsiä teinipoikia metsästämään. Tuskin se Aikuinen nainen siellä ainekaan sen paremmalta kuulostaa. Ap
Voit yrittää vaihtaa sen "Kuuntelen Tomppaa" biisiin, mutta en tiedä, onko siitä hirveästi apua.
Vierailija kirjoitti:
Ei tuo ole edes paha - minulla oli korvamatona yli kaksi kuukautta yötä päivää Kankaan kaunis Katriina.
Harkitsin jo päivieni päättämistä.
silloin olisivat ristinraitilla raidat surreet.
Ala laulaa laulua: maailma on avara pikku pikku Lauri...
På svenska Lasse, Lasse liten..
Ajjkujjne najjjne mä oooon kiviaikavarpait tahdon kiittää
Laula: vangin toivetta. Jukka Raitanen
Vierailija kirjoitti:
Sun pitää soittaa taukoamatta jotain "mä olen mies jolle ei koskaan tapahdu mitään" tms.
En usko että se auttaa koska en ole Aikuista naistakaan kuulut sitten lapsuuden. Silloin äitillä oli autossa joku Koivuniemen kasetti. En ole vuosiin kuunnellut oikeastaan mitään musiikkia niin en ymmärrä mistä tämä sai yhtäkkiä alkunsa. Ap
Ite muistan kun mutsi huudatti Robinin biisiä Vuonna 2525. Kyllä meinas verkkokalvot vuotaa verta.
Mulla oli 8 kk putkeen Meiju Suvaksen Pure mua korvamatona. Työkaveri meinasi tappaa minut kun sitä aina työpisteellä hyräilin :-(
Kuuntele Pink Floydia, niin saat pään puhtaaksi.
Vierailija kirjoitti:
Mulla oli 8 kk putkeen Meiju Suvaksen Pure mua korvamatona. Työkaveri meinasi tappaa minut kun sitä aina työpisteellä hyräilin :-(
Ei edes purrut kuitenkaan :D
Mulla auttaa korvamatoihin se, että kuuntelen sitä biisiä lukemattomia kertoja peräkkäin, mystisesti se sitten katoaa.
Ei tuohon auta muu kuin ottaa ero ja katsella uutta, puolet nuorempaa miestä.