Viimeiset hetket
Eilen heräsin painajaiseen, huoneen seinät kaatuivat päälle. Muistin kuinka yttöystäväni meni vieraan miehen taksiin. Hakkasin hänet eilen. Pikavippiä toista tuhatta ja töistä potkut viime viikolla. Tänään herätessäni olin menossa keittiöön juomaan vettä krapulaani, kun kaaduin ja löin pääni mikroon. Maksa ja munuaiset haluavat rauhan. Haluan helvettiin.
Kommentit (6)
Soita heti AA 09- 750 200, apuahan sun pitää saada, tuosta numerosta saat lähimmän ryhmän numeron.
Haluan lisää viinaa. Pienenä isä hakkasi suuni lavuaariin ja antoi sähköiskuja minulle. Haluisin pistää pääni ruuvipenkkiin ja huutaa että en usko jumalaan ja hakata päätä vasaralla.
[quote author="Vierailija" time="20.11.2014 klo 12:03"]
Haluan lisää viinaa. Pienenä isä hakkasi suuni lavuaariin ja antoi sähköiskuja minulle. Haluisin pistää pääni ruuvipenkkiin ja huutaa että en usko jumalaan ja hakata päätä vasaralla.
[/quote]
Voi sinua. Hyvä että pystyt täällä avautumaan.
Sulla ei taida olla kaikki viinat pullossa. No ei se mittään, ite juonut 12vuotta jokapäivä. Joskus pyhät ollu selvinpäin ja silloin pelkään kuolemaa. Ryyppääminen alkoi koska kissani kuoli ex vaimoni takia. Vaimo tuli kapakasta kotiin ja Nasse kissa tuli rappusissa vastaan ja exäni kaatui kännissä Nassen päälle. Hän ei enää hengittänyt. Heräsin tähän meteliin ja hakkasin vaimoani tikkataululla suuhun. Poltin Nassen seuraavana aamuna..