Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Laihtuisitko sinä, jos söisit näin?

Vierailija
29.09.2021 |

Aamupala: Iso mukillinen mustaa teetä
Lounas: Lautasellinen kaurapuuroo ja mustikoita
Välipala: Jogurttia (reilu 1dl, hedelmämakujen omilla sokereilla) ja kauramuroja kourallinen
Päivällinen: Kaalilaatikkoa, kanaa ja riisiä, raejuustoa ja tonnikalaa, pakastepitsa, kanasalaatti, lihapullat ja spagetti, uuniperunat ja lohi... ei siis näitä kaikkia, vaan joku näistä tai tämän tapaisista on päivällinen
Illallinen: Kaksi lasillista viiniä

Kommentit (37)

Vierailija
1/37 |
29.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu määrästä. Kuinka paljon energiaa päivän ruoat yhteensä sisältää.

Vierailija
2/37 |
29.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aamupala: pieni lautasellinen neljän viljan puuroa (päälle marjoja) , lasillinen maitoa + muki kahvia, ruisleipä (päälle leikkelesiivu, juustosiivu + tomaattia & kurkkua)

Aamupäivän kahvitauolla: muki kahvia + ruisleipä & sekaleipä ja päälle taas leikkelettä, tomaattia & kurkkua, ruokalusikallinen siemeniä pähkinöitä manteleita.

Lounas: 2 keskikokoista perunaa (60g) tai desi kypsää pastaa tai riisiä, kypsää lihaa, kanaa tai kalaa 100g, salaattia & kasviksia 100g, lasi maitoa

Iltapäivän kahvitauolla: muki kahvia + hedelmä & ruokalusikallinen siemeniä, pähkinöitä manteleita

Päivällinen: 2 keskikokoista perunaa (60g) tai desi kypsää pastaa tai riisiä, kypsää lihaa, kanaa tai kalaa 100g, salaattia & kasviksia 100g, lasi maitoa

Iltapala: kuppi teetä + ruisleipä & sekaleipä ja leikkelettä, siivu juustoa, tomaattia ja kurkkua.

Normaali leivän koko on 50g, mutta jos laihduttaa kannattaa syödä vähän pienempiä siivuja.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/37 |
29.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos normaalinkokoiset annokset, niin kyllä laihtuisin.

Vierailija
4/37 |
29.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No riippuu siitä päivällisestä ja sen määrästä. Jos söisin joka päivä pakastepizzan niin tuskin laihtuisin, sillä siitä tulee ihan ähky sen määrästä ja aika paljon energiaakin taitaa olla. Jos taas söisin kaalilaatikkoa niin sehän on todella paljon vähäkalorisempaa, joten riippuu tosiaan ruoasta.

Vierailija
5/37 |
29.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos normaalinkokoiset annokset, niin kyllä laihtuisin.

Onnea! Mä en laihdu. Annoskoot on mielestäni normaalit, tai siis päivällisen määrä on suunnilleen sen verran, kun tavallisessa ravintolassa saa ruokaa eteensä yhden annoksen tilatessa.

Olen nyt 4 vko yrittänyt. Toisaalta jotain positiivista, paino ei ole myöskään enää noussut! -Ap-

Vierailija
6/37 |
29.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä varmasti jos tasan noin olisi eväät. Aamupala jäisi pois, en juo teetä vaan kahvia maidolla ja sokerilla. Puuroja syön ehkä kerran kahdessa kuukaudessa ja en ainakaan mustikan kanssa vaan siinä on päällä voita, sokeria ja maitoa, eli sekin jäisi pois. Jugurttia syön mutta kauramurot on saatanasta, karsean makuisia. Päivälliset kuulostaa hyvältä, kaikki maistuisi. Iltapala jäisi välistä, en juo viiniä, en kyllä muutakaan alkoholia.

Vierailija
7/37 |
29.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No riippuu siitä päivällisestä ja sen määrästä. Jos söisin joka päivä pakastepizzan niin tuskin laihtuisin, sillä siitä tulee ihan ähky sen määrästä ja aika paljon energiaakin taitaa olla. Jos taas söisin kaalilaatikkoa niin sehän on todella paljon vähäkalorisempaa, joten riippuu tosiaan ruoasta.

No jos vaikka kelaisi tuota mun esimerkkilistaa läpi viikosta toiseen. Eli pakastepitsa kerran viikossa (maku on joku tomaatti-mozzarella). -Ap-

Vierailija
8/37 |
29.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä varmasti jos tasan noin olisi eväät. Aamupala jäisi pois, en juo teetä vaan kahvia maidolla ja sokerilla. Puuroja syön ehkä kerran kahdessa kuukaudessa ja en ainakaan mustikan kanssa vaan siinä on päällä voita, sokeria ja maitoa, eli sekin jäisi pois. Jugurttia syön mutta kauramurot on saatanasta, karsean makuisia. Päivälliset kuulostaa hyvältä, kaikki maistuisi. Iltapala jäisi välistä, en juo viiniä, en kyllä muutakaan alkoholia.

Aika ohueksi jäis kyllä sun osalta :D -Ap-

Vierailija
9/37 |
29.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luultavasti, koska syön paljon enemmän, ja myös paljon herkkuja & ns roskaruokaa, ja paino pysyy samana.

Vierailija
10/37 |
29.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monta kertaan te oikein syötte päivässä? Pieni aamupala ja päivällinen riittää ainakin minulle.

Vierailija
11/37 |
29.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tarvitse laihdutaa kun aloitaa ruoka rytmin koko lopunelämäsi .Painosi putoaa ruoka rytmillä,joka on normaalia koti ruokaa.Saat polttoainetta ruuasta,jotta aineen vaihdunta toimii.Amiainen kello 8. Lounas kello 11.30. Väli pala kello 14. Illalinen kello 16.30. Ilta pala kello 19.Etkä noiden välissä lapaa mitän suuhusi.Sanot hyvästi kaikelle missä sokeria.Korvaat ne vaikka pakaste marjoilla. Jos tuntuu vaikealta ymärtää? Laita hakuun konelesi: Sairaalan ruokailu ajat. Voit niitäkin noudataa. siellä löytyy mitä syövät päivisin kellon aikoineen,jos et tiedä mikä on normaali ruoka. 1 henkilö ruoka rytmillä lahtui 40kg. Kesti 5 vuotta. Toinen laihtui 30 kg,kesti 3 vuotta .Paino pysynyt edeleen heillä normi painoina kun ptävät kiinni SYÖVÄT MUTTA KELLON MUKAAN !Ei autokaan kulje ilman pensaa tai sähköä.Sama on kyse aineen vaihdunasta. Se toimii kun syöt ruokaa,etkä laihduta.Jos laihdutat paino putoaa ja pian lihoat takaisin.Päälle hyötyliikunta.Ei hissiä,vaan portaat. jne

Vierailija
12/37 |
29.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, minä laihtuisin ainakin niinä päiviä, kun ruokalistalla olisi mustikoita, kanaa tai viiniä. Kaikki aiheuttavat ripulin, joka jatkuu mustikoiden osalta päivän, kanalla saattaa mennä viikkokin. Sori, viinistä oksennan, mutta sama vaikutus silläkin olisi.

Toisaalta ateriajärjestys on minulle aivan väärä. Tarvitsen tukevan aamiaisen, illalla syöminen voi jäädä hyvinkin kevyeksi.

Vierailija
13/37 |
29.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Monta kertaan te oikein syötte päivässä? Pieni aamupala ja päivällinen riittää ainakin minulle.

Mä söin ennen vain päivällisen ja iltapalan, en muuta. Lihoin. Nyt aloin sitten syömään pitkin päivää kuten on käsketty, en liho enää, mutta enpä oo laihtunutkaan. -Ap-

Vierailija
14/37 |
29.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla tippuu paino vielä 3300 kcalorilla.

Isomies

Vierailija
15/37 |
29.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä syön ison aamiaisen ja sit päivällä "jotain", saattaa olla mitä vaan ähkybuffasta pariin hapankorppuun. Herkkuvälipaloja pitkin päivää.

Vierailija
16/37 |
29.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan pysyisin nykyisessä painossa.

Vierailija
17/37 |
29.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En laihtuisi, tuossa on itselle liikaa hiilareita ja alkoholia. Jätä alkoholi kokonaan pois ja katso tippuuko paino.

Vierailija
18/37 |
29.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei tarvitse laihdutaa kun aloitaa ruoka rytmin koko lopunelämäsi .Painosi putoaa ruoka rytmillä,joka on normaalia koti ruokaa.Saat polttoainetta ruuasta,jotta aineen vaihdunta toimii.Amiainen kello 8. Lounas kello 11.30. Väli pala kello 14. Illalinen kello 16.30. Ilta pala kello 19.Etkä noiden välissä lapaa mitän suuhusi.Sanot hyvästi kaikelle missä sokeria.Korvaat ne vaikka pakaste marjoilla. Jos tuntuu vaikealta ymärtää? Laita hakuun konelesi: Sairaalan ruokailu ajat. Voit niitäkin noudataa. siellä löytyy mitä syövät päivisin kellon aikoineen,jos et tiedä mikä on normaali ruoka. 1 henkilö ruoka rytmillä lahtui 40kg. Kesti 5 vuotta. Toinen laihtui 30 kg,kesti 3 vuotta .Paino pysynyt edeleen heillä normi painoina kun ptävät kiinni SYÖVÄT MUTTA KELLON MUKAAN !Ei autokaan kulje ilman pensaa tai sähköä.Sama on kyse aineen vaihdunasta. Se toimii kun syöt ruokaa,etkä laihduta.Jos laihdutat paino putoaa ja pian lihoat takaisin.Päälle hyötyliikunta.Ei hissiä,vaan portaat. jne

Juurikin olen tämän ruokarytmin aloittanut. Viisi syömiskertaa päivässä, kuten kirjoitin. Saattaa kyllä jokainen olla tunnin tai kaksi myöhemmin, kuin noi sun ajat. Toisaalta nuo sun esimerkkilaihtuneet ovat laihtuneet ehkä n. 800 grammaan kuussa, tähän peilaten ei varmaan kuukaudessa näy juuri mitään, ja mun on vähän mahdoton sanoa olenko laihtunut 800 grammaa kun paino heittelee päivästä toiseen ainakin kilon. -Ap-

Vierailija
19/37 |
29.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä syön aikalailla noin (paitsi eläinperäisten tuotteiden tilalla jotain vegaanista vaihtoehtoa) ja pysyn noilla eväillä normaalipainoisena.

Viiniä en juo joka ilta. Alkoholissa on oikeasti huima määrä sokereita, se häiritsee aineenvaihduntaa ja turvottaa. Lisäksi jo yksi 12 cl viinilasi pilaa 4 h yöunesta, joka taas altistaa lihomiselle. Kokeile jättää hetkeksi viini pois ja katso syntyykö tuloksia?

Vierailija
20/37 |
29.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai laihtuisinko? Riippuu ihan siitä, minkä verran illallisella söisin. Päivän aiemmat ruoat ovat aika kammottavia, joten varmaan ruokahalu olisi illalla tapissa. Voi olla että mättäisin niin, että laihtuminen jää haaveeksi.

Missä muuten kasvikset tuossa ruokavaliossa? Niitä jäisin kaipaamaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kaksi kaksi