Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voiko 17 ja 13 vuotiaat jättää viikonlopuksi keskenään?

Vierailija
20.11.2014 |

Olemme lähdössä reissuun viikonlopuksi ja lapset jäävät keskenään. Talossa on naapuri, joka lupasi olla avuksi, jos jotain tarvitsee. Lapset on kuitenkin niin isoja, että osaavat tehdä ruuat ym. Me saadaan miehen kanssa nauttia viikonloppu kahdestaan..!

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
20.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi kysyt, jos olette jo päättäneet jättää?

Vierailija
2/8 |
20.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä pitäisin kotibileet :D t. 17 v

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
20.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei me ainakaan ton ikäsinä saatu olla keskenään kotona. Jos piti reissuun lähteä lähti koko perhe. Yhden yön olemme olleet keskenämme kun olin 17 koko kotona asumis aikanani. Eli itse en kyllä jättäisi sitä kun ei yhtään tiedä mitä siellä tapahtuu.

Vierailija
4/8 |
20.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todellakin! Meillä ei teinit edes pitäisi kotibileitä vaan niihin voi luottaa.

Vierailija
5/8 |
20.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olin 13 ja veljeni 16, kun oltiin viikko yksin kotona.. Mutta oltiinkin sen verran järkeviä, ettei pidetty mitään kotibileitä eikä ryypätty jne.

Vierailija
6/8 |
20.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.11.2014 klo 11:21"]

Ei me ainakaan ton ikäsinä saatu olla keskenään kotona. Jos piti reissuun lähteä lähti koko perhe. Yhden yön olemme olleet keskenämme kun olin 17 koko kotona asumis aikanani. Eli itse en kyllä jättäisi sitä kun ei yhtään tiedä mitä siellä tapahtuu.

[/quote] Me oltiin veljen kanssa monet kerrat yöt yksin jo ala-asteella.

Vierailija
7/8 |
20.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä oli 17 ja 14 vuotiaan viikon "keskenään" . Isovanhemmat oli kävelymatkan päässä ( ja myös kävivät päivittäin) + wifin avulla oli yhteys meilläkin kotiin millon vaan. Uskointuntevani lapseni ja uskaltavani jättää heidät kahdestaan. Ja kaikki meni hyvin. Ruoassa pysyivät ja paikat oli kunnossa kun palattiin. Eli riippuu lapsista, ja käytettävissä olevista "apuhuoltajista" sanoisin.

Vierailija
8/8 |
20.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos 17-vuotiaat kerta jo voivat asua yksinkin niin miksei voisi jättää, pienempikin kuitenkin sen ikäinen että itse osaa huolehtia itsestään ja vanhempi voi vaan vähän kattoa perään

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kuusi seitsemän